Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shanna_ schreef:Ik rijd ook de F proeven! Moet morgen de F8 rijden, op Manege de Hoef in Egmond aan de Hoef! Heb er wel zin in eigenlijk! Ga wel op een paardje waar ik al zo'n 5 jaar niet meer op gereden heb haha, dus ben benieuwd!
?
Ging opzich wel goed, was heel erg wennen en had eigenlijk geen tijd om in te rijden want tussen het meisje die ook op dit paard ging en mij zat er maar 1. Beetje jammer dus.. maar verder ging 't wel redelijk..
Punten weet ik nog niet, was naar huis gegaan omdat ik nog onwijs veel moet doen voor school dus daar ga ik nu maar aan beginnen
Ik weet niet echt wat ik moet verwachten.. 't ging niet goed maar ook niet slecht 

Fleury schreef:Wedstrijden:
7 december: kooslover - F9B
9 december: Fleury - F10A
9 december: Laura_ - F6
9 december: Shanna_ - F8B
Uitslagen:
9 november: Bellatrix - F9 - 221 punten - 3e plaats
18 november: ROMANxBEAUTY - F19
18 november: Shanna_ - F8A
Persoonlijk vind ik 't zo nét even overzichtelijker als de data's voor de naam staan zegmaar, maar als jullie de andere lijst handiger vinden vind ik dat ook prima
! Shanna_ schreef:De manier van quoten is ook wel handig, alleen ik snap dat met die datum wat nu dan 18 december is niet echt

)

Laura_ schreef:kan je dan niet beter doen vanaf 1dec tot 1 jan en van 1 jan tot 1feb enzo.. dat is nog iets overzichtelijker
Citaat:Wedstrijden november en december:
7 december: kooslover - F9B
9 december: Fleury - F10A
9 december: Laura_ - F6
9 december: Shanna_ - F8B
16 december: Melanieetjuh - F6A
16 december: Shanna_ -F8 of 9
23 december: lalunique - F7
23 december: bengelpiet - F5
29 december: Bellatrix - F9A
Uitslagen november en december:
9 november: Bellatrix - F9 - 221 punten - 3e plaats
18 november: ROMANxBEAUTY - F19
18 november: Shanna_ - F8A
altijd als ik iets ga regelen oid móet het perfect zijn.. zullen jullie wel merken nu denk haha