Kirsten_S schreef:Mij zou je in ieder geval nooit in een kantoor zien zitten van 9 tot 5! Dan kan je me wegdragen!
Mij ook hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Mij zou je in ieder geval nooit in een kantoor zien zitten van 9 tot 5! Dan kan je me wegdragen!
.
, maar dat moet ik even kijken, want ik ga ook naar familie waarschijnlijk.
Emmaa_ schreef:Zondag he Mel.
Hééél misschien ben ik er wel, maar dat moet ik even kijken, want ik ga ook naar familie waarschijnlijk.
Echt héél stoer, mijn tante gaat misschien een boerderij kopen, midden in een bos EN ZE GAAN DAN MISSCHIEN EEN PONY VOOR ONS KOPEN !

Emmaa_ schreef:Zondag he Mel.
Hééél misschien ben ik er wel, maar dat moet ik even kijken, want ik ga ook naar familie waarschijnlijk.
Echt héél stoer, mijn tante gaat misschien een boerderij kopen, midden in een bos EN ZE GAAN DAN MISSCHIEN EEN PONY VOOR ONS KOPEN !
!!!
Dan willen we wel komen kijken met ze alle
!
! Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Zondag he Mel.
OHHH COOOLL MAN!!!
Dan willen we wel komen kijken met ze alle
!
![]()
). maar het heerlijke, het huis ligt echt midden in een bos, dus dan kan je lekker door het bos scheuren
. Als ik ooit een verzorgpaard vind, ga ik daar denk ik een keer naartoe, ben er gisteren geweest, echt prachtig
. Maar om over dat soort dingen gewoon te fantaseren, dat is leuk
Melanieetjuh schreef:Gebruikers op dit forum: _Lisanne, charmar, Charmotte, d0nnaa_dan, danielle1981, Evelijn, Fabienne_Z, Iriis_, Kirsten_D, Kirsten_S, kooslover, Mariet, Michelle__, Payal, Rahel_, Ravenna31, RSY, schuddebol, voogd, XxDiandraxX en 2 bezoekers
Kom maar mee praten!
Of jullie zijn nog alles aan het bijlezen?

Melanieetjuh schreef:Kirsten_D schreef:Ben gewoon weer ventloos voor een week..
![]()
Hoezo dat dan?
) in Frankrijk zit..
fryskhynders schreef:waar is het dan ???
waar in gelderland??
Heeurlijke omgeving! 

! Kirsten_D schreef: