Gefeliciteerd met je behaalde plaats van zondag met Jozele
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Liisette_ schreef:Laura had het ook een keer gedaan volgens mij. En toen net voor de proef zei de jury er wat van.
Ja, klopt.. dat weet ik nog.. maar dat waren peesjes.
Die doe je even wat makkelijker en sneller af dan bandage's.. Naja,
we vragen het dan wel.. wil er toch vroeg zijn want wil er ruim van te voren
op.. kan die alles even goed bekijken..
maaaaaaaaarrrrr.... eerst maar afwachten of het van Frans mag............
duim , duim , duim, duimmmmm
? 
Elja schreef:DE VLUCHTEN VAN EN NAAR LONDON ZIJN GEBOEKT
Nu nog een jeugdherberggggg
Het wordt deze
http://www.piccadillyhotel.net
of deze
http://www.astorhostels.co.uk
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK HEB ER ZIN IN

! 

Ahtnamas schreef:Mel, wat ontzettend spannend zeg! Leuk hoor!
Nu moet ik zeker even langskomen wippen zondag (volgende week toch?). Blegh gister weer in bed gelegen met migraine. Hele dag hoofdpijn en toen die kinderen weg gingen werd het steeds erger. In de bus naar huis heb ik echt als een zombie gezeten! Ben het op het moment allemaal zo zat!
Mel, ik wist niet dat je vader ging 'verhuizen'?

domo schreef:maaar als beschermers niet mogen, dan mogen bandages hélemaal niet.
daar zijn ze juist veeel strenger op dan op beschermers.
maar ik zag dat Iris het toen ook een keer had gedaan daarna (met beschermers) en toen hadden ze er niks van gezegd.. dus het verschilt per jury..
hoezo zou je niet mee mogen doen dan?
leonie is toch ook op Caramellie en die is ook 'vreemd'
X Laura

Iedereen zit braaf in de klas! 
Liisette_ schreef:Goeiemorgen!
Gisteren had ik trouwens VET lekker gereden!!![]()
Ik moest op het laatst van Frans doorzitten en met me ogen dicht rijden om te voelen welk been naar voren ging. Zodat ik ging voelen wanneer ik op het goede been zit. Het hielp echt!
De eerste keer zat ik gelijk goed. En daarna probeer ik het nog een keer. En toen zat ik eerst fout, maar ik voelde dat dus ging ik een pasje doorzitten. Frans: HEEE Je voelde het!![]()
Echt grappig!
Maar ik ga nu!
Moet over vier minuten me bus hebben..