Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:09

goedzo ondanks dat je heel veel verdriet heb en heel veel zal huilen kan je nogsteeds sterk zijn ... toppie Ach gut

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:17

Beste Xeen heel veel sterkte ook voor je familie, als ik wat moet doen voor je moet je het zeggen hoor ben van vandaag tot en met woensdag op stal.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:18

Iedereen is zo lief Lovers

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:23

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:07

vera23 schreef:
goedzo ondanks dat je heel veel verdriet heb en heel veel zal huilen kan je nogsteeds sterk zijn ... toppie Ach gut

Dat bedoelde ik ook Lachen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:09

Menschjes: Siebie staat op stal want naar mijn idee werd haar been alleen maar dikker..
Na het weekend even kijken of hij wat minder dik is.. Morgen kan mijn moeder alleen 's avonds naar stal en ik ben de hele dag werken. Zou iemand haar linker been morgenochtend even willen afspuiten?

Ik vind het helemaal niet leuk dat ze op stal staat Boos!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:13

succes met siebje weet niet hoelaat ik op stal ben dus kan niet zeggen of ik d'r ga afspuiten

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:15

maar in ieder geval bedankt.. Ik weet et ook niet wie er altijd op zaterdagochtend is.. hmm..

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:22

Altijd op zaterdag ochtend ? Hoelaat Bloos!

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:24

Lieve Xeen, heel heel erg veel sterkte de komende tijd! Het is onbegrijpelijk!! Liefs, Melissa

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:26

Thanks Girl Lovers

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:29

Ohja, ik heb ook nog slecht nieuws, maar slechter als dat van Xeen kan natuurlijk niet, maar er is uit de foto's van Heli gebleken dat hij Hoefkatrol heeft Huilen Verdrietig .. In een ernstige vorm.. op een schaal van 0 tot 5 heeft hij 4. Boos!
De oorzaak is niet helemaal duidelijk, het kan er namelijk ook al een hele tijd zitten.
Hij moet de komende 2 maanden alleen maar rust hebben, en daarna moeten we maar verder kijken.. maar Lange en verre standritten etc. word hem helaas niet meer.. hij zal in de toekomst alleen nog maar min. een uurtje door het park mogen bangeren.. Helaas echt heel erg jammer.. Arme oude Heli hij was net in topconditie!! Hij moet iig speciaal beslag, en hij krijgt de komende weken pijnstiller en ontstekingremmers.. hopen dat hij opknapt!!

xx

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:30

achh jeetje dat is idd ook wel erg sneu voor jullie en voor heli zeg Verdrietig

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:35

vera23 schreef:
achh jeetje dat is idd ook wel erg sneu voor jullie en voor heli zeg Verdrietig

Ja we kunnen dr weinig aan doen.. Heli is ook al bijna 18jaar.. maar toch hoopte we dat we nog wat langer van de lange buitenritten konden genieten.. Maar helaas.. We moeten over 2 maanden maar verder kijken.. hij heeft iig geen pijn zei de dierenarts.. dus die bofkont mag de komende 2 maanden alleen maar van het land genieten..

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:08

Jeetje, Lisz, dat is balen zeg!! Ach gut Gelukkig mag Heli wel gewoon het land op!! Hoop dat het speciale beslag helpt! (mijn 1e pony had ook HKO en daar hielp het speciale beslag wel goed bij, ik weet alleen niet welke graad HKO mijn pony had)

En Soph, het zit Sybje ook niet mee he?? Ach gut Ik weet ook nog niet of ik morgenochtend op stal ben, maar anders doe ik het wel ff (als niemand anders het nog heeft gedaan)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 15:16

Xeen, ik vind jou ook ongelofelijk sterk! Maar natuurlijk mag je ook verdrietig zijn en huilen.. t is niet niks (zeker niet op jouw leeftijd) om je moeder te verliezen Ach gut

Ook vervelend nieuws Mad en Melissa Ach gut Hopelijk komt Heli er weer een beetje bovenop!
Heb je al eens op http://www.hoefkatrol.com gekeken? Er zijn een heleboel paarden met HKO die door een andere manier van trainen weer volledig bereden kunnen worden (zelfs paarden met klasse 3/4 die weer dressuur/endurance wedstrijden lopen etc.)
Andere mensen zijn er weer een beetje sceptisch over, maar ik zou iig de site even lezen Lachen

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:51

Ireentjuh schreef:
Xeen, ik vind jou ook ongelofelijk sterk! Maar natuurlijk mag je ook verdrietig zijn en huilen.. t is niet niks (zeker niet op jouw leeftijd) om je moeder te verliezen Ach gut

Ook vervelend nieuws Mad en Melissa Ach gut Hopelijk komt Heli er weer een beetje bovenop!
Heb je al eens op http://www.hoefkatrol.com gekeken? Er zijn een heleboel paarden met HKO die door een andere manier van trainen weer volledig bereden kunnen worden (zelfs paarden met klasse 3/4 die weer dressuur/endurance wedstrijden lopen etc.)
Andere mensen zijn er weer een beetje sceptisch over, maar ik zou iig de site even lezen Lachen

Ja.. dat hebben we ook aan de dierenarts gevraagd, maar die zei eigenlijk met andere woorden "dat is echt onzin" ze zei dat we daar beter niet aan konden beginnen..

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:52

Binar schreef:
Jeetje, Lisz, dat is balen zeg!! Ach gut Gelukkig mag Heli wel gewoon het land op!! Hoop dat het speciale beslag helpt! (mijn 1e pony had ook HKO en daar hielp het speciale beslag wel goed bij, ik weet alleen niet welke graad HKO mijn pony had)

En Soph, het zit Sybje ook niet mee he?? Ach gut Ik weet ook nog niet of ik morgenochtend op stal ben, maar anders doe ik het wel ff (als niemand anders het nog heeft gedaan)

Ja egt heel vervelend.. maar de dierenarts zei idd dat sommige paarden zelfs 60% beter gaan lopen door speciaal beslag.. afwachten maar

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 17:43

Xeen, gecondoleerd meis.
Voor je paps en de hele familie sterkte toegewenst.
Het is voor je moeder erg zwaar geweest ...

Als je hulp of steun nodig hebt weet je me te vinden.
Weet verder niets te zeggen Verdrietig

Cilla, gefeliciteerd. Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:59

MlizS schreef:
Ja.. dat hebben we ook aan de dierenarts gevraagd, maar die zei eigenlijk met andere woorden "dat is echt onzin" ze zei dat we daar beter niet aan konden beginnen..

Op bokt staan wel veel verhalen van mensen van wie hun paard wel "genezen" is op die manier.
Evita haar aandoeningen (spat en kissing spines) zouden volgens AdB ook opgelost kunnen worden door middel van rechtrichten, maar daar geloof ik ook niet voor 100% in hoor Knipoog er zijn toch dingen op de foto's die niet normaal zijn.
Het Tildren infuus dat Evita gaat krijgen als ze over een paar maanden nog niet goed loopt wordt ook gedaan bij HKO paarden, maar ik dacht dat de resultaten bij spat wel meer onderzocht waren (80% "geneest"). Maaaar dat is niet bepaald goedkoop Tong uitsteken
Eerst maar hopen dat het beslag alleen al genoeg werkt!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:53

Het is inderdaad allemaal rot nieuws vandaag, ook ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn vader een hersen infarct heeft gehad vorige week donderdag en gezien zijn toestand niet meer thuis komt op zijn oude vertrouwde stekkie.

Hij blijft voorlopig in het ziekenhuis totdat er een plaats is in een verpleeghuis, hij moet momenteel 24 uur per dag in de gaten gehouden worden.

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:57

johnvt schreef:
Het is inderdaad allemaal rot nieuws vandaag, ook ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn vader een hersen infarct heeft gehad vorige week donderdag en gezien zijn toestand niet meer thuis komt op zijn oude vertrouwde stekkie.

Hij blijft voorlopig in het ziekenhuis totdat er een plaats is in een verpleeghuis, hij moet momenteel 24 uur per dag in de gaten gehouden worden.

Ook jij sterkte John.. Jammer dat we Opa niet meer kunnen zien rondbangeren...!! Sterkte ik hoop dat hij wel een beetje opknapt!
Wat een rotdag vandaag

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 19:31

Jeetje wat een rotnieuws zeg.
John, heel veel sterkte.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 19:50

xeen wat een vreselijke narigheid.We weten dat je sterk bent maar dit is wel een enorm verlies en natuurlijk ook voor je vader.Het zal nooit meer hetzelfde zijn.Je weet dat we allemaal veel aan je denken en met je meeleven.Heel heel heel veel sterkte ,dikke kus.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 19:53

johnvt schreef:

Nou dat is ook voor jou een enorme tegenvaller.Sneu voor Cor ook,maar ik weet zeker dat ook jullie je er weer doorheen slaan.Ook aan jullie denken we veel.Maak er het beste van en hoop op het beste.Hou je taai.