Dat heb ik toch niet allemaal in huis!
Haha, wel bedankt voor de tip kirs! Ga eens kijken wat wij in huis hebben
Ik ben alleen een beetje boel misselijk van de zenuwen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat heb ik toch niet allemaal in huis!

Kirsten_S schreef:******* OHHHHH GOUDEN EN GOEDE TIP NOOGGG!!! *******
Eet half uur voor het examen 1/2 (liefst 2) bananen, daar wordt je rustig van. En neem chocolade mee, is goed voor de hersenen! Ik heb Tonney Chocolonely! En niet koud water drinken half uur van te voren, is niet goed!! Druiven zijn ook goed voor het energiegehalte!!
Nouuu dan moet het wel lukken toch!

dan heb ik me Friese foto's !

Hij is een beetje aanAnnie_ schreef:Astor schreef:Anna, goed dat jullie de osteopaat langs hebben laten komen. Ik zie soms mensen die hun paard op 3 jarige leeftijd al zadelmak maken.
Nou sorry dan denk ik echt van dat beesie is nog zo jong en moet nog zoveel groeien en spieren opbouwen.
Ik wil later ook ooit wel een keer een jong paard zelf beleren.
Maar dat ga ik zowieso na zijn 4de jaar doen.
ja vooral grote paarden duurd zo lang voor dat ze uitgegroeid zijn
Als je later begint met in rijden kan die lichamelijk ook meer aan dus zou je ook,
errder met springen enzo kunnen beginnen![]()

Astor schreef:Anna: Thanks. Chibra wilde steeds te hard lopen en als k haar weer wat terug nam ging ze weer langzamer.
En dan moest ik haar weer vooruit rijden maar daarna werden haar pasjes wel mooi ruim.
Alleen de foto's zijn een beetje scheef genomen zoals je kan zien aan de horizon.
Dus dan lijkt het al snel dat ze op de voorhand loopt, want haar achterbeen zit er wel steeds mooi onder.
Maar vergeet niet dat ze wel