Waahh goedzo jow! Alleen jammer dat je nog steeds niet in orde bent...
Is goed hoor, ik zie 't wel verschijnen. Moet 't persé deze week af dan of hoe zit 't?
Pff moet alleen nog kijken met betalen, want iemand anders op balans zou me ook zaterdagaaf betalen. Dus ik zij al tegen me ma, rijd nou daar ff langs met me dan ben ik er van af, maar nee hoor daar zou ik te ziek voor zijn. Baal zo, nu kan ik daar ook weer achteraan, en anders was ik er gewoon vanaf.
mammaslamma
Geplaatst: 20-12-09 16:09
Was i.d.d leuk gisteren,onze meisjes waren weer 1e met het Showblok, bij de manege/verzorg pony's, vorig jaar ook, dus volgend jaar moet het echt knallen, willen ze de wisselbeker mogen houden....... Vanochtend lekker met de hond gelopen in het bos, genieten, maar morgen moet het wel weer goed zijn , moet werken, dus geen glijpartijen met mijn koekblik.....
@ Es, nee, geen heimwee Er werd al gezegd dat we terug kwamen.. nee, we komen niet terug, we blijven lekker waar we zijn, bevalt me prima Heb weinig küren gezien, was alleen maar met die meiden bezig, heb er geen een gezien geloof ik :S Wel jammer.. Ach volgend jaar geen deelnemers, dus dan wel kijken, heb je ook niet gezien Es, wel Jow, maar die was zo weer weg. Iemand ff naar Ro en Roon omgekeken.. was laat terug van werk, en wou niet meer weg, had genoeg geglibberd vandaag.. vond het maar niks op de weg.
Ja, daahaag.. denk dat ik dan geen paard meer heb Dus dat gaat hem niet worden. Sorry jow dat je stro bij Roon moest gooien, maar ik durfde hier de straat niet meer uit, was echt een ijsbaantje, zeker in het donker waag ik het niet. Vond het al niks om vandaag op de weg te moeten, dus zeker niet in het donker. Geloof dat momenteel veel mensen ziek zijn.. doe voorzichtig he.. want je hebt het iedere keer weer te pakken, ziek ff anders eens lekker uit, niemand is onmisbaar he.. denk daarom, denk wel aan jezelf. Beterschap.
Gelukkig heb ik me goofy muts :p stond Ro ook goed :p
Wat eenglibber bende hier
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 21-12-09 15:56
Haai... Zo Cis leeft ook weer (een beetje) Oef wat een buikpijn nog steeds. Eerst MOEST ik om de 10 min. naar de wc, nu wil ik maar het gaat niet. Maargoed als ik dit achter de rug heb mag ik toch wel in heel 2010 niet meer ziek worden, man wat ben ik het beu.
Achost marion, maar dan was het volgens mij wel gezellig daar!!!
Gypsy
Geplaatst: 21-12-09 17:56
Net ff de filmpjes van 't showblok gekeken, 't zag er echt superleuk uit!!! Idd 1e en 2e prijs waard.
Maar die arme sun, volgens mij is die direct na het afgroeten gewoon ter plekke neergevallen hihi. Zag die schimmel al gaan en je ziet 'r denken... "IK DOET HET NIET BAAS EN IK MEENT HET! IK HEB DIT VORIG JAAR OOK AL GEDAAN EN EEN KEER WAS RUIM VOLDOENDE!!!"
haha cis wat ben je toch droog.... Kon sun amper losrijden, liepen 10 smurfen in de bak ofzo..
na t groeten in t begin gingen we beide linksom, en daarna samen appuyeren, legt de schimmel zn kop op mn schoot haha, en bij afwenden voor schouderbinnewaarts denk sun, aaaaaaaaah daar heb je m weer... en met zigzag appuyement dacht sun echt dat dr kontje er aan ging...
maar voor de rest ging t goed
country paste mooi bij schimmel he cis! ging echt goed! kzie dat met sun alleen een kur rijden nog niet zitten hoor, zeker niet als k weet wie er in t jurykotje zitten
Whahaha smurven, heb je een keer geen bakkabouters heb je dat. Ach ze kan weer een jaartje herstellen van het geleden leed, mischien er een keer goed over praten bij haar zielenknijper... Maf beest die schimmel hihi, maar het zag er wel heel gaaf uit hoor!!!
Ja vond 't idd echt leuk zo, lekker relaxt, want dat issie wel.
Leuke foto's hoor Marjon! Was je niet bang dat ze uit zouden glijden? Durf Tres niet uit de schuur te halen (maar dat is ook wel een beetje een muts)
Ben zelf ook uitgegleden auwwww met een tas boodschappen.... MET een megadoos van 15 eieren... er waren er maar 4 kapot maar m'n kont is blauw..
Ga vragen of Kenneth me vandaag even bij grol wil brengen met Tres om te rijden, ze zal wel iets aan de drukke kant zijn ...
Cis ben je al beter?
Yavanna
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 10:38
@ Eshter, zolang je op het besneeuwde liep, en heel rustig liep, ging het goed, en de paarden waren van zichzelf al behoorlijk rustig, we zaten af en toe wel met ons hart in de keel... maar het ging, gelukkig, wonderbaarlijk goed. Ik heb ook een paar foto'tjes En ro met zijn kerstmuts.. die gek vind ook alles goed, een paard met droge humor Oh ja, die muts is van Marjon, maar die wou hem wel even bereidwillig afstaan
Gypsy
Geplaatst: 23-12-09 11:00
Wat een leuke foto's!!!
Ik voel me gelukkig eindelijk weer wat beter. Dus vandaag weer naar stal. Alleen Esther dat klinkt wel gevaarlijk zeg, en pijnlijk!!!