Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is/was een pismerrie. De laatste tijd trapt ze niet meer en kan ze met (bijna) alle paarden los staan. Maar ik wil het risico niet lopen dat ze daar in de wei die paarden gaat trappen omdat ze ze nog niet kent enzo. En ben achteraf ook blij want ze hoest nog steeds, en de holterweg zou ze nooit volhouden dan. Vind het wel jammer, lijkt me zo geweldig om m'n eigen meisje mee te nemen. Maarja , ik hou het bij een foto.
Neem altijd als ik op vakantie ga een foto van haar mee in een lijstje.

En anders had het alsnog niet gekunt omdat ze het gewoon niet aankan. 
1 grote met al mijn kleren, 1 tas met slaapzak,kussen, hoeslaken , 1 tas met chips,snoep en waar klein tasje met geld en alle kleine dingen die je wel nodig heb ook onderweg in de auto enzo, 1 tas met cap,jodphurs, crocs.
xkimmx schreef:Ja maar al ben je bij die campings enzo, is het volgens mij een heel gedoe om ze alleen te zetten. En heb liever dan wel 1 maatje erbij, maarja ze kent al die paarden niet, dus wie is dat.En anders had het alsnog niet gekunt omdat ze het gewoon niet aankan.

)
xLoki schreef:_Iriss schreef:haha ja lijkt me zo lekker voor die duitsers he
straks komt er nog een 3e wereldoorlog, omdat de duitsers boos zijn dat ze wouden winnen!