dies volgens mij na lando de rustigste
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha en anders Prins
als we met zn allen op de manege zijn daar
Eevj schreef:ik heb even gekeken, en ik ga wel op lando, dies beetje rustig haha
die had ik al eerder gereserveerd, zie paar pagina's terug
ik ben niet zo'n held en ook nog de oma van het spul dusse......

sambagirl schreef:Eevj schreef:ik heb even gekeken, en ik ga wel op lando, dies beetje rustig haha
![]()
![]()
naaaaaaaaaaaaaaaaaa we zien het allemaal wel, laten we maar niet van tevoren paarden zelf gaan uitdelen, staat een beetje raar
Meestal zijn die paarden het toch zo al gewend!
We kunnen altijd nog wel wat ruilen daar lijkt me 
Eevj schreef:sambagirl schreef:![]()
![]()
naaaaaaaaaaaaaaaaaa we zien het allemaal wel, laten we maar niet van tevoren paarden zelf gaan uitdelen, staat een beetje raar
Wat doe jij dan
whahahah
Of voor cameravrouw spelen
Eevj schreef:sambagirl schreef:![]()
![]()
Wat doe jij dan
..... maar niet in het Smit topic!
, omdat ik ook rekening moet houden met mijn knie, ik al 2 jaar niet meer op een zadel heb gezeten, en gewoon beetje bangig ben voor vreemde paarden. Maar als jij zo graag op lando wil vind ik dat best, ken er toch geen paarden. Zolang ik maar op een rustige kan
sambagirl schreef:Ik heb trouwens in alle ritten die in Smit heb gereden (toch zeker 20) pas 1 keer een paard zien bokken en dat was de schuld van de ruiter, die liet een enorm gat vallen, toen we gingen galoperen gaf het paard een enorme vreugdebok met een zandhapper als gevolg......
Dames gaat helemaal goed komen, 22 maart lekker relaxt buitenritje maken
Truste