Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Zie je Mel, ik ha dde link al geplaatst
Astor schreef:Emmaa_ schreef:Zie je Mel, ik ha dde link al geplaatst
nee hoor ik heb ze zelf moeten zoeken =)
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Bah ik haat mijn ouders.
Zegt m'n moeder dat ik geld uit mijn vaders portemonnee moet pakken voor vandaag, iets te drinken enzoo, staat hij tegen mij te schreeuwen waarom ik in zijn portemonnee sta
Vervolgens ben ik de gene die altijd een veel te grote brutale känkerbek geeft, en dat ik mijn raam zo open moet zetten.
Zeg ik ja, is het, sla niet zo'n toon tegen mij aan!.
jullie zijn altijd maar aan het känkeren met z'n tweeën, jullie krijgen alles van ons, krijg je 1.50 begin je te känkeren met je lelijke küthoofd dat je niet genoeg krijgt, krijg je er nog 2 euro bij rol je met je ogen omdat je daar wel 3 heuse drankjes van kan kopen
heeft hij dat werkelijk tegen je gezegd!? emma, dat is echt niet normaaal hooor! daar kan ik de kinderbescherming voor bellen! dat mag hij echt niet zeggen tegen!

Yaraa schreef:Melissa heeft d'r eigen trucje

(A) 
Astor schreef:Om Princess misschien op elke foto met haar oren naar voren te krijgen =)
Manon_S schreef:Wanneer is de shoot dan?
Ik werd ook gevraagd
Emmaa_ schreef:Manon_S schreef:Wanneer is de shoot dan?
Ik werd ook gevraagd
Ehmm, dit is iets wat individueel afgesproken is
Emmaa_ schreef:Astor schreef:Om Princess misschien op elke foto met haar oren naar voren te krijgen =)

Dj69 schreef:Oh de link van Emma haar Nicky foto,s??
Astor schreef:Ikheb namelijk een ringtone met paarden gehinnik
Gekregen van Petra haha
Astor schreef:Dj69 schreef:Oh de link van Emma haar Nicky foto,s??
http://s303.photobucket.com/albums/nn15 ... 0augustus/
superrrrr