Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

melodyB schreef:ik vind het een beetje raar dat het in 1 week beslist is en net de week dat ik er niet ben..naja maakt niet uitsuus kan je vertellen waarom jullie weg gaan??
AnnemiekvM schreef:Hooi,
Ik ben alweer op stal geweest. Paarden lekker op het land. Ik was wel geëlektrocuteerd (hoe schrijf je dat nou.....) want ik wilde iets goed doen bij het hek en raakte het ijzer aan. AHHHH.
Zo eerst even naar Spakenburg en daarna even naar school en daarna even bij mijn kat Olivier kijken.
AnnemiekvM schreef:Zo eerst even naar Spakenburg en daarna even naar school en daarna even bij mijn kat Olivier kijken.

Shetjjee__x schreef:ik ben net een half uurtje wakker

xandra88 schreef:melodyB schreef:ik vind het een beetje raar dat het in 1 week beslist is en net de week dat ik er niet ben..naja maakt niet uitsuus kan je vertellen waarom jullie weg gaan??
Ja dat is wel appart net als jij een weekje weg bent! Je bent er vanavond wel weer?
Ze kon er niet echt duidelijkheid over geven waarom ze gingen stoppen... Je zal het haar vanavond moeten vragen denk ik!

Heb best wel lang gereden en ben daarom nu ook best wel een beetje moe...
Maar het was het zeker waard!

En mis ga ik daarna nog even rijden haha.
heb ik eigenlijk wel zin in