1. Het witte scherm. 2.Twee jarige plant of overblijvend kruid. 3.Kruidachtige plant. 4. De plant kan 1,5 m hoog worden, de bloem is wit en heeft een doorsnede van 3-4 mm. 5.Plaatsen die met veel gras begroeid zijn, dus een grote tuin. 6.Alle grondsoorten behalve hele schrale grond. 7.In juni word hij weg gemaaid. 8.Je kan er fluitjes mee maken. Lamium Album
1. De witte Bloem. 2.Vaste plant. 3.Kruidachtige plant. 4. De plant kan tot 1,5 m hoog worden, maar blijft afhankelijk van seizoen, standplaats en klimaat ook steken bij 30-40 cm. 5. Langs wegbermen, in parken, op stortplaatsen en afvalterreinen, langs dijken en bosranden. 6. Alle grondsoorten behalve hele schrale grond. 7.
haai mensen.. weer thuis van stage.. wat een rotdag zeg... in de ochtend brak de hak van mijn schoen af :S Daarna had mijn begeleider allemaal kritiek op me, toen voelde ik me helemaal lusteloos.. Bleeh wil daar echt weg.. hopelijk doet bokt me weer een beetje goed
Zo mijn invaldagje is weer voorbij. Toch niet met de fiets... want wekker ging niet af... was kwartier te laat uit bed... en toen dus met de auto van manlief... en manlief moest dus op de fiets naar z'n werk. Niet zo aardig van mij dus.
Vervelend van je duim Marieke. Vingers bloeden ook altijd zo erg. Veel plezier bij de paardjes Ella. Britt... is die eerste dan Fluitekruid? Wat voor opleiding doe je Lynn? Waar loop je stage?
Manlief komt aan fietsen dus moet maar even snel aardig tegen hem doen.