Broccoli schreef:Kom ik later op terug, oke?
Is goed
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Broccoli schreef:Zamora begon een paar weken geleden weer te steigeren onder het zadel. Toen heb ik uiteraard meteen de dierenarts gebeld. Hij kwam een paar dagen later en zei dat haar rug compleet vast zat. Hij heeft haar toen op verschillende plaatsen gemanipuleerd (bepaalde techniek om de spieren los te krijgen) en ik moest haar gaan longeren. Uiteraard niet meer rijden. Na een week of 4 zou hij terugkomen en moest er wel al verbetering te zien zijn. Zo niet, dan was de prognose al niet zo best. Mede doordat ze in een jaar tijd al voor de derde keer stil moest staan vanwege rugproblemen. Vandaag is hij dus weer geweest en er is geen enkele verbetering te zien. Rug zit nog steeds compleet vast. Ze gaat nu nog naar Utrecht voor een diagnose dmv foto's/MRI. Maar waarschijnlijk wordt ze afgekeurd en gaat ze naar de eeuwige groene weides.
Laten we dat afwachten, die
Broccoli schreef:Nee hij kan natuurlijk van binnen kijken. Maar omdat ze al voor de zoveelste keer stilstaat met een rugprobleem en nu na 4 weken geen enkele verbetering laat zien, is de prognose gewoon slecht..
!
gina2003 schreef:Nadien, is er geen mogelijkheid om iemand te laten komen, een osteopaat of zo?
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal hebt gedaan al, maar wellicht is dat een optie?

Sterkte!!
Is echt leuk werk, alleen van het versieren bak ik niks van