Kirsten_S schreef:Jaaaa precies , iris en ik snappen elkaar ! Zonder reet kom je nergensDusssss laat de patat maar komen!
Haha ja hè
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Jaaaa precies , iris en ik snappen elkaar ! Zonder reet kom je nergensDusssss laat de patat maar komen!
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:PRECIES!!!!!!!
Jij betekend echt zoveel!! Niet nromal.
Je wilt àltijd iedereen helpen. altijd. bent ontzettend lief, en ongelooflijk mens ben jij!!
ook vanmorgen met Victor.. Ik weet gewoon dat ik tegen jouw kan zeggen`Nadine wil jij Vic een zadel op leggen`.
Je bent echt SUPER!! Dat doet niet iedereen zomaar voor me. Je wilt met alles me helpen.. Op jou kan je aan
Dat doe ik oook toch?!
Dan zeg ik : Yes sir Commadant Melanie!

Jane_ schreef:Dat is het stomme van een eetstoornis.Sorry maar ik denk soms ook over mezelf jeetje dit is wel zo en dit is wel zo. Maar als je dan van die mooie complimenten krijgt als over dat jij zo lief bent en zo behulpzaam dan denk je daar toch al bijna niet meer aan
Broccoli schreef:En iedereen is mooi slank en ik ben een dikke pad.
Broccoli schreef:All the time...
En iedereen is mooi slank en ik ben een dikke pad.
. Je bent écht geen dikke pad Nadine, écht niet!. Ik ben dus ook echt totaal niet mooi slank, ik baal over mijn figuur ook al ben ik nog in de groei. Jij bent écht niet dik Nadine!. Ik ga het nu nog een keer zeggen;Broccoli schreef:Jane_ schreef:Dat is het stomme van een eetstoornis.Sorry maar ik denk soms ook over mezelf jeetje dit is wel zo en dit is wel zo. Maar als je dan van die mooie complimenten krijgt als over dat jij zo lief bent en zo behulpzaam dan denk je daar toch al bijna niet meer aan
Ik kan alleen nog maar bezig zijn met: ja allemaal leuk en aardig, maar moet ik daar dik voor zijn?

Kirsten_S schreef:Kirsten heeft na vandaag zelfs eelt op der kont ! Kan je nagaaan!
Op die dikke reet?! Hoe kan dat nou weer
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Kirsten heeft na vandaag zelfs eelt op der kont ! Kan je nagaaan!
WatOp die dikke reet?! Hoe kan dat nou weer
![]()
Wat heb jij uitgespooktt?!
! Zooooo ! Dat moest erop! Emmaa_ schreef:Broccoli schreef:All the time...
Nadine nu moet je echt kappen!. Ik stond vanmorgen ook voor de spiegel en dacht; al die taart met al die verjaardagen nu doet me echt geen goed. Je bent écht geen dikke pad Nadine, écht niet!. Ik ben dus ook echt totaal niet mooi slank, ik baal over mijn figuur ook al ben ik nog in de groei. Jij bent écht niet dik Nadine!. Ik ga het nu nog een keer zeggen;
NADINE JE BENT NIET DIK!, JE BENT HARTSTIKKE MOOI, LIEF AARDIG EN SUPERBEHULPZAAM!
Jane_ schreef:Ze heeft teveel sm gedaan.
Der stroopwafelboy heeft teveel met zijn stroopwafeldraaier geslagen
Broccoli schreef:Lieverds, heel erg bedankt!
Ik ga naar mijn bedje toe.
(K) Jullie zijn allemaal super lief!
Citaat:All the time...

Melanieetjuh schreef:Alleen Lisette & iris zijn nog online...
De rest is pitten?