manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:20

Zo te horen hebben jullie een heel leuk weekend gehad! Jullie hebben echt geboft met het weer (alhoewel, minder heet mocht waarschijnlijk ook wel van jullie Knipoog )

@ Anne: hihi apart dat filmpje/plaatje. Wat zitten mensen eigenlijk toch raar in elkaar Clown

Ik ben op het moment heel erg aan het twijfelen over een bepaalde cursus die ik wil volgen. Tijdens die cursus leer ik docente babymassage te worden. Dit lijkt me erg leuk! Alleen kost die cursus 450 euro, en de boeken 22 euro. Als het goed is verdien je dat uiteindelijk wel terug maar dan nog... Ik vind het erg moeilijk om die beslissing te maken! Voor school moet ik een keuzeonderwerp doen en dit is daar natuurlijk erg geschikt voor.
Morgen die opleiding maar eens bellen voor meer informatie...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 19:54

klinkt wel heel gaaf Kim! En idd klinkt het ook meteen wat prijzig...
Lukt het wel qua tijd om en je school en die cursus te volgen?
Phoe, idd wat moeilijk.. Aan de andere kant; wel meteen je keuzeopdracht gemaakt voor school én meer kennis voor je beroep straks Lachen
lastig...

en idd mensen zitten maar raar in elkaar Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:18

wat tijd betreft moet het me wel lukken: 6 weken lang vrijdags les van 10:15 tot 17:15 en 8 uur huiswerk erbij per week. Als ik me bedenk dat ik 2,5 uur aan het reizen ben op de heen én op de terugweg, heb ik al 5 uur leren te pakken. Het is gewoon een periode zonder al te veel vrije dagen zullen we maar zeggen Knipoog Gelukkig hebben we tussendoor een week vakantie (t moet niet gekker worden!) waarin ik veel schoolwerk kan doen natuurlijk.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:19

Nou, hier wat fotootjes:

Omgeving, niet verkeerd he Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marieke op Tom:
Afbeelding

En Tom op stand:
Afbeelding

Paarden bij de rustplaats:
Afbeelding

Ik op Wieber:
Afbeelding

En een snoepje-gevend aan Wieber:
Afbeelding

Onderweg drinken uit een meertje (check de cowboy Knipoog ):
Afbeelding

En Marieke en ik op Wieber en Cinderella (wij hebben de namen niet bedacht hoor!)
Afbeelding

Zo stonden de paarden erbij:
Afbeelding

En dit is het dekje Clown
Afbeelding

En t filmpje:
Afbeelding

Merk dat ik nog wat moet oefenen met het stilhouden van mn fototoestel tijdens het filmen Clown
Nu ga ik lekker slapen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 08:29

Jippie, de eigen berichten doen het weer!! Go jij! Go jij!

Een stuk makkelijker zo!
Bar: nog gefeliciteerd met je punten van zondag, een goed debuut!
Kim: die cursus klinkt aardig duur, maar als t haalbaar is zou ik het doen, een groot pluspunt voor je opleiding als ik het zo hoor. Bij mij worden cursussen altijd betaald, das wel fijn, zou denk ik niet willen weten wat die van mij allemaal kosten!

Ik ga zo naar Nous, kan ze lekker de wei ff op Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 08:43

Geweldig filmpje Thirz! Ik moest echt lachen. Halverwegen lijkt t ook net alsof je tegen een boom aan gaat knallen!
Het ziet eruit alsof het rijden daar echt super was!
Wel zonde van de paardjes... enneuh die dekjes, dat kan echt niet meer hoor Knipoog, dat is zo 18e eeuws Haha!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:38

hey Thirz, t filmpje is echt cool, en Huub staat nog best vaak op de foto's haha, en de cowboy ook nog 2 keer hihi, rare vent.
In loon op zand staan nogal dure huizen, grote auto's enz... dus toen besloot thirz dat ze wel een rijke man wilde en dan daar wonen, dus we moesten op zoek naar een rijke vent. Op de buitenrit vrijdag avond ging kleine jan mee, hij vertelde dat hij zaterdagavond een feestje gaf voor zn verjaardag, ongeveer naast onze slaapkamer, toen vroegen wij hoe oud hij dan werd, 18, vandaar "kleine Jan" zijn vader is eigenaar van de manege, "grote jan" . verder geen tof type tegen gekomen he...dus hebben t maar bij de paarden gehouden....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 14:07

jammer hoor geen toffe types Tong uitsteken Tja, nog 18 worden is tog egt wel te jong hè.. Gelukkig wel toffe paarden Haha!

whahaha, egt een super filmpje Thirz *LOL* *uhm, oefenen met t stil houden van je camera? waarom? Ziek whoes, ben der nog zat van..
hihi, ziet er ook wel uit als een lekkr galopje *kijkt relaxt om zich heen en nog even goed achterom "haai achter hobbelaars" (bijna bochtje vergeten Vork ) en weer rustig even voor zich Lachen
en die omgeving! Kwijl Weet ik wel, wij hebben t goed met ons strand, maar tegen zulke bossen wat dichterbij zou ik tog ook egt geen nee zeggen! Mooi hoor! en zo op de foto's heeft t idd wel iets weg van Schouwen (ook van die lekkre ploeter wandel paden en zandvlaktes. Altijd heel fijn als t dan tog warmer bleek te zijn dan je dacht Vork )
hihi, ja idd Bar. Die dekjes zijn zo zwaaaar uit de mode, en zo 18e eeuws! kan egt niet meer hoor! Nadeeltje van Loon op Zand, ze lopen flink achter in de mode Knipoog
maar conclusie; volgende keer wil ik egt mee! Haha!

rare vent? welke, welke, welke? *kijkt op de foto's*
Phoe, over rare venten gesproken. Zondag op de manege liep er ook een kerel rond. Die vent liep op meiden af met een doek in zn handen met de tekst "wil je mn hoofd in de stont duwen?" en maar vragen of ze dat wilden doen. *meeste meiden tussen de 10 en de 15 Scheve mond En die reageren dus met "ow als die man nog een keer komt ga ik er met mn zweepje op af" En aan iemand uit mijn les vragen of hij haar glimmende leren laarzen schoon mocht likken Verward Egt een gore, vieze vent! Wie doet nou zoiets....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:47

Whahaha dat filmpje is echt komisch: moest zo lachen om jouw blije hoofd op het laatst Thirz! Maar het ziet er echt super uit; de foto's en de verhalen zeggen genoeg! Ik wil ook! En ik kan me voorstellen dat je meteen voor Tom z'n hoofdje viel Marieke: die ziet er echt leuk uit!
Haha die vent had waarschijnlijk zijn vrijgezellenfeestje Anne? Lijkt me tenminste wel als je zulke opdrachten krijgt?
Kims: ik wil ook die cursus doen!! Dat moet je echt meteen doen als het kan, dat is zo leuk! Heb er een keertje wat van gezien en het is echt super! Als ik vrijdagmiddag vrij kon krijgen 6 weken lang zou ik zo mee gaan met je!
Vanochtend met Thirz naar stal: kon niet rijden, want Janis moest naar de hoefsmid, dus hebben daar de hele ochtend op gewacht. Volgende keer beter dus. Ik ga d'r nu zo van de wei halen: ze mag nu 4 uurtjes, dus om 16:15 uur mag ze weer op paddock.
Tot laters!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 11:31

He thirz, leuke foto's en leuk filmpje!

Ik baal een beetje, want ik droomde vanacht dsat voice aan het bevallen was en het leek zo echt, maar jammer genoeg was het een droom, dus een teleurstelling....
Ik heb zin om voice ook lekker op de wei te zetten, daar is ze wel aan toe volgens mij!!!

Morgenavond hebben we een feestje van wilco zn werk, dus Daniël gaat een nachtje logeren bij mijn ouders, wat zal ik hem missen zeg...
Vindt het toch wel moeilijk om hem morgen weg te brengen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 20:37

nou t blijft een rare gast Bianz, zelfs als je dat als vrijgezelle-feest-opdracht doet Scheve mond Die meiden waren ook best geschrokken. En het schijnt dat hij er ook al een keer op een donderdag avond was, maar toen waren er vooral wat oudere mensen, dus toen bleef het bij kijken aan de rand van het terrein.

Is dat dan de eerste keer dat hij een nachtje weg gaat Nel? Lijkt mij ook best wel moeilijk. Je eigen kindje dan ineens even niet om je heen... Komt vast goed, en een nachtje is zo voorbij!

ow balen, die droom! Zo irritant als je dingen droomt die zo verschrikkelijk hoopt en dan wordt je wakker Scheve mond Echt zo'n koude douche op t moment dat je dan besteft dat t maar een droom was... Eind mei is het ook zo Nel Lachen nog éventjes geduld!

en verder:
Anne heeft der Assessment gehaald Haha! Whieieie!
Ben zo opgelucht. Nu staat dat me iig nie in de weg om op stage te mogen Lachen En ook wel lekkr na al die uren aan voorbereiding enzo. *Pfft, samen met mn klasgenootje vanmorgen naar school, nog even de laatste dingetjes besproken: zakt zij vlak voor mij! Bloos! Ik moest meteen na haar mn behandeling doen, maar das dan wel even slikken hoor... Heb je al zenuwen, maar dan is t helemaal nie meer leuk!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 07:40

Hoi! Even heel snel, zijn jullie (of in ieder geval een selectie ervan) morgen op de manege? Dan kom ik even buurten.
Moet nu zo met de trein naar Groningen voor school maar heb echt totaaal geen zin...
Doei!
ps: ik heb mn ruiterbewijsboeken, het is goed dat ze dat een maand van tevoren opsturen, het is net of ik voor mn rijbewijs moet leren haha.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:24

Goed van je assessment Anne Go jij! Go jij! op naar je stage!
Nel, begrijp t wel dat je het moeilijk vind om Daniel een nachtje niet bij je te hebben, maar je ouders zorgen vast heel goed voor m! En het feestje is vast ook heel leuk Knipoog
En Cis: succes met leren, valt echt best mee hoor! En je krijgt ook nog theorieles, dus kan niet misgaan!

Frouk en Eline van t Reelaer bleven gister logeren omdat ze een 2-daagje cursus hier in de buurt hadden. Wel leuk dat ze een keer hierkwamen in plaats van dat ik daarheen ga! We zijn gisteravond Nous nog ff gaan meeten en ze is goedgekeurd door hun Lachen Toen hebben we nog ff een strandwandeling gedaan en bij thuiskomt hebben we telefonisch de geboorten van 2 veulens gevolgd. Hun balen dat ze er net niet bijwaren Ashanti heeft een mooi zwart hengstenveulen en Silva een vosmerrie.

En nu zijn ze alweer naar hun cursus en zit ik me te vervelen. Ga ook nog niet zo vroeg naar stal, want dan staat Nous maar heel kort op de wei. Dus dan maar op bokt kijken he Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 08:37

Owja, Anne: ik zag je vader nog langskomen op tv woensdagavond bij omroep zeeland! Geen idee waar t over ging, maar goed, ik herkende iemand Clown Wilde ik nog ff zeggen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 11:43

Ja het komt vast ook wel goed met daniël!

Tja en met voice moet ik gewoon nog even geduld hebben,

Gefeliciteerd Anne!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 13:29

dankewel Thirz en Nel Hyper! ben ook nog steeds egt happy. Schijnen er best veel gezakt te zijn *t hangt ook zo verschrikkelijk af van welke casus je hebt, en welke leraar je gaat beoordelen Nagelbijten / Gniffelen
Woensdag aaf? mn pa op tv? Clown weet ik niets van. Zal t vanaaf eens aan hem vragen "zeg pap, wat deed je woensdagaaf bij Thirz op tv?" VorkVolgens mij al een oud stukje dan, want mn pa was die aaf gwoon braaf thuis bij ons. Ik heb hem ook niet over een interview ofzo gehoord eigenlijk... Vanaaf eens checken Tong uitsteken
Ja, idd weer eens wat anders; de Reelaer mensjes die naar Zeeland komen. Leuk hoor! En fijn dat Nous goedgekeurd is, anders had je haar meteen weggedaan natuurlijk Knipoog Hmz, wel weer jammer dat ze dan net hier zijn op t moment van die 2 geboortes. Gelukkig is wel alles goed gegaan Ja
Hele baby-boom daar! Zal zo de site eens checken, staan vast al wel een paar foto's op van sommige veulens

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 18:59

oke, t interview verhaal ff gecheckt bij mn pa:
hij was dinsdag idd geinterviewd door Omroep Zeeland ofzo, gwoon als toevallige passant (dacht dat t over werk ging ofzo Clown das meestal als hij op de radio is nl) De vraag was of hij vond dat er genoeg voorzieningen waren in Zeeland voor de toeristen *is Thirz ook meteen op de hoogte van t onderwerp van t programma Vork

owja en Cis, ik ben net als altijd weer op Paardoes morgen Ja

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 19:42

ik ben dr morgen ook, wel om kwart over 12 alweer weg

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 19:50

Hey Thirz, zullen we van deze schoenen kopen in plaats van de paladiums die we altijd kochten hahaha......
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 20:02

Ja, dat kan ook Mariekje Clown Denk tog dat ik zelf voor de Paladiums zou gaan
Kwart over 12 weg Mariek! owjee! en ik dan? Moet ik me die middag in mn eentje (nouja, eentje Clown) vermaken op de manege! Bloos! PANIEK!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 11:08

Goedemorgen! Sorry dat ik niet zo veel in t topic ben, maar heb t nogal druk en ben net paar dagen ziek geweest.
Ga zo meteen met Iris op buitenrit.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:24

Ach geeft niks hoor Bar, ik weet soms niks te schrijven en dan ben ik er ook wel eens een paar daagjes niet...

Veel plezier op buitenrit!!!

Ik heb ook zin om te rijden, doet nog een beetje pijn helaas...

Nou het feet van vrijdagavond was hartstikke leuk, heb daniël wel gemist, maar dat hoort er natuurlijk bij!
Hij was gelukkig ontzettend lief geweest bij mn ouders.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 12:47

Mariekje22 schreef:
Hey Thirz, zullen we van deze schoenen kopen in plaats van de paladiums die we altijd kochten hahaha......
Afbeelding

afschuwelijk die dingen. Je ziet het steeds meer. Denk maar niet dat ik aan die hype mee ga doen Clown In het ziekenhuis verkopen ze die dingen al jaren... als operatieschoenen!

Denk je uit te kunnen slapen, staat je schoonmoeder om 9 uur 'smorgens voor de deur: hebben jullie een tekentang? bobby heeft een teek. Hamer kon dat nou niet wachten? grmbl. Daar ging mn zondag Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 13:38

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 15:47

Ff pauze, ben nl op mn werk! Zijn met de kids naar de Mac en naar de kinderboerderij geweest...je kunt het erger treffen! En terwijl we aan het fietsen waren is mn schouder verbrand aan 1 kant, ziet er charmant uit Clown
Mariekje22 schreef:
Afbeelding

Owja leuk, maar dan wel 2 verschillende he, halen we de oude trend weer terug Vork

Ik kan t filmpje hier niet kijken, maar nóg erger dan Nous?!