kim: is het al weer over balen zeg linds: veel plezier he als je het nog leest
vandaag weer op de camping met M-gast. this hier echt goed weer. hier is het niet kei hard aan het regenen geweest...... ik neem het mooie weer gewoon mee ahaha
Ik was om 6.oou op,ik was zeker de enige stumperd die werken moest.
Het was ook enorm druk,zo fijn als collega`s van het uitzendbureau niet komen opdagen of een uur voor aanvang van de dienst zich ziek melden.
En dat met 2 man vastpersoneel voor de dag en 2 voor de avond. Mocht ik regelen.
Daarom moet Tence het maar een dagje zonder mij doen,ik ga bankhangen.(het regent toch)
taverno
Geplaatst: 07-08-10 16:00
Trouwens gisteren nog een heerlijke rit gemaakt met Lisanne naar het Westerpark.
Tence gaf nog een mega bok tijdens een galopje,net toen we wat harder gingen,lag er echt zowat af. Bleek dat mijn vest wat om mijn middel zat was losgeschoten en langs zijn benen op de grond viel Had ik even niet door.
En 1 keer stond hij stokstijf stil(heel onverwachts en zat ik met mijn doos op de voorboom,oef! Er sprong ineens een kat door het hek bij het viaduct van de randstadrail.
Klinkt goed Linds! Geniet ervan Ik heb Lief gelukkig enigszins tussen de buien door haar hoefzak om kunnen doen en af kunnen halen.. ze heeft er ongeveer een uurtje mee gelopen.. Herman en Nicolet hebben even geholpen met omdoen.. ging allemaal hardstikke goed
Ik ben net terug van een heerlijk avondje bijkletsen met een oud-medestudente en tevens oud-vriendin die ik uit het oog verloren ben... gezien het tijdstip nu blijkt maar dat het een erg gezellige avond was Nu lekker in mijn bedje, weinig plannen voor morgen, dus ga heerlijk uitslapen!
@ jarrah: fijn dat je zo'n gezellig avondje hebt gehad. Ik had verjaardag van mijn schoonzus. We stonden allemaal zo'n beetje onder de partytent, maar het was gezellig.