Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:Half 8 vanochtend is Luke opgehaald. De meneer was erg aardig, de vrachtwagen was schoon met een dik pak stro op de vloer. Hij liep er gelukkig zo in!
Ook maar even zijn hele stal alvast leeggehaald.
mo_van_dijk schreef:Pff, toen ik hem de wagen op zette, ging het nog wel. Maar toen de vrachtwagen wegreed en ik zijn stalletje aan het leeghalen was had ik het toch even zwaar. Gelukkig was Jan er om mij een hart onder de riem te steken!
mo_van_dijk schreef:Pff, toen ik hem de wagen op zette, ging het nog wel. Maar toen de vrachtwagen wegreed en ik zijn stalletje aan het leeghalen was had ik het toch even zwaar. Gelukkig was Jan er om mij een hart onder de riem te steken!
mo_van_dijk schreef:Ik rijd 92km per uur op mijn navigatiesysteem
Dit deed ik ook al voordat het 90 km/uur was. Ik ben talloze malen aangehouden door die &%*^% juten, maar NOOIT op mijn snelheid tijdens het rijden met de paardentrailer!
mo_van_dijk schreef:Mijn nieuwe pownie (á 1.71m) staat op stalHij was zo braaf met alles! De dierenarts was er helemaal weg van. Hij vond alles heel spannend, maar was wel superbraaf!!