** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 5!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: ** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 5!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:21

Kirsten_S schreef:
Zooooo eindelijk bijgelezen en thuis van stage!
Zware dag, veel informatie ! Veel met groepen meegelopen! Was heel erg leuk om te zien.
Toen ik echt binnenkwam in het ziekenhuis , werd ik wel een beetje nurveus van al die mensen in die witte jasjes. Dan denk je echt dat ze je aan kijken alsof je een patient bent ofzo, en als je wat krijgt ze meteen bij je staan Tong uitsteken! Daar ga je echt allemaal aan denken, al die dingen .
Toen gingen we naar dat restaurant, maar ik was een beetje in de war want ik dacht bij de eerste pauze al dat we brood moeten eten (lunchen). Dus dat was op ! En toen kwam de echt 'lunchpauze' en toen had ik alleen nog koek.
En gelukkig mocht ik van een vrouw bij ons op de afdeling, op haar kaart en kreeg ik korting! Vet veel gepakt Tong uitsteken! Croissantje met jam, bruine boterham met boter en hagel, een aardappelkroket en gratis thee! En dat allemaal voor 1.40, maar natuurlijk ook door haar korting!

Maar je kan der vet veel lekkere dingen kopen en het is nog lekker ook!

Maar ik ben wel moe nu van al die info die me word verteld Gaaaap Morgen tot kwart voor 5 maar woensdag wel lekker vroeg , zodat ik optijd bij de manege ben Haha! !

Zo, dat klinkt als een leuke, maar zeer vermoeiende dag! Ja
Lijkt me wel leuk om mee te maken!

Een aardappelkroket? Wats dat nou weer? Bloos

Das idd niet duur nee!
Heb over het eten wel heeul verschillende meningen gehoord.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:23

@ Emma , ga ik doen Haha! , maar ik moet nog een jaar en dan pas examen! Dan vier jaar opleiding op hva, en dan wil ik nog specialiceren tot sportfysio, want in een hokje vind ik echt vreselijk! Ik wil echt werken bij intensieve sporten, zoals voetbal

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:24

Kirsten_S schreef:
@ Emma , ga ik doen Haha! , maar ik moet nog een jaar en dan pas examen! Dan vier jaar opleiding op hva, en dan wil ik nog specialiceren tot sportfysio, want in een hokje vind ik echt vreselijk! Ik wil echt werken bij intensieve sporten, zoals voetbal

Dan word je later mijn vaste fysio! Duivel
Laatst bijgewerkt door Melanie_B op 10-03-08 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:25

Fysiotherapie spreekt mij namelijk ook wel aan om te doen Ja. Maarja, ik heb nog meer dan 4/5 jaar voor ik die keuze moet gaan maken, dus ik heb nog genoeg tijd om me te bedenken Lachen

Kirsten_S

Melanieetjuh schreef:
Kirsten_S schreef:
Zooooo eindelijk bijgelezen en thuis van stage!
Zware dag, veel informatie ! Veel met groepen meegelopen! Was heel erg leuk om te zien.
Toen ik echt binnenkwam in het ziekenhuis , werd ik wel een beetje nurveus van al die mensen in die witte jasjes. Dan denk je echt dat ze je aan kijken alsof je een patient bent ofzo, en als je wat krijgt ze meteen bij je staan Tong uitsteken! Daar ga je echt allemaal aan denken, al die dingen .
Toen gingen we naar dat restaurant, maar ik was een beetje in de war want ik dacht bij de eerste pauze al dat we brood moeten eten (lunchen). Dus dat was op ! En toen kwam de echt 'lunchpauze' en toen had ik alleen nog koek.
En gelukkig mocht ik van een vrouw bij ons op de afdeling, op haar kaart en kreeg ik korting! Vet veel gepakt Tong uitsteken! Croissantje met jam, bruine boterham met boter en hagel, een aardappelkroket en gratis thee! En dat allemaal voor 1.40, maar natuurlijk ook door haar korting!

Maar je kan der vet veel lekkere dingen kopen en het is nog lekker ook!

Maar ik ben wel moe nu van al die info die me word verteld Gaaaap Morgen tot kwart voor 5 maar woensdag wel lekker vroeg , zodat ik optijd bij de manege ben Haha! !

Zo, dat klinkt als een leuke, maar zeer vermoeiende dag! Ja
Lijkt me wel leuk om mee te maken!

Een aardappelkroket? Wats dat nou weer? Bloos

Das idd niet duur nee!
Heb over het eten wel heeul verschillende meningen gehoord.

Jaaa, een kroket met aardappelpuree erin ! Zeeeeer lekker!!! Cool MMmmmm,

Jaa, maar volgens mij krijge de patienten iets anders en dat is echt afgesteld op wat ze nodig hebben en de wat meer avondeten zijn vaak wat slapper en doorbakken , dan de lunch want dat hoef je niet echt te bakken. Je hebt meer kant en klare dingen.

Melanie_B

Okeee! Knipoog

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:26

Melanieetjuh schreef:
Kirsten_S schreef:

Dan word je later mijn vaste fysio! Duivel

Ik hoop het! Ik wil eigenlijk ook dierenfysio doen, maar dat zie ik allemaal nog wel! Het is een heeel zwaar jaar, zeker het 1e , je moet alle latijnse benamingen weten en de anatomie enzo

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:27

Hoezo latijnse benamingen weten voor een fysio?! Gestoord

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:29

Emmaa_ schreef:
Fysiotherapie spreekt mij namelijk ook wel aan om te doen Ja. Maarja, ik heb nog meer dan 4/5 jaar voor ik die keuze moet gaan maken, dus ik heb nog genoeg tijd om me te bedenken Lachen

Jaaaa precies, dus miss wil je wel iets heel anders doen. Ik wou in het begin ook dierenarts worden, (nog steeds) maar de opleiding is zoooo ongelofelijk zwaar en ik moet vwo , en daar heb ik echt de hersenen niet voor om nóg langer te gaan studeren. De middelbare en basisschool heb je in feite niet veel aan, want wat je later wil gaan doen , is vaak anders dan de dingen die je gaat leren. Ik weet namelijk niet wat je met geschiedenis, duits, enzo moet doen, bij de opleiding fysio!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:30

Melanieetjuh schreef:
Hoezo latijnse benamingen weten voor een fysio?! Gestoord

De latijnse naam voor de botjes in je vinger bijvoorbeeld. Het is eigenlijk een internationale taal voor alle landen zodat iedereen hetzelfde leert.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:31

Oh! Okee Nagelbijten / Gniffelen
Nou, veel plezier met leren! Ghehe!

Leer jij maar goed, zodat ik er profiteren van kan! Haha!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:34

Ook lijkt het me heel leuk om in een inrichting te werken, als beveiliger! Weet niet, maar op de een of andere manier spreekt dat me aan.

Toen ik zei tegen die man met wie ik praatte, dat ik kickbokste, zei die : oh en je lijkt zo'n lief meisje.
En dat vind ik echt belangrijk dat mensen je zwakker inschatten, zodat je ze effe een poepie kan laten ruiken als ze bijv. denken je te kunnen overvallen of weet ik veel wat.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:34

Melanieetjuh schreef:
Oh! Okee Nagelbijten / Gniffelen
Nou, veel plezier met leren! Ghehe!

Leer jij maar goed, zodat ik er profiteren van kan! Haha!

Jaaaa, nou is moeilijk hoor!

En dan banketstaaf ik zo'n heel verhaal in het latijns en jij echt Gestoord Verward Clown

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:37

Msn doet raar! Bloos!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:38

Nu ben ik ofline! Boos!
ff opnieuw aanmelden! Schijnheilig

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:38

Miss, als ik klaar ben met de opleiding enzo, dat ik in het leger wil als fysio, want dat heb ik altijd al gewilt!
Er zijn ook zo weinig vrouwen in het leger, en mensen hebben vaak al een vooroordeel dat vrouwen niks kunnen en slapper zijn dan mannen.
Het lijkt miss. dat ik een meisjes meisje ben, maar als het erop komt dan ga ik door sloten en moerassen als ik dat moet.
En de volgende dag weer op hakken!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:39

Stil ineens Tong uitsteken!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:40

Yes, I know girl! Schijnheilig

En jij bent echt geen meisje-meisje zeg maar! Ik weet ook wel hoe jij anders in elkaar zit!
Heb ik wel gemerkt op de manege! Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:41

Kirsten_S schreef:
Stil ineens Tong uitsteken!

Neeheeee!

Ik moet toch ffkies lezen! Bloos

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:43

Melanieetjuh schreef:
Yes, I know girl! Schijnheilig

En jij bent echt geen meisje-meisje zeg maar! Ik weet ook wel hoe jij anders in elkaar zit!
Heb ik wel gemerkt op de manege! Haha!

Jaaa het lijkt lief, maar dat is een goede techniek Tong uitsteken Clown

Maar echt soms kan ik zo boos worden, zoals vorige week bij kickboksen ging ik met een man. En toen raakte hij me verkeerd en het deed gewoon pijn. Hij deed net of die alles wist, terwijl ik hem nog nooit eerder heb gezien. En toen zei die: ohjah ik was vergeten dat je een meisje bent! Nou sorry hoor maar dan ben ik echt beledigd en ga ik nog harder trappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:44

Sla erop los meid Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:44

Ja, dat snap ik! Bloos!
Beetje rare opmerking!
Trap 'm erop los girl! Schijnheilig
Laat die mannen maar eens wat voelen!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:46

Bij mannen trap ik ook harder: en dan zeggen ze daarna tegen andere: jaaa bij haar moet je oppassen! Maar ze doen echt alsof vrouwen niks kunnen en geen kracht hebben! Nou dat is echt niet leuk als je daarmee moet want dan gaat niemand met mij omdat ze denken dat ze moeten inhouden!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:46

Mij zou je in ieder geval nooit in een kantoor zien zitten van 9 tot 5! Dan kan je me wegdragen Tong uitsteken!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 17:47

Ja, ook weer zo iets.
Kan je nagaan hoe voor oordelend ze zijn! Gestoord