Doe nu 4Vwo (Ik weet 't; Zou je ook niet denken als je mijn acties en uitspraken soms meemaakt )Ga maar eens ff Maatschappij leren
2 uur lijkt mij wel leuk Dan hoeft de geen die ons weg brengt geen jaren te wachten Maar 1 uur is zo kort vind ik
Oee leuk! Have fun! Ik ga nu ECHT leren xDD Ohja trouwens Zullen we kampliedjes verzinnen? Omg heb zoveel zin in kamp & door het paarden huren krijg ik er NOG meer zin in HYPERR xDD
Jitske, ik heb nog 3 musical kaartjes liggen!Cats, Beauty and the Beast & Narnia, wil je die soms ook hebben?
Spiekbriefje af & 'geleerd' Mogen namelijk bij Maatschappij een spiekbriefje van een kwart A4, voor & achterkant houden De mijne bevat alle info van dit hoofdstuk
Oke Ja sorry heb gewoon zooo veel zin in kamp xDD'Crossen door de Bossen' op de melodie van..Hmm is nog best moeilijk
Weer eens wat foto's van Nanoe!Van 23 maart:Er stak een tak uit de grond, en Nanoe is een echte opruim-hond Maar je kan hem ook als sigaar gebruiken Niet zo'n hele speciale, maar ze is toch flink gegroeid!Even ter vergelijking begin februari zag ze er zo uit: