Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Alhoewel voor degene die een boer willen is er ook farmdate ofzo
. 
Helaas zonder de laatste resultaten, maar degene die dat moet bekijken is er voorlopig niet. Dus nu verder schrijven en statistiek doen enz. Nu even bikkelen en verslag insturen
succes met het volgende deel!!
.
, ik ga met pony verhuizen naar het westeinde... Een stal met 7 boxen, paddocks in de winter en land voor in de zomer waar ze lekker de hele dag buiten staan! Ze hebben daar net als op mn oude stal ook een 20x60 buitenbak, longeerring en stapmolen. Dus ja helemaal top!
. Reden is dat ze daar samen in een paddock staan en dus lekker kunnen spelen en 's zomers ook samen het land op gaan. En weidegang mistte ik ook gigantisch op mijn huidige stal... En tja heb ook wel overwogen om hem een zomer het land op te doen maar dan kan je ook echt niks, nu kan ik gewoon lekker rijden en staat ie 's avonds lekker binnen.

Horsefreak schreef:Het is toch op het stuk als je van flamingo's (bowling en wok) en daar staat ook een school ja. En dan moet je klein stukje rechts westeinde op en dan gelijk weer weg volgen naar links en dan als maar rechtdoor en dan gaat westeinde weer in bocht naar rechts en dan komt shaggy rechtdoor te staan. Aan de kant van noordwijkerhout toch meer 'open' stuk van westeinde.
. Vanaf flamingo's rechts westeinde op, dan maakt westeinde scherpe bocht naar links die volg je en dan rij je eigenlijk rechtdoor doodlopend stuk op in plaats van de weg naar rechts te volgen want daar buigt ie dan weer af
.
)