oh das minder lucy. ik heb iets in me bloed waardoor dat zich vormd en zonder bloedverdunners heb ik kans op trombose longembolien herseninfarten of hartinfarten
@ Britt, Eef Loop stage met ouderen, opzich hele leuke plek, gezellige mensen enz Ik doe de opleiding SPW zit in mijn laatste jaar. Op mijn stage moet ik dus de activiteiten doen. Maar het is elke week hetzelfde van 12 tot half 3 heb ik eigenlijk niks te doen, want dan gaan de bewoners slapen. En ben zelf totaal niet een ondernemend type, dus zou zelf niet zo snel met iets nieuws komen.
@lucy: ontstekingen zijn nooit leuk.. ik moet binnenkort verstandskiezen laten trekken
he bah verstandskiezen.. mijne komen nu ook door (boven) en heb dr ook best wel last van :S bahbahbah moet nog steeds afspraak maken bij de tandarts xD
mijn tandarts heeft er nog nooit iets over gezegt, of ik genoeg plek heb ofzo. zal het de volgende keer even vragen, of hij dat al kan zien. ik hoop dat ze mogen blijven zitten..
Mijn eerste stagedag zit er op. Ik wordt egt enorm los gegooid. Echt vanaf dat ik binnen kwam vertelde ze wat ik moest doen en toen ging ze weer....en kwam ze af en toe even kijken. Weet nog niet helemaal hoe ik dat vind, ben het niet gewend zo. Maar ben wel de hele dag in de weer geweest. Heb 3 paarden gelongeerd waarvan er 1 echt grappig was, de hele tijd rare bokkesprongen maken En verder veel de gewone klussen en mesten en doen. Ik moet ook 3 veulens een btj mak gaan maken en schoon zien te krijgen En een beetje bezig met een 3 jarige die ik ook schoon moet zien te krijgen en dan word die klaar gemaakt om te verkopen... Morgen en de rest van de dagen behalve vrijdag moet ik fietsen....is wel een half uur heen en een half uur trug ongeveer....en door de weilanden dus lekkere wind....pffff maarja
en samen met de paardjes dat is wel leuk, dat je echt met de paardjes bezig mag, en niet alleen stallen mesten, en vegen ofzo
Ja nou heb wel veel geveegd enzo hoor...en ook 6 stallen gemest waarvan 1 helemaal leeggehaald....maarja ook 3 paarden gelongeerd, veulens gepoetst (nouja poging tot.... ), 3 jarige gepoetst, knotten eruit gehaald....uhm....en de rest allemaal veeg en mest dingen volgens mij...