!Chanel was oook tof! heerlijk eigenwijs
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
!
. Ik zou dat noooit mogen. Moet maar in de vakantie.
)
. Want wij zijn toch zuid ?
:
toen ik in mijn schoolagenda keek
dus moest LC weer bellen om t te laten veranderen
. En nu weet ik eens niet meer welke regio ik woon na al dat gediscusseer
....
t is helder.
maar die schuld schuif ik over aan Taan, want die had zich te laat ingeschreven waardoor ze automatisch in andere week zat (29 juli dus) dus ik moest ook weer ff verhuizen naar andere week door haar
!
Ik vind t wel echt jammer dat onze vakanties niet gelijk vallen, maar school spijbelen.. noujaa ik weet niet.. 

)
moet er ook nog ff aan wennen. Eergister kon ik gewoon gelijk slapen omdat ik moe was maar gister had k echt moeite om in slaap te komen & overdag voel ik me niet lekker door jetlag :S.
) en dan zou ik ongo zijn wat heel erg k-ut is op kamp, en het zou niet uitkomen met de vakantie van de eigenares van Bandit omdat nja ik weet niet meer maar alles kwam gewoon veel beter uit toen ik de 29ste ging. Alleen jammer dat we 2 weken langer moesten wachten.
. Sinds een tijdje blijft hij gewoon rustig stil staan als ik ga opstappen en hij blijft stilstaan totdat ik aan geef dat ie mag stappen. Daarvoor kon hij wel stilstaan, maar stapte hij gelijk weg nadat ik erop zat. 
. 

.
m'n tante is kapper geweest dus nog gratis ook, want dat permanent is vet duur bij de kapper. Nu zit ik heel charmant met die krulspelden in m'n haar en met zo'n leuke tulband op m'n hoofd te wachten totdat het klaar is. Ben benieuwd
.
.bestaat dat woord eigenlijk wel