Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

heb donderdag les dus kan vandaag nog ff serieus oefenen
en vanavond met me ouders en me broer uit eten op me werk!
Vanavond ga ik gelukkig ook weer lekker rijden op Azzie!
en ik blijf altijd de hele middag op stal hangen
maar moet wel weer op tijd zijn voor het diner haha
tis zoooo gezellig en ik help ook gewoon mee enzo
krijg hulp waar ik het nodig heb, ook als ik gewoon aan het rijden ben dan geeft ze me tips enzo
tis zo heerlijk
,

Blijf koel in je hoofd he Annie_ schreef:Oeoe daar wil ik een foto van !
Pfff in de trein naar me eerste tentame psychiatrische verpleeegkunde!
Moet een gesprek voeren met een client weet alleen nog niet welke stoornis hij heeft
Kan een dissciosiatieve stoornis , bordeline , schizofrenie , eetstoornis en nog een paar zijn.
Annie_ schreef:Oeoe daar wil ik een foto van !
Pfff in de trein naar me eerste tentame psychiatrische verpleeegkunde!
Moet een gesprek voeren met een client weet alleen nog niet welke stoornis hij heeft
Kan een dissciosiatieve stoornis , bordeline , schizofrenie , eetstoornis en nog een paar zijn.
. Nou de meeste herkn je vanzelf. Moet je meteen de stoornis noemen of mag je er nog over nadenken en later op terugkomen? Eva_D schreef:Dat ben ik wel met je eens jaSoms denk ik welis dat er mensen bang zijn dat een ander dan beter rijd op hun paard ofzo
Is misschien ver gezocht maar sommige mensen doen echt alsof ze de enige zijn die erop kan.
Maar ieder zn eigen keuze natuurlijk! In Melanie haar geval (met dat springen ook) kan ik me er wel wat bij voorstellen hoor trouwens.