Ik ga wel om met zootje jongens, maar daar blijkt de ware nog niet tussen te zitten. Oud & Nieuw ook met zootje jongens gevierd, op mijn werk wordt ik aan een collega gekoppeld, maar denk niet dat het wat gaat worden. (De overeenkomst: jullie hebben allebei een hond). Nou ja, zaterdagavond weer feestje, dus wie weet wat daar rond loopt.
En leuk milou verzorgpaardje Ik hoop ook dat ik hier in de buurt werk kan vinden en lekker met Mazzel aan de gang kan blijven (evt nog dagje extra).
Saskia89
Geplaatst: 02-01-13 19:26
Dan neem je toch gewoon een tijdelijke Wen... tot je een betere vindt Jongens kunnen echt zo oerdom zijn, dat je denkt 'waar zit je verstand in hemelsnaam'
Werk in de buurt zal wel lastig worden voor je zeker?
Ik kan in ieder geval nog even bij de post blijven werken, dan heb ik in ieder geval iets. En eerst eens mijn onderzoekstage afronden, maar zit nog op resultaten te wachten. En als ik beetje weet waarneer het ongeveer afgerond kan zijn, ga ik solliciteren. En denk dat ik wel breder ga kijken dan alleen dierenarts, het is overal in het land slecht om werk te vinden.