Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dustinlover schreef:Ha die sanne
Jij ook al hier
djoontje schreef:Nou ik heb het eerste tentamen ook weer overleefd. Echt héél moeilijk maar had er goed voor geleerd en kon gelukkig met een tevreden gevoel weg, ik heb wel een vertrouwen in minimaal 6 (hoopt heeeeel hard;-)) .
Daarna mijn intake voor mijn autorijlessen gehad, eerst een hele vragenlijst en daarna een uur lessen. Tijdens een intake gooien ze al een aantal handelingen snel bij je neer puur om te kijken hoe je het oppakt, in de lessen begin je vervolgens met alles langzaam opbouwen. Dus in het begin was het alleen gas geven en links of rechts af slaan. En daarna kwamen al snel de rem en de koppeling erbij. Pfoe, moest na 30 minuten al gelijk voorsorteren, terugschakelen, linksafslaan en tijdens het optrekken en afslaan doorschakelen naar zijn 2. Ik dacht dat ik paranoia werd zeg want dan moet er zoveel tegelijkertijdmaar wel heel erg leuk:):) .
En nu weer aan de arbeid, er blijft alleen niks hangen. Wordt dus nog tot diep in de late (of nouja...vroege:+) uurtjes doorleren in de hoop dat het blijft zitten tot morgen 9:00.