Hier is het beter te zien! Wel jammer dat er maar 1 maat was, want dat zie je wel . Hij ging een beetje trekken, maar het zadel was ook een beetje gaan schuiven voor het aansingelen dus daar kan het ook aan liggen.
Pebbs schreef:Dekje staat leuk Kirsten!! goeie aankoop geweest Moeders is ratatouille aan het maken Jaaaa dat zekerrr ! Ratatouille, was daaa! Ik ken alleen die film ratatouille !
Pebbs schreef:Ratatouillee is gewoon rijst met prut @ Lisette, ik sta op HC de Hoeve in lelystad !Prutrijst Iel , ik houd niet zo van rijst met sausje
Pebbs schreef:Hijs cooooowwll!!Er is trouwens een nieuw paard bij ons op stal, en dies grooootttt Toch niet weer zo'n bakbeest zoals die belgisch trekpaard x amerigo ?
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:Hijs cooooowwll!!Er is trouwens een nieuw paard bij ons op stal, en dies grooootttt Toch niet weer zo'n bakbeest zoals die belgisch trekpaard x amerigo ? neeee niet zo 1 Deze is groot als in 1.80 groot niet breed groot
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:jaaa !! Echt erg, zou spontaan 10 km gaan rennen nu Klinkt ook niet erg gezond..
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:jaaa !! Echt erg, zou spontaan 10 km gaan rennen nu Klinkt ook niet erg gezond..Ik zou met dit slechte been 1 km nog geen eens halen dusno worries
Broccoli schreef:Hij staat erg leuk bij Ringo!Jaaa he ! Mooi grijs is niet lelijk! Rianne vond hem ook erg leukstaan! Missie geslaagd
Nou als we het over hard lopen gaan hebben dan vallen Nadine en ik al af, wij komen de trap niet eens op
Uhm ik voel me best moe, wat kan paardrijden je de ene kant energie geven maar de andere kant jegeestelijk echt uitputten
Pebbs schreef:Nou als we het over hard lopen gaan hebben dan vallen Nadine en ik al af, wij komen de trap niet eens op Hahahahahaha! Toch kan ik wel hardlopen. Echt vaag hoor.