winnitou schreef:Xan ik ben er nog steeds maar ik denk dat als ik even niks doe ik p de reserve bank geparkeerd word. (was aan het msn en, ja dat kan hier ook)
ik dacht stuur ff een sms-je want je weet maar nooit daar in het bos !!!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:Xan ik ben er nog steeds maar ik denk dat als ik even niks doe ik p de reserve bank geparkeerd word. (was aan het msn en, ja dat kan hier ook)
ik dacht stuur ff een sms-je want je weet maar nooit daar in het bos !!!! xan schreef:Tytje schreef:Leuk, leuk, ik heb een afspraak met Yinari om foto's van Val te maken!!
Gaaf, wanneer gaat dat gebeuren ??

Tytje schreef:Ja, Val staat lekker op het land en als wij in Spanje zijn, heeft hij w.s. 3 weken vrij.
Ik ken er nog één die dat heeft

Tytje schreef:Als het mooi weer is, zondag. Moet ik Valentino wel even oppimpen.
xan schreef:Tytje schreef:Ja, Val staat lekker op het land en als wij in Spanje zijn, heeft hij w.s. 3 weken vrij.
Ik ken er nog één die dat heeft

Tytje schreef:Tsja, ik twijfel daar wel over. Ik vind 3 weken wel lang om niets te doen en zo makkelijk is hij niet met rijden. Misschien vraag ik nog iemand.

winnitou schreef:Xan ik leg je fase 2 morgen wel uit hoor
Dan kan je er nog een nachie over slapen natuurlijk

ATE schreef:hoi hoi al ate zijn vakantie is ff over heb hem vanavond met hulp van inge weer op stal gezet en een uurtje meegelest moet toch weer ff opbouwen voor hij mee geet naat kootwijk niet voor hem hoor hij red het wel maar voor mij voor ik helemaal krom loop in de vakantie hahahahahhaahaha
xan schreef:winnitou schreef:Xan ik leg je fase 2 morgen wel uit hoor
![]()
Dan kan je er nog een nachie over slapen natuurlijk
![]()
Bedenk niet te veel enge dingen voor me hoor. Je weet wat voor held ik ben

winnitou schreef:ik ga afsluiten, want het word me te vochtig, straks roest mijn heup vast. Lekker in mijn warme bedje kruipen. Het was gezellig weer een avondje bij jullie langs te komen.
xan ik zie je morgen ochtend.
Iedereen welterusten en tot ziens of schrijfs

xan schreef:ATE schreef:hoi hoi al ate zijn vakantie is ff over heb hem vanavond met hulp van inge weer op stal gezet en een uurtje meegelest moet toch weer ff opbouwen voor hij mee geet naat kootwijk niet voor hem hoor hij red het wel maar voor mij voor ik helemaal krom loop in de vakantie hahahahahhaahaha
Dus vanaf morgen 2 x per dag rijden ????
Ff een sprongetje tussendoor als oefening voor omgevallen bomen

LIQUITA schreef:Hallo, daar ben ik dan. Heb alles even gelezen, dus ben weer op de hoogte.
. Dus ik zeg gelijk ook maar weer gedag
en tot morgen misschien. xan schreef:Rond 2 uur is het plan. De vrachtwagen komt tussen 1 uur en half 2 zo'n beetje.LIQUITA schreef:Hallo, daar ben ik dan. Heb alles even gelezen, dus ben weer op de hoogte.
Heb jij nog iets leuks te melden ???
Dan blijf ik nog ff![]()
Hoe laat willen jullie vrijdag vertrekken ??
ATE schreef:Slim van je...want we hebben geen massage-tafel mee hoorhoi hoi al ate zijn vakantie is ff over heb hem vanavond met hulp van inge weer op stal gezet en een uurtje meegelest moet toch weer ff opbouwen voor hij mee geet naat kootwijk niet voor hem hoor hij red het wel maar voor mij voor ik helemaal krom loop in de vakantie hahahahahhaahaha
LIQUITA schreef:Hallo, daar ben ik dan. Heb alles even gelezen, dus ben weer op de hoogte.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Slim van je...want we hebben geen massage-tafel mee hoorhoi hoi al ate zijn vakantie is ff over heb hem vanavond met hulp van inge weer op stal gezet en een uurtje meegelest moet toch weer ff opbouwen voor hij mee geet naat kootwijk niet voor hem hoor hij red het wel maar voor mij voor ik helemaal krom loop in de vakantie hahahahahhaahaha![]()
![]()