ik weet niet of ik dat verhaal verteld had? maar er was iets met haar lens waardoor de de lens moest lenen van iemand van stal. Daardoor zijn de foto's niet van de kwaliteit die ze meestal heeft, ik zelf vind ze nu al heel mooi. Maar we gaan het dus nog een keer doen
ik ga denk even een topic maken, dus de rest kunnen jullie daar zien
Jetske
Geplaatst: 27-05-10 16:03
Dat is wel zonde zeg ... nog een beetje korting gekregen ? Die over die greppel is wel stoer zeg !
Oke, (ik heb tussen dezelfde kleuren getwijfeld ) Ik zou zwart doen, want dat is lekker neutraal en staat niet raar met een grijs jasje. Met een grijs of bruine BP staatn andere kleuren jasjes zo raar Zo heb ik gedacht iig
als je alleen wil gaan springen (wat je toch wilt?) zou ik zwart doen. Of je moet altijd met een bruin jasje springen dan moet je bruin doen. Met grijs kan zwart natuurlijk ook makkelijk
Die bruine racesafe heeft trouwens een hele rare kleur en vloekt bij heel veel bruine jasjes (ik heb hem in een winkel naast een paar bruine jasjes gehouden ... nou het zag er NIET uit )
Die bruine racesafe heeft trouwens een hele rare kleur en vloekt bij heel veel bruine jasjes (ik heb hem in een winkel naast een paar bruine jasjes gehouden ... nou het zag er NIET uit )
Dan neem ik geen bruine, het word zwart.
Jetske
Geplaatst: 27-05-10 16:20
Jep
Mies
Geplaatst: 27-05-10 16:22
Die is wel errug mooi, keuze is wel snel gemaakt voor mijn doen
ik vind BP's zoiezo poedersuiker, maar de mijne zit nu wel fijn maar wil ook nog graag een racesafe maar eerst maar een nieuwe rijlaarzen
wil ook nog een grijs jasje voor het springen, jammer dat ik meestal die van Pikeur die nergens tweedehands te krijgen zijn in mijn maat het leukst vindt