Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 09:43

Je ziet hoe de dametjes gegroeid zijn!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:08

C_Capture schreef:
:wave:
Lief puppy foto's, hopelijk staan ze snel weer op het land.
Ze is echt lekker aan het groeien fiek.

Ja, gaat ineens hard he? Ben ik wel blij mee, nog 5 cm erop zou leuk zijn......
Heb je nog kunnen wandelen gisteren? Liep ze een beetje redelijk? Ik had heel de week niet gewandeld voor haar hoefjes, alleen maar gras eten, af en toe een paar rondjes door de bak gewandeld en wat in de longeerbak (en ze heeft nog even met Doutz op het land gerend, oeps, foutje bedankt).

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:08

Fijn dat ej weer een beetje opknapt Wendy!

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 18:00

Leuke foto's Fiek. Wat waren het toen nog een piepertjes zeg :)
Rijden was niet zo'n heel stak plan, voel ik nu, maar ach, met stilzitten werd het ook niet beter.
Ben vanmiddag de dijk op geweest en heb zelfs gegaloppeerd. Ben helemaal trots op ons :D Jaja, straks worden we nog echte buitenrijders ;)

Oh, goede vrijdag komt Van Rijs 's ochtends om naar mn zadel te kijken. Zijn er nog meer mensen die daar gebruik van willen maken? Als je dan een afspraak maakt bij hem, scheelt dat voorrijkosten.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 09:05

Heb je weer migraine Wen? Kan k je een handje geven. Al 1,5 week al af en aan migraine. Wordt dr knap chagrijnig van. Vera gister ook weer aan het klooien met die hengstigheid! Dat was dus ook geen sucses.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 09:24

Goedemorgen

Was wel een leuk gezicht met Imre met de longeerzweep erachter aan.......... :+

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:11

Ga toch maar es voor ingrijpendere maatregelen kijken voor die hengstigheid. Heb t idee dat wat ze nu krijgt ook niet zoveel meer doet.

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 11:09

Nou Es, toch maar een mooie man voor dr zoeken. Weet je iig zeker dat ze 11 maanden niet meer hengstig wordt :+

Hoofdpijn is vandaag sinds woensdag wel iets minder, maar het voelt nog niet lekker.
Ga nu ff de was ophangen en me dan klaarmaken om naar stal te gaan. Ga ook maar niet rijden, want heb geen zin om weer te gaan vechten met haar. Als iemand er eerder is dan ik, zou je dan haar deken eraf willen halen?
Hoop zo dat het gedoe met rijden door het zadel komt.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:05

Dat was een heerlijk middagje in het zonnetje op stal! Storm heeft dan wel zijn poetskist in tweeën gedeeld, hij was daarna erg braaf. Gewoon even een lompe hafbui.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:15

Hij wilde gewoon twee poetskisten Jet, eentje voor jou en eentje voor Zaar!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:27

Was wel weer een heerlijk dagje op stal, met zo'n zonnetje! Vanochtend lekker een uur met Yessica buiten gewandeld, die had nog vrij omdat de fysio/ostheo donderdag was geweest en mag morgen pas weer onder het zadel. En Esmee heeft heerlijk liggen dutten in de paddock in de zon en ook nog lekker grasjes gegeten...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:23

Lekker hé, met dat mooie weer op het terrasje hangen. Wij zijn vandaag wat actiever geweest en zijn bij mijn schoonouders op visite geweest. Hun huisje is vorige maand weer in een nieuw jasje gestoken en ze hebben weer nieuwe meubels. Dave mocht dus klusjesman spelen want er moesten nog wat schilderijtjes en dergelijke opgehangen worden... :D

Vanmiddag een berg strijkgoed weggestreken en het leek wel alsof ik een gezin van negen kleine kinders heb in plaats van twee volwassen zonen. Nou ja, alles is weer klaar en nu maar hopen dat er niet teveel in de wasmanden gejonkt wordt... :roll:

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:25

Jet, misschien wilde hij wel een poetstasje... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:27

Goed bezig geweest dus vandaag Lin! Ik ben hier net ook even flink aan de gang geweest, was ik vanmiddag al van plan, maar met dat mooie weer natuurlijk weer veel te lang op stal gehangen. Om eht goed te maken vanavond mijn handen maar eens flink laten wapperen...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:30

Twinklebel schreef:
Goed bezig geweest dus vandaag Lin! Ik ben hier net ook even flink aan de gang geweest, was ik vanmiddag al van plan, maar met dat mooie weer natuurlijk weer veel te lang op stal gehangen. Om eht goed te maken vanavond mijn handen maar eens flink laten wapperen...

Ja dit prachtige weer is helemaal niet goed voor de klusjes binnen haha. Ik kon het vanavond niet doen want ik moest echt nog even met de studie aan de slag.

Ik heb nu al zin in volgende week zaterdag. Kijk er zo naar uit dat de paardjes weer het land op kunnen... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:33

Inderdaad, heerlijk om ze weer buiten te hebben straks. Al vind ik de eerste dag toch altijd wel spannend.......vorig jaar Vienna definitief in de prak na de eerste dag land en het jaar ervoor Esmee 7 nietjes in haar been.....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:35

Ik kwam er trouwens gisteren achter dat Esmee een onwijs gat in haar straal heeft linksvoor, door rotstraal denk ik, dus dat is waarschijnlijk de reden dat ze zo kreupel was vorige week na de smid. Het is nu mooi open, heb haar in de biotex gehad en er zit een watje met zalf in, maar even goed verzorgen de komende dagen, kan het mooi droog worden voordat ze het land op gaat.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:12

Heerlijk! Straks mijn ondeugende stippelpaard lekker in de wei, zonnetje, zomer in aantocht....genieten!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 07:28

Ja heerlijk de paarden weer op het land, dan is er weer eens tijd voor andere dingen.

Xeentje is lekker op Blando naar de Kandelaarsplas geweest met Irene en Marieke. Hij durfde niet het water in en het zand op maar was verder super braaf..........

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:00

Haha, durfde hij het zand niet eens op? Raar paard. wel een lekker ritje geweest dus?

Naat heeft vandaag heerlijk liggen zonnebaden en daarna mocht ze nog grasjes eten. Goh, ze heeft zo'n zwaar leven :P

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:26

Nee Wendy dat rare paard durfde niet op het zand hahaha, water kan ik me nog voorstellen maar zand???????

Heb ook vanmorgen nog lekker grasje gegeten met Blando als voorbereiding op het weide seizoen :D

Ben aan het werk maar kan weer bokken op het werk *\o/*

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:58

Brave Blan, water is ook heeeeel gevaarlijk!

Xeen, had je die foto van Doutz en Esmee nog? Luie Esmee lag vandaag weer languit in het zonnetje....

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:12

Afbeelding

Afbeelding

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:18

Ah, geweldig, thanks!!!!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:50

super fotootje van de kleuters