ben wel blij dat je vandaag verschil zag tussen gister en vandaag.
want gister was ie er erg slecht aan toe me kerel
en vandaag was ie gelukkig weer een beetje aanwezig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en vandaag was ie gelukkig weer een beetje aanwezig

Zirano schreef:OPROEP.Chantal zou graag mee doen aan de sint optocht volgende week maar zoals jullie weten heeft ze daar nog geen paard voor. Wie o Wie weet er een paard zodat ze dit jaar wel mee zou kunnen doen.Vorig jaae was nl Kai ingeslapen en dit jaar is Zirano te jong en geopereerd.Wie weet er iets??
Omar is er niet echt het paard voor om relaxt over de weg te lopen.
Het was heerlijk in het Twiske en schitterend weer. AnneOmie schreef:Gisteren een lekker rondje Twiske gemaakt met Daan en Mayo. San en Omar waren erg fris en schrokken van alles wat ze zagen en vooral van elkaarHet was heerlijk in het Twiske en schitterend weer.
Ze waren fris en grepen elke gelegenheid aan om te schrikken en dan te proberen hard weg te rennen
AnneOmie schreef:San en Omar hadden er gewoon zin an![]()
Ze waren fris en grepen elke gelegenheid aan om te schrikken en dan te proberen hard weg te rennen

Was met die mensen uit kwadijk met hun marathonwagen naar het strand! Was soort bijeenkomst! Dus er ware een stuk of 50 aanspanningen! Bij het rustpunt kreeg er een man een hartaanval! Ben er heel erg van geschrokken want stond er naast! Ik had zijn paarden maar even opgevangen!
Ik denk dat die man is overleden! Het was echt dramatisch allemaal bloed net of er een moord was gepleegd~! Paard zat vast met zijn been in die marathonwage! 3 ambulances kwamen voorbij racen toen ik en een ander meisje met die paarden terug liepen naar het beginpunt! 3 ambulances betekent meestal hartaanval of erger! Het was echt verschrikkelijk staat op mijn netvlies geschreven en zal wel even moeten slijten pff heb ik weer en ik zit al niet zo lekker in me vel

Zirano schreef:Jeetje dat is schrikken zeg.Kan me voorstellen dat je dat niet snel vergeet.Krijg ik nu van iedereen te horen dat ze gaan paard hebben met de Sint.
Ik zou het gewoonlijk gevraagd hebben als ik iemand bij Taams zag.Maar aangezien de huisarts net geweest is en ik met 40,1 koorts lig kon ik het daar niet vragen.Dit was alleen als verrassing voor Chantal bedoeld,omdat het zo'nlekkere meid is voor ons.Niet om een beetje zielig over tekomen hoor.
Azzaro als ik iets op afstand voor je kan doen moet je het mij laten weten hoor.
Azzaro schreef:ik heb ook geen paard marjan! Maya leuke fotos
Ben nu even terug van me werk even pauze! Best wel erge dag gehad gisterWas met die mensen uit kwadijk met hun marathonwagen naar het strand! Was soort bijeenkomst! Dus er ware een stuk of 50 aanspanningen! Bij het rustpunt kreeg er een man een hartaanval! Ben er heel erg van geschrokken want stond er naast! Ik had zijn paarden maar even opgevangen!
En een half uurtje later ging er een span voor ons midden op de stenen over de kopIk denk dat die man is overleden! Het was echt dramatisch allemaal bloed net of er een moord was gepleegd~! Paard zat vast met zijn been in die marathonwage! 3 ambulances kwamen voorbij racen toen ik en een ander meisje met die paarden terug liepen naar het beginpunt! 3 ambulances betekent meestal hartaanval of erger! Het was echt verschrikkelijk staat op mijn netvlies geschreven en zal wel even moeten slijten pff heb ik weer en ik zit al niet zo lekker in me vel
sjorsie schreef:Als er mensen zijn die willen, Abel mag overdag ook los in de paddock, ik ben er s avonds zelf maar als je tijd en zin hebt, hij zal er blij mee zijn
pas in mei gaat ie nl onder het zadel dus ik rijd nu ook niet.
ShirleyA schreef:sjorsie schreef:Als er mensen zijn die willen, Abel mag overdag ook los in de paddock, ik ben er s avonds zelf maar als je tijd en zin hebt, hij zal er blij mee zijn
pas in mei gaat ie nl onder het zadel dus ik rijd nu ook niet.
De fam Taams zet paarden tegen n kleine vergoeding ook buiten of in de molen.
Wij weten ook wel dat je niet zielig over wil komen
Iedereen reageert alleen maar op je vraag of iemand een paard weet. Ik heb er zelf ook al aan lopen denken of er eventueel een paard voor mij was om te lenen voor de optocht, maar kan zo snel geen leuk en braaf paard bedenken. Misschien Raisa of Bright ofzo? Jammer dat Chantal niet kan fietsen. Voor mij is het het 2e jaar dat ik meega op de fiets. 1e jaar met Omar was niet bepaald een succes over de weg want hij was zwaar in de stress en bokken enzo
Dat is geen leuk dagje uit zeg