Ach waar maak ik me ook druk om. Het zal wel loslopen allemaal. Heb er wel zin in, Sabrina neemt videocamera mee! En ik denk niet dat Michelle meegaat, zal het nog es vragen als ik haar zie.
Ik ben inmiddels wel in het bezit van springteugels Gomir, dus das ook weer geregeld. Als Nik dan jouw (Ot's) crossbeschermers weer mag lenen is het setje compleet....
Ik hoor het wel of ze meegaat, plek is er altijd wel iig
Ik ben niet zo probleemzoekerig van mezelf dus kan me om dat soort dingen nooit zo druk maken En anders luisteren die ponykids misschien nog wel naar ons (ik luisterde vroeger ook altijd heel goed )
Springteugels is super! Ze mag uiteraard mijn beschermers weer om Je eigen springschoenen er maar weer om denk ik? Die zitten iig goed!
Ik denk niet dat Michelle mee gaat, aangezien ze wsl morgen dr eigen paard krijgt. Ze krijgt wsl een fjord waar ze al een tijdje op reed op Noorderhaven.. Echt tof voor dr Ze stopt niet met Nikki hoor.
Een paard goed verzorgen, gaat toch tijd in zitten. Meeste tijd wil je toch in je eigen paard/pony stoppen toch?
De meeste mensen wel Hier zit er toevallig één achter de computer die heel veel meer tijd kwijt is aan de paarden van een ander dan aan die van zichzelf
Dat is fijn Deedejee! Kon ze goed met Nik overweg?
De situatie is idd wel wat anders Niekie Ik heb jaren geroepen dat eigen paard voorgaat, maar als ik nu in uren ga kijken komt Otje er maar zuinig af hoor
leuk hee deedejee dat je een nieuwe bijrijdster hebt, hoe vaak gaat ze nik doen? Kim gaat zo weer springen met Luukje, ik kan helaas niet kijken. Arnold is naar paasvee toe. Als ik volgend jaar eens niet moet werken op woensdag wil ik er ook wel eens heen!! Gisteren gingen Luc en Andy en Shira echt keihard racen in de buitenbak. Was zo'n gaaf gezicht!! En Luc heeft weer nieuwe hoefjes, was wel eens tijd en een nieuwe staldeken ook, uiteraard in mijn * favorite * kleuren: bordeaux met grijs!! Nou laters allemaal weer en voor diegene die nu nog wel gaan rijden met dit mooie weer, veel plezier!!
Als het allemaal doorgaat dan vertel ik wel wie het is, ik moet eerst even een paar keer aankijken of het klikt en of zij het zelf ook leuk vindt. Maar ik heb er eigenlijk wel een positief gevoel over...
En brrrr wat was het koud vanavond, rondje huisduinen gedaan met Niekie en UK, terug langs de linie met de wind vol in ons gezicht. Maar wel weer erg lekker, vooral omdat onze paarden elkaar zo leuk aanvullen. Als de een iets eng vindt gaat de ander voorop. Erg schattig!
Koud ik heb zelfs mijn jas en trui uitgetrokken met rijden Maar Otje had ook wel heel erg de lente in zijn bol
Wel fijn dat ze zo lief waren! Ik zit op mijn onderzoek te zwoegen en kom er niet uit. Ga zo voeren, douchen en naar bed. MOet weer om kwart voor zes op morgenochtend...