Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:ATE schreef:doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ene liquita laat die bommen maar weg hahahahhaahahahahahahahahaha
Echt niet. Heb net nog even m'n koe gemolken en sneeuwballen verzameld.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Echt niet. Heb net nog even m'n koe gemolken en sneeuwballen verzameld.
over 1 uur en 48 minuten is m'n gegrilde kip klaar.....en daar kan ik geen bom op plaatsen. Hopelijk valt de waakhond niet in slaap, whahahaha.

winnitou schreef:Shenavallie schreef:Jeetje, wat een regen vandaag he!Maar.... toch weer een super dag gereden!!!!
![]()
Morgen weer samen met m'n vader mennen: hij met Dieuwke en ik met mijn vriendinnetje. Hopelijk gaan we weer vaardigheid doen, dat is zo leuk!
's Morgens gaat m'n vader ook weer met Eva aan het werk, ben erg benieuwd hoe ze het dit keer doet. Het wordt de tweede keer dat ze in handen is en zowel m'n vader als Oege zijn erg enthousiast over haar.
hoe laat hebben jullie les bij de ZR
). Daarna gewacht tot de molen helemaal leeg was en First er in gezet om hem weer even te laten wennen aan het stroom. Hij heeft 2x een tik gehad, maar hij bleef er gelukkig vrij rustig onder. LIQUITA schreef:Ik heb vanmorgen weer lekker gelest, ben tevreden. We zijn er natuurlijk nog laaaaang niet, maar toch. Heb er in ieder geval weer erg van genoten (thanks Erna). Daarna gewacht tot de molen helemaal leeg was en First er in gezet om hem weer even te laten wennen aan het stroom. Hij heeft 2x een tik gehad, maar hij bleef er gelukkig vrij rustig onder.
Nu ga ik m'n bad vol laten lopen want ik ben door en door koud.
Latersssss!!!!
xan schreef:Goedemorgen allemaal.
Hihi ik was gister dus de laatste (met een hele mooie tijd zie ik)
en nu dus weer de eerste.![]()
Duimen jullie vanmiddag voor me ???
Krijg nu wel weer gezonde kriebels voor het gesprek.
Blijft toch altijd spannend dit soort dingen.
Fijne dag verder allemaal