Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Alleen Lisette & iris zijn nog online...
De rest is pitten?
Moet jij niet slapen
Nee..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Alleen Lisette & iris zijn nog online...
De rest is pitten?
Moet jij niet slapen
(die heeft toen nog een flinke tijd met je toenmalige vriend gekletst enzo). Toen ik je armen zag dacht ik twee dingen, wat ontzettend zonde dat dit jouw uitlaatklep is geweest maar ook wat ontzettend dapper dat jij dat durft te laten zien!Jane_ schreef:Ik zou een moord plegen voor wat extra kont..

. Ook al, ik mag niet klagen

.

whaaa 
Astor schreef:
. Pff, vandaag lekker een hele dag vrij. Mijn zusje is vandaag jarig dus ik ga haar even een pleziertje doen en mijn verdiende geld in een Nitendo DS spelleje voor haar steken, en lekker taart eten

Iriis_ schreef:ALs je mijn kleding zou hebben, zou je begrijpen wat ik bedoel

Manon_S schreef:5 Kusje voor Manon(deze foto vind ik echt geweldig hier zie je heel goed wat een knuffel het is)
terorita schreef:voor de leur fan's![]()
she's back on track!!
schouder binnenwaarts...staat gebakkie weer is de weg...en die gaat echt niet aan de kant
pit stop![]()
en fideel maar de debiel uithangen

. Wel küt dat hij er nu nog niet is

Melanieetjuh schreef:Albert Zoer heeft gewonnen!!!!
Melanieetjuh schreef:Jane_ schreef:OHHW IK ZIT TE KWIJLEN OP EEN AANTAL SPANJAARDEENN
Hier ook

Kirsten_S schreef:Jaaaaa later , wooooww
Dan ****** we er echt op loss...

Kirsten_D schreef:Jane_ schreef:Kirs we gaan gewoon keertje afspreken met drank en dan gezellig een aantal meiden
Deal..!
Astor schreef:Melanieetjuh schreef:
Hier ook
ieeeeeel
. Idd
. Echt zo hoe je het zegt, hun twee echt zo kwijlen, en jij echt zo ieeeeeeel

Jane_ schreef:http://tinypic.com/player.php?v=34ziwpx&s=3
DAMES HIERR IRIS NA ECHT DRONKEN GWEEST IN DE MELIGE FASE!!!
WAT ZE ALLEMAAL ZEGT! IK HEB BIJNA NIKS OP HOOR
IRIS JE WEET BETER!

Pebbs schreef:iris,
waar maak je een probleem van..
wat ik erg vind is dat je dit achter haar rug om mee deelt op bokt..
als je het had gezegd en niet zo bedoeld had, had je dat gewoon tegen haar moeten zeggen en niet achter haar rug om banketstaaf en doen alsof iemand de schuldige is met je :: wie gaat er veel met yoscha om.