Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:13

Aniet, het enige dat ik kan bedenken, is voor Minoes een nieuw gezin zoeken, zodat ze rust heeft. Of Sien uit huis plaatsen.....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 10:59

Jetta schreef:
Aniet, het enige dat ik kan bedenken, is voor Minoes een nieuw gezin zoeken, zodat ze rust heeft. Of Sien uit huis plaatsen.....

ja heb ik ook al aan gedacht, maar vind dat echt zielig om Minous haar vrijheid af te pakken.Hier wil niemand een poes hebben omdat ze er zelf allemaal zoveel hebben.
Ze vertikken het om er geld aan uit te geven en ze te laten steriliseren.
En Sien weg doen is ook weer zowat.

Ik houd haar in iedergeval tot zaterdag binnen en dan laat ik haar weer lopen en zie ik wel waar het schip strand.
Ze komt niks tekort aan haar te zien en dan denk ik iedereen heeft hier de katten buiten en die komen nooit binnen dus.
Ik kom er nog niet uit.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 11:43

Mijn zus heeft ook zo'n soort kat gehad die niet naar binnen wilde, zij heeft een mooi buitenhok voor hem geplaatst met een warme deken erin en eten en drinken. Wel op pootjes zodat de kou niet naar binnen kon dringen vanaf de grond. Hij ging er altijd in liggen 's nachts en eten enzo. Misschien een ideetje voor Minous, lekker uit de wind en droog en kan ze gewoon buiten blijven. Of in een schuur of iets dergelijks.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 11:52

spettertjuh schreef:
Mijn zus heeft ook zo'n soort kat gehad die niet naar binnen wilde, zij heeft een mooi buitenhok voor hem geplaatst met een warme deken erin en eten en drinken. Wel op pootjes zodat de kou niet naar binnen kon dringen vanaf de grond. Hij ging er altijd in liggen 's nachts en eten enzo. Misschien een ideetje voor Minous, lekker uit de wind en droog en kan ze gewoon buiten blijven. Of in een schuur of iets dergelijks.

Thanks Kaar.
Ze kan de zadelkamer in en kan op alle dekens en shabrakken liggen van de grond af en daar heb ik ook eten en drinken staan.
Ze is indedaad altijd veel op stap geweest en toen we Sien nog niet hadden ook heel vaak dagen weggeweest.
Misschien maak ik er meer een probleem van dan zijzelf en is ze gewoon gelukkig op deze manier.
Ze is zo vrolijk als de pest moet ik zeggen.

Ik denk dat ik er maar vrede mee moet heben en haar lekker moet verwennen op de dagen dat ze wel thuis komt.

Nou ik ga aan de arbeit, komen vanmiddag nog gasten in B&B en die willen als het droog is met Aiko op stap en die ziet er zoals gewoonlijk als een varken uit.Zowel hijzelf als zijn stal.
Boven heb ik net de laatste dingen gedaan

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:24

Als ze gewoon de zadelkamer in kan denk ik niet dat je er een al te groot probleem van moet maken en dat Minous gewoon gelukkig is zo.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:16

denk dat dat het beste is Kaar.
Het is inderdaad zo te zien meer mijn probleem.

Net mijn laatste koetsritje van dit jaar gemaakt.Veuls te koud.Brrrrrrrrrrrr
Aiko vond het allemaal reuze, blijft toch zijn ding hoor.

Morgen moeten mijn gasten al om 6 uur ontbijt pffffffffffffff, alsof ik weer dagdienst in de verpleging heb.
En dan natuurlijk weer aan de schoonmaak.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 06:01

guten morgen.
4 graden en vooral donker hihi

Alsof ik weer in de verpleging zit.
5.15 uit bed maar het resultaat mag er wezen.
Mijn gasten zitten aan het ontbijt en ik aan de koffie aan het computeren.Pfffffffffffff
Je moet er wat voor over hebben hoor.Haha

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 07:39

Morge, lekkr vroeg mam,

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 07:49

Zo dat is lekker vroeg voor je Anita. Wat een weer zeg bahhhhhhh.

Goedemorgen trouwens

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:58

zo ben ik weer ben nog ff 2uurtjes terug in bedje gegaan hihi
Nu aan een croixantje.
Aan het weer te zien had ik nog wel in bed kunnen blijven, het hoost.

Ga zo honden uitlaten en dan aan het bedden verschonen en schoonmaken.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 11:07

De hevige regen is nu overgegaan in hevige natte sneeuw getver, mijn hele tuin staat blank en het is nog maar 2 graden

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:41

Hier regent het en ja het is brrrr! De paardentandarts heeft Storm net behandeld, was nodig. Vorige tandarts had een stukje van een wolfskiesje laten zitten, de dombo! Gelukkig is dat er nu uit, want dat gaat problemen geven als je het er niet uit haalt....heb natuurlijk zelf ook even in zijn bakkus voelen en je voelt echt verschil hoor, mooi alles glad en afgerond, geen scherpe kanten meer. Stormpie stond er lekker suf bij na een prikkie van de DA, dus die heeft er niet veel last van gehad.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:40

Vanmiddag was zelfs alles even wit hier van de sneeuw, maar het regent weer.

Lekker voor Stormpie, kan die er weer ff tegen.

Ruubje is Aziatisch eten halen.MMMMMMMMMMMMMMM

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:30

zo gezellie met ar by de aldi geweest was een leuke film was spannend lekkr wyntje erby rooie wierookje aan nu gaar lekkr tukken zo

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 08:53

guten morgen.
bijna 3 graden en zwaar bewolkt.

Nog lekker aan het slapen Aman??

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:50

natte sneeuw, regen, hagel en nu weer de zon pffffffffff, bij jullie in Delft ook van dat bagger weer???

Ga uitmesten, Joepi in de bak rijden en eind van de middag naar het kleine kerstmarktje hier in bippen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:52

Nee hoor, hier schijnt eidelijk de zon! ga zo naar Storm. Maar eerst een PB naar Anietje sturen!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:59

Nee hoor, hier schijnt eidelijk de zon! ga zo naar Storm. Maar eerst een PB naar Anietje sturen!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:30

Jetta schreef:

Thanks Jet, stel het erg op prijs.

Net luie Joepi gereden in de bak en uitgemest.
Hier dan zon, dan weer regen en dan weer hagel.

Nu ff lekker warm bij de kachel worden

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:55

Ja ja vandaag met een zonnetje erbij naar Mandy gegaan....nog even in het land kunnnen zetten, Mandy helemaal happy :D
Nog geen winterse taferelen gelukkig hier,morgen er maar weer op kruipen als het weer mee zit :o

Enne rooie zijn donderstralen weet ik van heel vroeger....toen hadden we thuis een rode kater..... :j

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:16

Maar even hier mijn eitje kwijt.....morgen komt mijn ex.....ja John...voor de derde keer in 3 weken even koffie drinken....het is mij 5 jaar geleden al overkomen.....geen gelukkige uitkomst :o ....nu 5 jaar later weer hetzelfde.....wat moet ik hier mee! Een kans geven.....net zoals 5 jaar geleden?
Ben ik ongelukkig alleen...soms...wordt ik gelukkiger samen....toen niet 5 jaar geleden ...pffff

Maar daar moet ik even zelf uit komen geloof ik }:0

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:27

ben bang dat je daar wel zelf uit moet komen, jij kent hem en jezelf toch het beste.
Alleen is ook maar alleen, maar moet wel wat toekomst hebben.Veel geluk in ierder geval met wat je ook besluit.

Nou paar uur op kleine Bippener kerstmarkt geweest, heerlijke gluhwein en vooral gezellig samen komen met alle dorpelingen.

Nu lekker benkhengen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:08

doppie45 schreef:
Ja ja vandaag met een zonnetje erbij naar Mandy gegaan....nog even in het land kunnnen zetten, Mandy helemaal happy :D
Nog geen winterse taferelen gelukkig hier,morgen er maar weer op kruipen als het weer mee zit :o

Enne rooie zijn donderstralen weet ik van heel vroeger....toen hadden we thuis een rode kater..... :j

bof ik ff , ik heb nu 3 rooie en dat katertje is een grote lieve knuffel, maar dat meisje is precies haar moeder, klein pestkoppie
Jet zei al , meisjes hebben pit hihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:14

Jemig, Marion! Trap er niet in....als hij niemand heeft, komt ie naar jou, hij kan dus gewoon niet voor zichzelf zorgen en denkt dat jij wel ' available' bent.
Denk om jezelf en hou van jezelf. Straks komt ie weer iemand tegen en heeft ie je niet meer nodig, zet ie je weer aan de kant. En komt ie weer als hij weer alleen is.
Let goed op jezelf en neem het juiste besluit, welke dat dan ook mag zijn.
Liefs, Jet.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:15

Ach ik heb een hugh...kater.. enne lief je kan hem zo over je schouder gooien en blijft gewoon liggen...hoef je bij de poes niet te proberen heb je gelijk een aantal nageltjes in je lijf :+

Ja de dames zijn iets moeilijker in omgang kan je wel zeggen! <3