Haaaaay daar ben ik ook weer
. Ik heb gister best wel een leuke dag gehad (behalve het werk gedeelte dan). Van 6 tot 11 uur gewerkt. Daarna ben ik even met Atlas gaan wandelen, had ik dat alvast gedaan. Toen thuis alvast douche en kleding klaarleggen (owww en eten
). Daarna ben ik zo rond 3 uur weer naar At toe gegaan nog heel even gestapt en daarna eten gegeven. Dr was nog een vader met zn dochter (dr staan twee mooie borden verboden toegang voor onbevoegden bij de ingangen, maar die konden ze kennelijk niet lezen....). Het enige pad waar paarden op stal stonden was die van Atlas. Daar stonden Sjaan (in Komiek dr stal vraag me niet waarom....) en Annelies (die is rechts links heeeel kreupel en heeft nu complete stalrust, arm dier).
Maar ja ik was At aan het voeren en die vader de hele tijd opmerkingen maken. En ook vragen of ze het paard mocht aaien (want zij is vast zijn baasje). Dus ik zo nou Atlas vind kinderen vaak niet zo leuk dus beter van niet, en op dat moment vloog Atlas tegen de wand van zijn stal aan bokken naar Sjaan (tja hij had eten en haar issie niet gewend en ze keek naar m
). Dat kind gelijk bang
. En Atlas bleef maar doorgaan (dat paard is ook niet lief, ik denk dat ie boos is). Ik liep nog At zijn stal in en die vader zat heel angstig te kijken van die is gek. Maar ja dan doet At niks
, hij weet dat ik dr dan sta
.
Ik At weer naar het land brengen kom ik terug zie ik dat meisje met zo'n blaadje van een paardenbloem lopen richting de stallen, vader dr achteraan. Dus ik loop naar binnen daar en ze staan voor Sjaan dr stal. Ik heel duidelijk zeggen deze paarden mogen niet gevoerd worden. Die vader gelijk ja maar die ga je bewaren voor je konijn he (ja tuurlijk). En toen ik wegging stonden ze dr nog en zij die wel dat ze weg zouden gaan, maar toen ik op de fiets zat zag ik ze nog niet lopen.... Gelukkig stond At alweer ver weg op het land. Echt zooo vervelend van die mensen....
Maar ja ik snel naar huis opfrissen en omkleden en toen de trein naar Uitgeest genomen waar Claudia al klaar stond met de auto. We hadden weer heeel veel om bij te kletsen en het was ook zo weer laat dus toen gingen we maar snel koken
. Het koken was een ramp. We hadden eerst een stokbroodje met Aoli (dat was wel gelukt) en een kant en klare italiaanse salade van de Albert Heijn. Toen volgde de pasta met vierkazen saus. Die lag al in de pan en de vis stond in de oven. Toen wilde Claudia de schaal omdraaien en toen gleed een pootje van het rek uit de oven (die bij hun hoog op de koelkast staat) en daar ging de hele glazen schaal (die gelukkig heel bleef) met de pangasiusfiles, de olijfolie, gesmolten knoflookboter en citroenen over de grond. De hele keuken zat onder, en wij hadden het niet meer.... Wij snel de keuken opruimen voordat Ivo (vriend van Claudia) thuis zou komen. In de tussentijd brandde de pasta lekker aan
. Het hoofdgerecht was dus waar weinig van over... En helaas had Ivo het door toen die thuis kwam want de vloer in de keuken was nog steeds vet
. Maar gelukkig hadden we nog chocolade ijs
.
Het was dus een super gezellige avond en de film hebben we niet eens meer gered
. Om 11.48 had ik weer de trein naar huis en moest op Haarlem overstappen. Daar kwam ik twee jongens tegen (van de één weet ik de naam niet eens meer en de ander ben ik alweer vergeten). Eentje was dus nogal dronken maar gelukkig op een gezellige manier en die begon tegen mij te praten. De meest rare opmerkingen kwamen dr uit en toen ging ie een soort van met me staan flirten (in me oor fluisteren enz...) en die vriend van me de hele tijd lachen (die kon je op sommige momenten van de vloer vegen echt waar). Dus ja toen vond die ander het nog grappiger en ging die daar maar gezellig mee door.... Hij in mijn oor zo van zie je hij moet echt lachen ik ben grappig he.... Ik zo nou als ik twee flessen wijn op had in plaats van 1 misschien wel ja.... Die vriend natuurlijk weer lachen... Maar ja helaas had ie dezelfde trein als mij en wilde die bij mij zitten. Maar toen ik de trein in stapten bleven hun nog even daar bij de ingang staan en ik liep alvast snel de coupe in. Ik zit daar lekker met muziekje op en ineens komt hij weer tegen over me zitten (weg rust). Zit ie weer meer onzin uit te kramen en ik zat ondertussen in gesprek met de nuchtere vriend van hem over de opleiding HBO rechten
. En ineens komt er zo uit de andere hoek waar die ander zat de opmerking. Weetje je bent best sexy als je er zo bij zit.... Uhmmmm zal wel... Ja jij vind mij toch ook wel sexy, zit ie zo knipogen naar me... En ik was al de hele tijd van die aardige opmerkingen tegen m aan het maken dus ja ging daar ook weer mee verder. Jij bent best wel arrogant he, hij soort van beledigd 'Echt niet!!!' (volgens mij aan zijn kleding te zien en de opmerking op het perron nog een rijkeluiszoontje want nooit wat hoeft te doen). Die vriend van m, nou oke arrogant issie niet, alleen wel een beetje als ie een glaasje te veel op heeft. Owww okee dan. Paar minuten later, waar ga jij heen (derde keer). Naar Leiden, hoe is het met jou korte termijn geheugen?. Owwww naar Leiden mag ik met je mee? Nou nee dacht het niet. Hoezo niet dan, anders kom ik niet meer thuis. Niet mijn probleem. En zo ging het maar door.... Het was eigenlijk wel grappig, kon m gewoon vreselijk beledigen zonder dat ie het doorhad.... Maar ja treinavontuur heb ik ook weer overleeft (gelukkig was het maar 20 min maar leek veel langer te duren). Mijn mams stond al met de auto klaar voor het station en ik lag nog redelijk op tijd in bed
.