haha hoezo zouden we dan niet kunnen ruilen??dan doe k m gewoon in zo'n klein camera tasje voor om mn schouder, dan heb je nergens last van
haha, nee ik bedoelde mn camera xDnee, dat gaat niet, ik kan niet met r van t terein af jammergenoeg, zou haar graag een keertje mee nemen
hoe doe je dat, voor je blijven kijken xDik kijk altijd naar beneden probeer mezelf t aan te leren, maar wil nie zo goed
Hahah die shetlander op de achtergrond! Leuke foto's Britt! Als jullie bij ons rijden weer komen moeten jullie ook weer foto's maken hea!
ja oke xDnou ik dan zelfs niet aan mn foto's te zien alleen als er van voren een foto gemaakt word, anders zie ik k niet
L_bonsai_L schreef:hoe doe je dat, voor je blijven kijken xDik kijk altijd naar beneden probeer mezelf t aan te leren, maar wil nie zo goed dit was in stap ik kijk ook altijd naar beneden
_Linn_ schreef:Hahah die shetlander op de achtergrond! Leuke foto's Britt! Als jullie bij ons rijden weer komen moeten jullie ook weer foto's maken hea! haha ja jullie meoten ook nog n keer foto;s van mjn l;es maken
ja in draf al helemaal, komt omdat ik altijd op me kop kreeg als k op t verkeerde been licht reed, en dus controleer ik dat steeds xD want die pony maakte altijd rare pasjes zodat ik weer op t andere been zat
Ja Britt jullie komen volgende week dan moet je foto's maken he, doe ik niet gratis hoor me vriend meenemen xD