Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iemand tips? Ik ga vanmiddag denk ik die kauwgom halen, daar is het mij eerder mee gelukt!
Yustin schreef:Hahahaha geweldig!
Mensen ik zit er steeds meer over na te deken om een serieuse poging te doen om te stoppen met rokenIemand tips? Ik ga vanmiddag denk ik die kauwgom halen, daar is het mij eerder mee gelukt!
peetorlan schreef:Iemand misschien intresse om 30 SEPTEMBER in KOOTWIJK record tinkerrit te komen kijken.
Er komen als het goed is nu al 100 tinkers bij elkaar.
groetjes doei doei
P.S Ik heb weer mooie foto's voorbij zien komen gaaf hoor.
Yustin schreef:joooh! echt waar?? is stinkmodder zeker?
maar het begin is er.
Yustin schreef:Hahahaha geweldig!
Mensen ik zit er steeds meer over na te deken om een serieuse poging te doen om te stoppen met rokenIemand tips? Ik ga vanmiddag denk ik die kauwgom halen, daar is het mij eerder mee gelukt!
Ik ben aankomende 28 december 5 jaar gestopt met roken en ik kan nog steeds met volle overtuiging zeggen dat het de beste keus ooit is geweest. Makkelijk was het begin (eerste 3 maanden) zeker niet en ik weet ook van mezelf dat ik geen sigaret meer moet aanraken want volgens mij ben ik dan weer verkocht. Ben je al eens eerder gestopt met roken? Owens_hartje schreef:Uittellen voor hoeveel geld je de lucht in steekt kan ook een aardige stok zijn, dat zie ik al aan mezelf![]()
peetorlan schreef:Iemand misschien intresse om 30 SEPTEMBER in KOOTWIJK record tinkerrit te komen kijken.
Er komen als het goed is nu al 100 tinkers bij elkaar.
groetjes doei doei
P.S Ik heb weer mooie foto's voorbij zien komen gaaf hoor.
Komt Pellie trouwens ook Peet? Serada schreef:Yustin schreef:Hahahaha geweldig!
Wat een goed voornemen Mir! Wil is ook bezig dus misschien kunnen jullie elkaar steunen hierin.Ik ben aankomende 28 december 5 jaar gestopt met roken en ik kan nog steeds met volle overtuiging zeggen dat het de beste keus ooit is geweest. Makkelijk was het begin (eerste 3 maanden) zeker niet en ik weet ook van mezelf dat ik geen sigaret meer moet aanraken want volgens mij ben ik dan weer verkocht. Ben je al eens eerder gestopt met roken?

Serada schreef:Owens_hartje schreef:Uittellen voor hoeveel geld je de lucht in steekt kan ook een aardige stok zijn, dat zie ik al aan mezelf![]()
Haha jaah dat hadden we nog in de kantine zitten uitrekenen en dat kwam op ongeveer € 200 euries per maand hé Wil?!

Yustin schreef:Ik heb even gerekend en bij mij op ongeveer 100 euries
scheepie schreef:Heeft er iemand morgenmiddag les van 13.30 - 14.00 uur?
Mijn les gaat vanmiddag niet door, mijn instructrice haar zoontje is ziek en ze heeft voor vanmiddag geen oppas.