Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:goedzo ondanks dat je heel veel verdriet heb en heel veel zal huilen kan je nogsteeds sterk zijn ... toppie
.. In een ernstige vorm.. op een schaal van 0 tot 5 heeft hij 4.
vera23 schreef:achh jeetje dat is idd ook wel erg sneu voor jullie en voor heli zeg
Gelukkig mag Heli wel gewoon het land op!! Hoop dat het speciale beslag helpt! (mijn 1e pony had ook HKO en daar hielp het speciale beslag wel goed bij, ik weet alleen niet welke graad HKO mijn pony had)
Ik weet ook nog niet of ik morgenochtend op stal ben, maar anders doe ik het wel ff (als niemand anders het nog heeft gedaan)
Hopelijk komt Heli er weer een beetje bovenop!
Ireentjuh schreef:Xeen, ik vind jou ook ongelofelijk sterk! Maar natuurlijk mag je ook verdrietig zijn en huilen.. t is niet niks (zeker niet op jouw leeftijd) om je moeder te verliezen![]()
Ook vervelend nieuws Mad en MelissaHopelijk komt Heli er weer een beetje bovenop!
Heb je al eens op http://www.hoefkatrol.com gekeken? Er zijn een heleboel paarden met HKO die door een andere manier van trainen weer volledig bereden kunnen worden (zelfs paarden met klasse 3/4 die weer dressuur/endurance wedstrijden lopen etc.)
Andere mensen zijn er weer een beetje sceptisch over, maar ik zou iig de site even lezen
Binar schreef:Jeetje, Lisz, dat is balen zeg!!Gelukkig mag Heli wel gewoon het land op!! Hoop dat het speciale beslag helpt! (mijn 1e pony had ook HKO en daar hielp het speciale beslag wel goed bij, ik weet alleen niet welke graad HKO mijn pony had)
En Soph, het zit Sybje ook niet mee he??Ik weet ook nog niet of ik morgenochtend op stal ben, maar anders doe ik het wel ff (als niemand anders het nog heeft gedaan)

MlizS schreef:Ja.. dat hebben we ook aan de dierenarts gevraagd, maar die zei eigenlijk met andere woorden "dat is echt onzin" ze zei dat we daar beter niet aan konden beginnen..
er zijn toch dingen op de foto's die niet normaal zijn. 
johnvt schreef:Het is inderdaad allemaal rot nieuws vandaag, ook ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn vader een hersen infarct heeft gehad vorige week donderdag en gezien zijn toestand niet meer thuis komt op zijn oude vertrouwde stekkie.
Hij blijft voorlopig in het ziekenhuis totdat er een plaats is in een verpleeghuis, hij moet momenteel 24 uur per dag in de gaten gehouden worden.
johnvt schreef:Het is inderdaad allemaal rot nieuws vandaag, ook ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn vader een hersen infarct heeft gehad vorige week donderdag en gezien zijn toestand niet meer thuis komt op zijn oude vertrouwde stekkie.
Hij blijft voorlopig in het ziekenhuis totdat er een plaats is in een verpleeghuis, hij moet momenteel 24 uur per dag in de gaten gehouden worden.