stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-06 23:30

ja ik kom ook vroeg maar taams zet ze ook buiten als ze gaan mesten Haha!
ben wel blij dat je vandaag verschil zag tussen gister en vandaag.
want gister was ie er erg slecht aan toe me kerel Verdrietig en vandaag was ie gelukkig weer een beetje aanwezig Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 00:04

Leuke foto's, Mayo! Tong uitsteken Haha!

Zou je dinsdag niet uitslag krijgen, Bren?

Wat fijn dat het met Ilion ook weer wat beter gaat al, Shirley! toppie hoor Haha! Haha!
En met Missie gaat het ook weer prima zag ik vanmiddag, Bobby erop het Twiske onveilig gemaakt! Haha!
Ik moet er volgend weekend ook maar weer aan geloven, even naar buiten hoor! Of misschien van de week ff stukje de weg op en neer. Als het niet te hard waait... Nors opkijken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 00:33

nee vanessa die belde zaterdag op dat ze waarschijnlijk maandag de uitslag al hadden dus als zij het heb belt ze mij

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 00:53

Ik ga alvast beginnen met duimen..
*duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim etc..* Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 00:53

de zenuwe vliegen door me blij.
ik ben bang dat het niet goed is met de uitslag die ze me gaan geven Verdrietig

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 01:11

Postief denken!! Met positieve gedachten gaan slapen.... komt goed! Haha!
Welterusten! Dromen Slapen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 01:12

ja ik laat het maar weer over me heen komen, zal dit ook wel over leven hahahaha
truste allemaal

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 06:02

Goedemorgen stalgenoten.Even een kort weerberichtje want ik duik lekker met mijn koortskoppie(39,9)mijn bedje in om straks met Chantal even naar Zirano te gaan.
De temperstuur buiten is momenteel 8 graden dus echt niet zo koud.Het is droog en er staat bijna geen wind.Het zou droog blijven en de zon zou zich zelfs laten zien.De temperatuur loopt vanmiddag op tot 14 graden.Dus zonnebrillen op badmutsen op en zwempakken aan(he Ellen).Nog 28 dagen en dan is het Kerst.Kijken of de dierenpartij ook op komt voor al die kalkoenen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 09:17

Zirano schreef:
OPROEP.Chantal zou graag mee doen aan de sint optocht volgende week maar zoals jullie weten heeft ze daar nog geen paard voor. Wie o Wie weet er een paard zodat ze dit jaar wel mee zou kunnen doen.Vorig jaae was nl Kai ingeslapen en dit jaar is Zirano te jong en geopereerd.Wie weet er iets??

Ik heb ook geen paard voor de Sint optocht en doe mee op een stalen ros Haha! Omar is er niet echt het paard voor om relaxt over de weg te lopen.

Goeiemorgen allemaal Doei!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:00

Gisteren een lekker rondje Twiske gemaakt met Daan en Mayo. San en Omar waren erg fris en schrokken van alles wat ze zagen en vooral van elkaar *LOL* Het was heerlijk in het Twiske en schitterend weer.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:26

AnneOmie schreef:
Gisteren een lekker rondje Twiske gemaakt met Daan en Mayo. San en Omar waren erg fris en schrokken van alles wat ze zagen en vooral van elkaar *LOL* Het was heerlijk in het Twiske en schitterend weer.

Stinkerds zijn t! Ze hadden dus gewoon zin om te schrikken....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:57

San en Omar hadden er gewoon zin an Tong uitsteken Clown Ze waren fris en grepen elke gelegenheid aan om te schrikken en dan te proberen hard weg te rennen Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:58

AnneOmie schreef:
San en Omar hadden er gewoon zin an Tong uitsteken Clown Ze waren fris en grepen elke gelegenheid aan om te schrikken en dan te proberen hard weg te rennen Tong uitsteken

Wel lollig die 2 donderstenen.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:10

Chantal mag niet fietsen anders had ze dat wel gedaan.En het maakt ook niet uit dat jij geen paard hebt ik ben zonder dat ze ervanafweet op zoek zodat ze eindelijk eens een keertje Wel mee kan doen.Alle jaren had ze een paard maar die was of ziek of was net ingeslapen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:24

ik heb ook geen paard marjan! Maya leuke fotos Haha!

Ben nu even terug van me werk even pauze! Best wel erge dag gehad gister Verdrietig Was met die mensen uit kwadijk met hun marathonwagen naar het strand! Was soort bijeenkomst! Dus er ware een stuk of 50 aanspanningen! Bij het rustpunt kreeg er een man een hartaanval! Ben er heel erg van geschrokken want stond er naast! Ik had zijn paarden maar even opgevangen!
En een half uurtje later ging er een span voor ons midden op de stenen over de kop Verdrietig Ik denk dat die man is overleden! Het was echt dramatisch allemaal bloed net of er een moord was gepleegd~! Paard zat vast met zijn been in die marathonwage! 3 ambulances kwamen voorbij racen toen ik en een ander meisje met die paarden terug liepen naar het beginpunt! 3 ambulances betekent meestal hartaanval of erger! Het was echt verschrikkelijk staat op mijn netvlies geschreven en zal wel even moeten slijten pff heb ik weer en ik zit al niet zo lekker in me vel Boos!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:33

Jeetje dat is schrikken zeg.Kan me voorstellen dat je dat niet snel vergeet.Krijg ik nu van iedereen te horen dat ze gaan paard hebben met de Sint.
Ik zou het gewoonlijk gevraagd hebben als ik iemand bij Taams zag.Maar aangezien de huisarts net geweest is en ik met 40,1 koorts lig kon ik het daar niet vragen.Dit was alleen als verrassing voor Chantal bedoeld,omdat het zo'nlekkere meid is voor ons.Niet om een beetje zielig over tekomen hoor.
Azzaro als ik iets op afstand voor je kan doen moet je het mij laten weten hoor.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:41

Als er mensen zijn die willen, Abel mag overdag ook los in de paddock, ik ben er s avonds zelf maar als je tijd en zin hebt, hij zal er blij mee zijn Haha!
pas in mei gaat ie nl onder het zadel dus ik rijd nu ook niet.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:45

Willemijn,Chantal gaat vanavond met Eddy even foto's maken en naar jouw vriendin mailen.Daar had ze om gevraagd.
Annemieke Omar heeft druppels gehad hoor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:54

Zirano schreef:
Jeetje dat is schrikken zeg.Kan me voorstellen dat je dat niet snel vergeet.Krijg ik nu van iedereen te horen dat ze gaan paard hebben met de Sint.
Ik zou het gewoonlijk gevraagd hebben als ik iemand bij Taams zag.Maar aangezien de huisarts net geweest is en ik met 40,1 koorts lig kon ik het daar niet vragen.Dit was alleen als verrassing voor Chantal bedoeld,omdat het zo'nlekkere meid is voor ons.Niet om een beetje zielig over tekomen hoor.
Azzaro als ik iets op afstand voor je kan doen moet je het mij laten weten hoor.

Ben t met je een hoor Mar, Chantal is een fijne meid!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:56

Azzaro schreef:
ik heb ook geen paard marjan! Maya leuke fotos Haha!

Ben nu even terug van me werk even pauze! Best wel erge dag gehad gister Verdrietig Was met die mensen uit kwadijk met hun marathonwagen naar het strand! Was soort bijeenkomst! Dus er ware een stuk of 50 aanspanningen! Bij het rustpunt kreeg er een man een hartaanval! Ben er heel erg van geschrokken want stond er naast! Ik had zijn paarden maar even opgevangen!
En een half uurtje later ging er een span voor ons midden op de stenen over de kop Verdrietig Ik denk dat die man is overleden! Het was echt dramatisch allemaal bloed net of er een moord was gepleegd~! Paard zat vast met zijn been in die marathonwage! 3 ambulances kwamen voorbij racen toen ik en een ander meisje met die paarden terug liepen naar het beginpunt! 3 ambulances betekent meestal hartaanval of erger! Het was echt verschrikkelijk staat op mijn netvlies geschreven en zal wel even moeten slijten pff heb ik weer en ik zit al niet zo lekker in me vel Boos!

jemig zeg Willie, wat een kl*te dag zeg! Ik denk dat je dat beeld nog wel een poosje zal houden.... gruwelijk! Hoe is t met dat paard dat vast zat met zijn been? Ik neem aan dat die 1e man t wel heeft overleefd?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:57

sjorsie schreef:
Als er mensen zijn die willen, Abel mag overdag ook los in de paddock, ik ben er s avonds zelf maar als je tijd en zin hebt, hij zal er blij mee zijn Haha!

De fam Taams zet paarden tegen n kleine vergoeding ook buiten of in de molen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:00

ShirleyA schreef:
sjorsie schreef:

De fam Taams zet paarden tegen n kleine vergoeding ook buiten of in de molen.

oke wat kost dat en waar kan ik dat aangeven?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:02

hi shirley,ik kan vandaag niet naar Ilion kijken,de koorts heeft gewonnen van mij vandaag

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:10

Uh wat bedoel je nou Marjan Verward Wij weten ook wel dat je niet zielig over wil komen Knipoog Iedereen reageert alleen maar op je vraag of iemand een paard weet. Ik heb er zelf ook al aan lopen denken of er eventueel een paard voor mij was om te lenen voor de optocht, maar kan zo snel geen leuk en braaf paard bedenken. Misschien Raisa of Bright ofzo? Jammer dat Chantal niet kan fietsen. Voor mij is het het 2e jaar dat ik meega op de fiets. 1e jaar met Omar was niet bepaald een succes over de weg want hij was zwaar in de stress en bokken enzo Nagelbijten / Gniffelen

Ben je ziek dan Mar dat je koorts hebt? Dank je voor de druppels. Hoe is het nu met Zirano?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:11

Wat vreselijk zeg Willemijn Ach gut Dat is geen leuk dagje uit zeg Scheve mond