Volgens mij heb ik je vijf minuten geleden nog gedag gezegd
Misskaren
Geplaatst: 26-02-09 18:25
@BBreedveld, jahahaha, inderdaad! Grappig die voors en tegens tav Wim Vonck. Och, ik wil het gewoon een keer proberen. Ieder z'n meug zal ik maar zeggen! Nou nog uitvogelen wie wie is
DesireeK
Geplaatst: 26-02-09 18:34
Welkom misskaren... ik ben de gene van het kleine witte spook... ik heb altijd een groene pet op... in ieder geval totdat ik een geschikte vervanger heb gevonden hij is een beetje op aan het raken...
Tencje was vrolijk vandaag,dacht even over de baan te gaan lopen maar hij sprong omhoog,maaide met voor en achterbenen en draaide in de sprong om dat ik het er toch maar niet op gewaagd heb. Had hem alleen aan het halstertje en vond dat een beetje link.
Vanmiddag Baco gereden, hij was weer super vandaag, deed echt goed zijn best en het buigen naar links ging ook beter, dus ben weer dik te vreden.
Daarna Donna even in de buitenbak en die ging compleet uit de panty, hahahahaha keihard rennen en bokken. Daarna nog heel eventje los gelongeerd, ze bleef netjes op de volte om me heen draven. Af en toe snap ik totaal niks van die merrie van mij, maar ze had het denk ik even nodig ...
HOLY CRAP!!! zit 200 gram in 1 doosje van 16 stuks...houdt dus in dat ik 400 gram(intussen ) á 32 snackies á 2230 kcal heb gehad...en geen gram aangekomen
Misskaren
Geplaatst: 28-02-09 12:08
oliebol, als ik dat doe pas ik gelijk m'n kleren niet meer
hahah lekker toch!! ik kom zo naar stal heb dr zin in.
Splinter
Geplaatst: 28-02-09 14:48
Woogy schreef:
HOLY CRAP!!! zit 200 gram in 1 doosje van 16 stuks...houdt dus in dat ik 400 gram(intussen ) á 32 snackies á 2230 kcal heb gehad...en geen gram aangekomen
Toch nog een positief tintje aan twee keer een uur fietsen per dag en de hele dag op m'n benen zijn. Vrijwel elke dag paarden rijden etc. namelijk alles kunnen eten wat we willen
jarrah
Geplaatst: 28-02-09 18:45
Ik heb weer heerlijk gereden vandaag! heb van de week aardig gestoeid met dr, ik werd er best wel een beetje wanhopig van, maar uiteindelijk ben ik er donderdag aardig doorheen gekomen (splinter trouwens nog bedankt voor de kleine beetjes feedback even op dat moment, had ik even nodig!). Heb er toen dik anderhalf uur opgezeten, maar het had resultaat! Nu gister alleen een stuk gewandeld met dr, had ze wel verdient! Alleen vond ik het vandaag dan weer 'eng' om op te stappen... bang dat de riedel weer opnieuw begint... maar ik heb eerst mezelf helemaal losgewerkt en daarna paard helemaal losgewerkt en ben daarna pas echt aan de gang gegaan... Ze was aan het eind aardig bezweet, maar we weten weer waarvoor we bezig zijn! Nog 4 weken en dan gaan we er echt aan geloven!!!*\o/*
Er is trouwens nog een (grote) Tiffany bijgekomen op stal... Verteld cer me vanmiddag dat ze dat tegen de eigenaresse zei, dat er nog een Tiffany is, zegt dat meisje; 'oh dan zal die van mij wel 'grote' Tiffany genoemd worden'... Ik denk dat ze dat wel terugneemt als ze mijn Tiffany ziet, die is namelijk niet kleiner