Ik had een topic gevonden van een meisje die allemaal artikelen maakt voor mini's.
Vond dit dekje wel leuk voor Slash, voor onder de longeersingel bij het longeren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
..
.
.
Astor schreef:Mooi dekje is dat Manon! Je hebt ook speciale longeer dekjes.
Die zijn ook erg handig maar deze kan je voor alles gebruiken natuurlijk!
.
.. Raar ben ik he
.
Die dekens zijn ook erg gaaf!
.
.
.
. Ook met dat bruine!

lekker gaan hobbelen vandaag 
.
.
anders mis ik ook weer zoveel..
!!!
!
. Manon_S schreef:Voor 2 mini's.
Nu is Slash alleen en ga ik het verminderen naar 2 kg.
Sochtends 1 kg hooi en een bodempje biks van de voerschep en savonds alleen 1kg hooi.
Daarnaast laat ik hem nu veel meer werken en geef ik hem minder tussendoortjes zoals appels, wortels en paardensnoepjes.
Lekker longeersingel straks om met touwtjes en werken maar! Nu gaat ie ook zowieso vaker voor de kar en dus wordt het lekker werken.
Venice mag nu geen paardensnoepjes meer, alleen wortels en appels.Pebbs schreef:Nadine, zou je mij nog een mailtje willen sturen over wat er allemaal besproken is maandag bij de orun ?
joyce probeert het wel uit te leggen maar het word er allemaal niet duidelijker op.. dus als je daar tijd voor hebt, graag
Manon_S schreef:Ja idd, vind longeren ook leuk om met Slash te doen!
Ik had een topic gevonden van een meisje die allemaal artikelen maakt voor mini's.
Vond dit dekje wel leuk voor Slash, voor onder de longeersingel bij het longeren![]()
.
.
.
.
Heb echt geen zin, ben moe
Astor schreef:Claudia, Echt leuk dat je Denise nu steeds les geeft op Rebecca en dat je echt verschil ziet met rijden!
Als je wil mag je mij ook wel een keer les geven hoor op Ayla, als je wilt
En je stagestag klonkt best leuk toen je het vertelde op de manege! En als je me nog nodig hebt vrijdag geef maar een gil!

dan graag