mntj schreef:kan je er geen keuring bij aanvragen haha. doen ze bij de paarden ook.tuurlijk eerst een keuring, zowel foto's als bloed en kwak onderzoek
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik ga ook mijn heerlijke bed opzoekenTRUSTE Jo, tot vrijdag doei juffie tot vrijdag
winnitou schreef:mntj schreef:kan je er geen keuring bij aanvragen haha. doen ze bij de paarden ook.tuurlijk eerst een keuring, zowel foto's als bloed en kwak onderzoeken een psych onderzoek vind ik ook wel een idee, want seriemoordenaar staat ook niet op de cv vermeld
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik ga ook mijn heerlijke bed opzoekenTRUSTE Jo, tot vrijdag ATE schreef:doei juffie tot vrijdagjuffie???
_sandra schreef:en.....liquita buiten laten staan????Nee, Erik ging kijken en ze wilde graag mee naar stal.
_sandra schreef:ATE schreef:hee san je foto is weg al een paar dagenik zie hem wel???!!!!!! vreemdJa, idd...ik zie hem ook niet. Het spookt hier op Bokt, hiihii.
_sandra schreef:ATE schreef:hee san je foto is weg al een paar dagenik zie hem wel???!!!!!! vreemdik niet
LIQUITA schreef:_sandra schreef:en.....liquita buiten laten staan????Nee, Erik ging kijken en ze wilde graag mee naar stal.hihi, wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja liquita je geeft toch les hahahahaahNee hoor...ik lees alleen jullie proef voor daar zijn we heeeeeeeeeel blij mee