Kirsten_S schreef:Zooooo eindelijk bijgelezen en thuis van stage!
Zware dag, veel informatie ! Veel met groepen meegelopen! Was heel erg leuk om te zien.
Toen ik echt binnenkwam in het ziekenhuis , werd ik wel een beetje nurveus van al die mensen in die witte jasjes. Dan denk je echt dat ze je aan kijken alsof je een patient bent ofzo, en als je wat krijgt ze meteen bij je staan! Daar ga je echt allemaal aan denken, al die dingen .
Toen gingen we naar dat restaurant, maar ik was een beetje in de war want ik dacht bij de eerste pauze al dat we brood moeten eten (lunchen). Dus dat was op ! En toen kwam de echt 'lunchpauze' en toen had ik alleen nog koek.
En gelukkig mocht ik van een vrouw bij ons op de afdeling, op haar kaart en kreeg ik korting! Vet veel gepakt! Croissantje met jam, bruine boterham met boter en hagel, een aardappelkroket en gratis thee! En dat allemaal voor 1.40, maar natuurlijk ook door haar korting!
Maar je kan der vet veel lekkere dingen kopen en het is nog lekker ook!
Maar ik ben wel moe nu van al die info die me word verteldMorgen tot kwart voor 5 maar woensdag wel lekker vroeg , zodat ik optijd bij de manege ben
!
Zo, dat klinkt als een leuke, maar zeer vermoeiende dag!

Lijkt me wel leuk om mee te maken!
Een aardappelkroket? Wats dat nou weer?

Das idd niet duur nee!
Heb over het eten wel heeul verschillende meningen gehoord.
! Daar ga je echt allemaal aan denken, al die dingen .
Morgen tot kwart voor 5 maar woensdag wel lekker vroeg , zodat ik optijd bij de manege ben
!
MMmmmm,