)@ Anne: hihi apart dat filmpje/plaatje. Wat zitten mensen eigenlijk toch raar in elkaar
Ik ben op het moment heel erg aan het twijfelen over een bepaalde cursus die ik wil volgen. Tijdens die cursus leer ik docente babymassage te worden. Dit lijkt me erg leuk! Alleen kost die cursus 450 euro, en de boeken 22 euro. Als het goed is verdien je dat uiteindelijk wel terug maar dan nog... Ik vind het erg moeilijk om die beslissing te maken! Voor school moet ik een keuzeonderwerp doen en dit is daar natuurlijk erg geschikt voor.
Morgen die opleiding maar eens bellen voor meer informatie...

!
Tja, nog 18 worden is tog egt wel te jong hè.. Gelukkig wel toffe paarden
*uhm, oefenen met t stil houden van je camera? waarom?
whoes, ben der nog zat van..
) en weer rustig even voor zich
Weet ik wel, wij hebben t goed met ons strand, maar tegen zulke bossen wat dichterbij zou ik tog ook egt geen nee zeggen! Mooi hoor! en zo op de foto's heeft t idd wel iets weg van Schouwen (ook van die lekkre ploeter wandel paden en zandvlaktes. Altijd heel fijn als t dan tog warmer bleek te zijn dan je dacht
En die reageren dus met "ow als die man nog een keer komt ga ik er met mn zweepje op af" En aan iemand uit mijn les vragen of hij haar glimmende leren laarzen schoon mocht likken
Egt een gore, vieze vent! Wie doet nou zoiets....
Ik moest meteen na haar mn behandeling doen, maar das dan wel even slikken hoor... Heb je al zenuwen, maar dan is t helemaal nie meer leuk!
Ashanti heeft een mooi zwart hengstenveulen en Silva een vosmerrie.
ben ook nog steeds egt happy. Schijnen er best veel gezakt te zijn *t hangt ook zo verschrikkelijk af van welke casus je hebt, en welke leraar je gaat beoordelen

kon dat nou niet wachten? grmbl. Daar ging mn zondag