Helaas Vera
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
0Whisper0 schreef:Kendera schreef:hoe ging het gister met lisa??
Vanes....
Na het zien van jou foto's ben ik helemaal overtuigd.
Als Angelo'tje beter is, zou jij dan foto's van hem willen maken.
En anders trouwens ookWant ik heb nog niet zoveel mooie foto's van hem.
Dus als je een keertje tijd heb....Alsjeblieft.....
Ik betaal uiteraard je uurtarief hahaha en misschien kan ik je nog omkopen met een extratje voor Ober

Kendera schreef:hahaha spoedtoeslag of niet?
is goed meid!
word dan denk ik wel na mijn vakantie goed? (ben 15 juli terug)

Kendera schreef:Kel, wat je nu verteld over Eeb is eigenlijk hetzelfde verhaal wat ik over Obertje hoorde.. gelukkig ben je er toch snel bij en komt arie idd dinsdag al! Hebben we samen slinger vakantieeee!!

loveseben schreef:Kendera schreef:Kel, wat je nu verteld over Eeb is eigenlijk hetzelfde verhaal wat ik over Obertje hoorde.. gelukkig ben je er toch snel bij en komt arie idd dinsdag al! Hebben we samen slinger vakantieeee!!
haha, ja gezellig he
maar als mijn zadel gedaan is mag ik er alweer op
jullie ook?

Ach ja je heb em wel aangeraakt zo te zien? leuk hoor, straks ben jij nog beroemd, hihihi
(Peet wou voetbal kijken, dus die ging niet mee zeg maar)

0Whisper0 schreef:Bedankt..meiden!!
Hij mag helaas voorlopig het land niet op
Maarjaa het is niet anders.. ben zo blij dat het meevalt
Nous hoe is het met Canta Costa???
0Whisper0 schreef:Meiden......
Angelo is helemaal goedd![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft alleen een verstuikte enkel (kogel) Dus zijn pezen,banden, gewrichten en alle andere dingen zijn allemaal in orde. Moet nog 12 daagjes stappen maar daarna mag ik weer aan de gang. Ik ben zooooo blij!!!!!!!!
Carla_ schreef:waar is me smsje nou!!hihi kan me best voorstellen dat je dat vergeet hoor;)
heb heel de tijd in spaning afgewacht!
gelukkig:D dat tiej niks heb zeg!