Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De kap is ook wel lichtjes veranderd, want waar eerst een etiket zit, zit nu een plastic naampje van Buzz off. Maar goed, toch maar even ruilen met de M...
En wederom snapten Moonies vriendjes er niets meer van, welk blauw marsmannetje loopt daar nu weer in de wei.
) met een graadje of 26 tot 30. Ze zijn helemaal gek geworden.
Maar als puntje bij paaltje komt sta ik er waarschijnlijk gewoon zelf..
. Het viel mee ze kauwde lief af en liep lekker achter me aan, netjes achteruit maar ze moest wel steeds hinniken naar haar clubbie.
, precies boven haar kogel op de pezen. Het was gisteren een beetje dikker maar vandaag na het afspuiten al niet meer, ik weet alleen niet of ze er nou last van heeft, want kreupel liep ze al.
.
.Xeen schreef:Hallo iedereen,
Slecht nieuws. Mijn mama gaat snel achteruit, ze heeft een slaapspuitje gehad. Ze is er nog, maar voor hoelang weten we niet. En ze wordt waarscheinlijk niet meer 'helemaal' wakker.
Het ging echt echt echt slecht vandaag.
Ik hoop begrip enzo als ik niet helemaal in mijn humeur ben.
Liefs Xeen
, hij vindt groen veel mooier.....
Marion gefelicteerd met Cilla vandaag en Cilla natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
....hahahaha.....nu nog inklappen en dat is ook een kunst op zich hoor als je het niet goed doet past het allemaal niet ...... 
echt heel erg
sorry weet gewoon iet wat ik moet zeggen
heel veel sterkte de komende tijd, en natuurlijk ook voor je vader en de rest van de familie
,
.
.