Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Xan wanneer ga jij naar de manege. Ik ga vanavond rijden. Heb mezelf overdag vrijgegeven.
smuidra schreef:winnitou schreef:Xan wanneer ga jij naar de manege. Ik ga vanavond rijden. Heb mezelf overdag vrijgegeven.
Ik was ook van plan om vanavond te gaan. Gezellig als je ook komt.
See you.

LIQUITA schreef:Hoi, hoi...
Ik ga ook vanavond naar de manege, maar ik ga na de les rijden...denk ik. Ik heb eigenlijk last van mijn nek. Ik moet eigenlijk eens naar een fysiotherapeut
smuidra schreef:winnitou schreef:Xan wanneer ga jij naar de manege. Ik ga vanavond rijden. Heb mezelf overdag vrijgegeven.
Ik was ook van plan om vanavond te gaan. Gezellig als je ook komt.
See you.

?
. LIQUITA schreef:Wat een rust hier.

naar Newcastle geboekt voor mijn ouders.
(op naar een Engelse PUB
. meelen schreef:Ik heb gisteren eennaar Newcastle geboekt voor mijn ouders.
Mijn mam is volgende maand jarig, dan word ze 80. En wat moet je iemand geven die alles al heeft of gewoon koopt? Ze is gek van winkelen, dus dit leek ons wel leuk....... en m'n pa hobbelt wel mee.(op naar een Engelse PUB
meelen schreef:Misschien worden we het Bokken wel een beetje zat?
En er zijn er een aantal op vakantie natuurlijk.

winnitou schreef:meelen schreef:Ik heb gisteren eennaar Newcastle geboekt voor mijn ouders.
Mijn mam is volgende maand jarig, dan word ze 80. En wat moet je iemand geven die alles al heeft of gewoon koopt? Ze is gek van winkelen, dus dit leek ons wel leuk....... en m'n pa hobbelt wel mee.(op naar een Engelse PUB
Ga je zelf ook mee?
) 
winnitou schreef:meelen schreef:Misschien worden we het Bokken wel een beetje zat?
En er zijn er een aantal op vakantie natuurlijk.
En de kinderen hebben natuurlijk ook vakantie en die pikken het niet als mams de hele dag achter de computer zit. Alle verslaafde moeders geven nu hun aandacht aan de koters en/of de P.C. is ingenomen door het jonge volk.
)