Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbie1986 schreef:Ik geloof het goed Thirz dat je nu echt nog in een soort roes bent... veel sterkte nog meis! Paardjes zijn heerlijk om je gedachten te verzetten!
Was ff t dek plan vergeten. Ach, t lijkt op een poosje lekkr lol hebben in t sonnetje in de wei 
Was ook prima weer daarvoor.
Welnee. Hihi, Tankje ineens weer door de bocht, samen met nog wat scheurmonsters
Ach, kunnen we best. Riempje vast en gaan! 
Maargoed, hij werkt, daar gaat het om! Vanaf de weg is ze in ieder geval nu zeer herkenbaar voor ons!
*saampjes met Mariekje meteen ff bestellen, kun je meteen de verzendkosten delen
* of als ze een minderwaardigheidscomplex oploopt, zou ik hem tog maar ff af doen. Is ook zo sneu anders hè.. In de tussentijd; vermaak ons wel met wat foto's hè

Zou wat zijn zeg...
Ik heb gisteren bij de voetbal ook heerlijk in het zonnetje gezeten tussen het werken door, zodat ik ook alvast wat kleur heb opgedaan! Gaat bij mij iets minder snel dan bruinende creme's Thirz
Vandaag weer heerlijk aan de scriptie gezeten en ga zo lekker op de fiets naar m'n ouders. Ik heb trouwens een nieuwe fiets! Via m'n werk kon ik er eentje via fietsplan kopen, dus dat laat ik me geen twee keer zeggen. Het is een hele mooie Batavus geworden, die fietst als een zonnetje! Een stuk beter dan mijn andere 12 jaar oude barrel wat niet meer zo goed wilde de afgelopen tijd
Ben benieuwd!
Nee, ik vond ook niet dat Nalex op Nicole leek. Qua gedrag niet egt, en qua bouw en hoofd ook niet zo. Maar ze had de foto van Colle in Denice der profiel gezien geloof k en daar vond ze Colle een Nalex hoofd hebben. *klopt ook wel een beetje daar*
Geen familie dus
En die hebben tog wel dezelfde pappie dus
Bianz schreef:Hebben jullie nog plannen voor Koninginnedag morgen? Ik ga met Tamara lekker een rondje fietsen en het terras opzoeken; genieten van de buitenlucht!

) naar Nero zouden gaan?)