Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Tytje schreef:Iedereen alvast welterusten!!
LIQUITA schreef:We zijn vanavond even naar de Makro geweest. Heb een klein fototoestelletje gekocht voor in de zadeltas. Kan ik tijdens ons rengalopje leuke foto's maken.
ATE schreef:Ja, hij staat inmiddels weer rechtop.liquita had je gezien dat zondag een boom was omgegaan op het veldje bij veldt
LIQUITA schreef:Tuurlijk !!!
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, hij staat inmiddels weer rechtop.liquita had je gezien dat zondag een boom was omgegaan op het veldje bij veldt
. ATE schreef:LIQUITA schreef:Tuurlijk !!!
WAT IK GEHOORD HEB WORD HET MOOI WEER ALS WE OP VAKANTIE ZIJN
LIQUITA schreef:Ik ga morgenochtend maar eens beginnen met inpakken. Moet donderdag nog werken...en wil niet alles op het laatste moment doen. Daar word ik meestal niet zo vrolijk van.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, hij staat inmiddels weer rechtop.liquita had je gezien dat zondag een boom was omgegaan op het veldje bij veldt
ATE schreef:????????????? heb je het overend gewreven ?![]()
ATE schreef:Erik brengt Casper donderdagochtend voor hij naar z'n werk gaat naar m'n ouders, die zitten op de tuin in Almere.LIQUITA schreef:Ik ga morgenochtend maar eens beginnen met inpakken. Moet donderdag nog werken...en wil niet alles op het laatste moment doen. Daar word ik meestal niet zo vrolijk van.
ik ga ook morgen avond inpakken moet ook donderdag werken en s avonds timo naar joyce brengen hopelijk willen mijn ouders morgen de jackies al mee nemen

ATE schreef:LIQUITA schreef:We zijn vanavond even naar de Makro geweest. Heb een klein fototoestelletje gekocht voor in de zadeltas. Kan ik tijdens ons rengalopje leuke foto's maken.
rengalopje ???? en dan foto maken gaat dat lukken denk je ?
meelen schreef:ATE schreef:
rengalopje ???? en dan foto maken gaat dat lukken denk je ?
Ja ATE, ze bevestigd de camera aan haar cap.
meelen schreef:Goed idee, hihihihi.Ja ATE, ze bevestigd de camera aan haar cap.
LIQUITA schreef:Ach ja, het is voor het goede doel he.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Goed idee, hihihihi.Ja ATE, ze bevestigd de camera aan haar cap.