Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Aniet, het enige dat ik kan bedenken, is voor Minoes een nieuw gezin zoeken, zodat ze rust heeft. Of Sien uit huis plaatsen.....
spettertjuh schreef:Mijn zus heeft ook zo'n soort kat gehad die niet naar binnen wilde, zij heeft een mooi buitenhok voor hem geplaatst met een warme deken erin en eten en drinken. Wel op pootjes zodat de kou niet naar binnen kon dringen vanaf de grond. Hij ging er altijd in liggen 's nachts en eten enzo. Misschien een ideetje voor Minous, lekker uit de wind en droog en kan ze gewoon buiten blijven. Of in een schuur of iets dergelijks.
....nu 5 jaar later weer hetzelfde.....wat moet ik hier mee! Een kans geven.....net zoals 5 jaar geleden?
doppie45 schreef:Ja ja vandaag met een zonnetje erbij naar Mandy gegaan....nog even in het land kunnnen zetten, Mandy helemaal happy![]()
Nog geen winterse taferelen gelukkig hier,morgen er maar weer op kruipen als het weer mee zit![]()
Enne rooie zijn donderstralen weet ik van heel vroeger....toen hadden we thuis een rode kater.....