manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:33

ik vind ze eerlijk gezegd wel grappig, misschien dat ik ze voor op mn werk koop......

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:23

Haha dat filmpje Kim, hilarisch!
Ik ben weer in Leeuwarden, zit lekker op de bank dus niet heel spannend....
Bar, was je buitenrit leuk? Misschien kunnen wij wat afspreken in de meivakantie?
Oh trouwens Anne en Marieke, een zo'n vriendje van guus had m gesmst 's nachts met de vraag wat ik in Flaix deed haha. Ik was dus blijkbaar wel opgemerkt.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 07:56

Ik heb niet echt meivakantie Cis, ben wel maandag, dinsdag en woensdag vrij, maar donderdag moet ik hele dag naar school en vrijdag ook.
Op woensdag heb ik les met sharon, dus dan kun je niet rijden...
Maandag zou wel kunnen. Ik moet ook hele week voor tequila zorgen.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:27

hmz...das balen. Ik ben t/m donderdag in Engeland, en de vrijdag kan dus niet. Zaterdag heb je zeker wedstrijd? Dan gaat het niets worden denk ik, jammer!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:11

Nee zaterdag moet ik van 9 tot 5 werken Boos!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:45

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:15

haflingersite, tja das echt wat voor Bar,
heb je ook een fjorden site gevonden, mariekje?

Wij gaan zo naar mn schoonouders, wilco gaat effe helpen met palen in de grond te slaan, zodat we een klein weitje hebben waar voice in kan bevallen.
Dan mag ze overdag lekker op de wei en hopen dat ze dan overdag gaat bevallen.
En daarna gaan ze lekker naar de braamhof.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 11:54

Hoi,
Heb nog steeds een heel raar gevoel, net alsof ik droom. Maar wilde jullie allemaal even bedanken voor jullie steun, kaartjes en komst. Heel erg fijn!

Ga nu Nous ff knuffelen.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:23

Ik geloof het goed Thirz dat je nu echt nog in een soort roes bent... veel sterkte nog meis! Paardjes zijn heerlijk om je gedachten te verzetten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 18:48

Barbie1986 schreef:
Ik geloof het goed Thirz dat je nu echt nog in een soort roes bent... veel sterkte nog meis! Paardjes zijn heerlijk om je gedachten te verzetten!

Precies, vandaag heerlijk ouderwets op Nanda door de bak gecrossed, heerlijk Lachen
Heb je trouwens Luna al zien staan Bar? Angelo (toch?) gaat haar dekken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 18:57

Owja! vroeg me vanmorgen al af of Luna misschien ook een zomer lekkr op wei mocht Clown Was ff t dek plan vergeten. Ach, t lijkt op een poosje lekkr lol hebben in t sonnetje in de wei Vork
*denkt* Angelo-W idd Thirz

Zeg Kims, doet je teentje t nog? Tong uitsteken
*is nog vergeten te vragen hoe ver mn pa dacht dat t was, bedenk ik me nu

Moet zeggen dat ik t wel lekkr vond; smorgens diploma lopen, smiddags beetje rondhobbelen in de stof bak en smiddags lekkr stukje fietsen. Leuk een beetje actief Lachen Was ook prima weer daarvoor.
Haha, enne Nanda gecrosst Clown Welnee. Hihi, Tankje ineens weer door de bocht, samen met nog wat scheurmonsters Tong uitsteken Ach, kunnen we best. Riempje vast en gaan! Haha!

Ow, en Thirz en Kims, ik wil wel foto's van Nous en der nieuwe mode accessoire Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:28

@ Thirz: Gelukkig heb je altijd een paardje tot je beschikking om ff te knuffen!

OMG die vliegenmasker staat écht niet! Nous eerst natuurlijk aan de flip bij het omdoen van dat ding. Nou, eindelijk paard gekalmeerd en ging ik eens kijken. Ze staat echt voor banketstaaf haha Haha! Maargoed, hij werkt, daar gaat het om! Vanaf de weg is ze in ieder geval nu zeer herkenbaar voor ons!

Mn teentje is weer heel hoor! Ik denk dat mn schoenen er niet zo goed voor zijn. Goede reden om nieuwe te kopen Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 19:41

ook aan de crocs dan maar hè Kim Knipoog *saampjes met Mariekje meteen ff bestellen, kun je meteen de verzendkosten delen Ja

Hihi, nouja. Gelukkig heeft Nous geen last van t kleurtje Haha!
Denk ik dan tog. Zodra jullie merken dat ze in een identiteitscrisis komt *ben ik nou een smurf, of een paard Blond * of als ze een minderwaardigheidscomplex oploopt, zou ik hem tog maar ff af doen. Is ook zo sneu anders hè.. In de tussentijd; vermaak ons wel met wat foto's hè *LOL*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 22:35

He hallo,
Lekker weer hé!

Thirz, ik hoop dat je mn kaartje heb gehad, want vondt het jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Had geen oppas voor Daniël.
Maar Sterkte!

Nou vandaag voice, Annemoon en lotje lekker op de wei gezet.
Het is maar een klein stukje, maar groot genoeg om lekker te rollen en de beentjes te strekken!

Bianz: Is dit Nero of niet?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aangeboden: haflingerruin te koop of te lease
Prijs Plaats

€ 0.00 s-Heer-Arendskerke

Beschrijving
Te koop of te lease: haflingerruin van bijna 6 jaar oud met stamboekpapier van de KVTH. Vader Atlantic. Altijd netjes ontwormd en ingeënt. Leuk paard maar niet voor beginners.

Kan evt. in stalling blijven staan. Hooi, stro, overdekte rijhal, wasplaats met koud en warm water e.v.a. aanwezig. Verdere informatie telefonisch te verkrijgen op nummer 06- 51859304. Gelieve niet te mailen! Prijs is nader overeen te komen.
Plaatsingsdatum
27 april 2007 16:46

Online Naam : pensionstal Hofstede Dijkzicht (heeft 1 advertentie op het prikbord staan)
Plaats : s-Heer-Arendskerke
Telefoon : 0651859304 (mobiel)
E-mail : hofstededijkzicht@planet.nl

Dacht aan het verhaaltje te zien dat het misschien Nero was, alleen is nero bijna 7.
Maar je weet het niet, misschien zijn ze mis met de leeftijd....
Ik dacht: als het hem is, vindt ik het zielig als ie weer verkocht wordt....

Morgen avond wordt Daniël gedoopt in onze kerk.

Weltrusten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 09:29

zo aan de foto's te zien zou ik zeggen van nie Nel... Zou ook egt wel sneu zijn als die weer verkocht wou worden *denkt, volgens mij stond Nero daar ook helemaal nie tog?*

*plukt foto uit Bianz der profiel*
Afbeelding
Ik denk nie dat t Nero is

http://www.youtube.com/watch?v=6euWhWYj11c
hier trouwens nog dat filmpje waar ik t gister over had in de les Thirz *LOL*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 10:21

ow trouwens, weet iemand van jullie wie de paps van Nicole is? Iemand op Scheldestad vond Nalex best op Nicole lijken

Nalex paps was Strizzie van de Heksenketel

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:33

Hoi!
Nel, gelukkig is het Nero niet! Buiten dat hij nu in Oostburg staat, klopt zijn aftekening op het hoofd niet en zijn bouw is ook iétsje steviger Knipoog Zou wat zijn zeg...
Anne, ik wil het wel aan Jud vragen hoor; die kan het vast zo vertellen! Ik gok alleen dat het niet Strizzi is; als ik Nalex en Nicole op foto zie vind ik ze minder op elkaar lijken!
Jullie hebben gisteren goede inkopen gedaan geloof ik? Was een heerlijk weertje om buiten te zijn! Ben benieuwd naar Nous d'r monstermasker, zal het woensdag eens goed bekijken Clown Ik heb gisteren bij de voetbal ook heerlijk in het zonnetje gezeten tussen het werken door, zodat ik ook alvast wat kleur heb opgedaan! Gaat bij mij iets minder snel dan bruinende creme's Thirz Lachen Vandaag weer heerlijk aan de scriptie gezeten en ga zo lekker op de fiets naar m'n ouders. Ik heb trouwens een nieuwe fiets! Via m'n werk kon ik er eentje via fietsplan kopen, dus dat laat ik me geen twee keer zeggen. Het is een hele mooie Batavus geworden, die fietst als een zonnetje! Een stuk beter dan mijn andere 12 jaar oude barrel wat niet meer zo goed wilde de afgelopen tijd Haha!
Hebben jullie nog plannen voor Koninginnedag morgen? Ik ga met Tamara lekker een rondje fietsen en het terras opzoeken; genieten van de buitenlucht!
Tot laters!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 17:14

Hoi meiden, fijne koninginnedag alvast morgen.
Ik ben nu in Heemskerk bij een vriendin en ga vanavond naar mijn tante in Leiden. Morgen moet ik om 12:10 vliegen en dan kom ik donderdag pas weer thuis...baal wel dat het nu net supermooi weer is hier en in Engeland maar 13-15 graden. Maar ach, je moet er wat voorover hebben toch?
Komende zaterdag zijn er zeker geen lessen op de manege?
Ik spreek jullie in ieder geval op bokt!
Liefs

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:42

de papa van nicole is starwin

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:57

De papa van Sharon is ook Starwin Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:58

Leunis van Lieren (VADER VAN LAURENS VAN LIEREN) geeft bij ons op de manege altijd op dinsdag avond prive les...
Ennnn het was afgelopen donderdag rubyquil dag op stal Hexagon (stal van Leunis van Lieren) en ik had tegen iemand van stal gezegt dat ik t zo jammer vond dat ik geen rubyquil had...
Nou had zei dat tegen Leunis gezegt, want daar heeft ze wel goede contacten mee en nu heeft leunis mij een GRATIS priveles aangeboden aanstaande dinsdag avond! Want hij was wel eens benieuwd naar mij en Sharon aangezien ze had gezegt dat ik dus ook wedstrijden rijd enzo...
ZO SUPER GAAAAAF!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 19:28

Gaaf Bar! Via via zomaar ineens een gratis les en dan zo een! Super hoor! Haha! Ben benieuwd!

Danke Denice Knipoog Nee, ik vond ook niet dat Nalex op Nicole leek. Qua gedrag niet egt, en qua bouw en hoofd ook niet zo. Maar ze had de foto van Colle in Denice der profiel gezien geloof k en daar vond ze Colle een Nalex hoofd hebben. *klopt ook wel een beetje daar*
Achjah, en dan ben ik nie de beroerste om t tog ff te checken natuurlijk Lachen Geen familie dus
*leest bij; Moet ik zeggen dat k Sharon en Colle nou ook niet enorm veel op elkaar vind lijken Vork En die hebben tog wel dezelfde pappie dus

En t was egt heerlijk weer om gister lekkr buiten te zijn! *is ook de hele dag buiten gweest zo wat* Ook Net genoeg wind op de fiets om t doenlijk te houden, nie té veel wind waar je tegenin moet ploeteren; top weer! Haha!
Bianz schreef:
Hebben jullie nog plannen voor Koninginnedag morgen? Ik ga met Tamara lekker een rondje fietsen en het terras opzoeken; genieten van de buitenlucht!

Nopes, nie egt grootse plannen. Tja dat heb je als je met Koninginnedag voor t grootste deel in Belgie zit. Meer een Nederlands feest hè Clown
*We gaan morgen naar de Belgische Ardennen voor een weekje (vrijdag terug) vakantie daar Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:33

Ik heb morgen vrij, ga lekker op Sharon en Tequila rijden en voor de rest beetje relaxen, heb echt zo'n drukke week achter de rug!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:41

Nero is trouwens al verkocht!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 20:03

huh? hè wat? Nero is al verkocht? Ja, toen die ene keer ja.. maar nu van zn nieuwe baasjes aan de overkant ook al weer verkocht? Sinds wanneer dan?
(aangezien Bianz en Thirz afgelopen weekend ( Verward) naar Nero zouden gaan?)