en tjsa, die zadels.. na een tijdje wen je eraan. Alhoewel ik van de zomer toen even op Wietske met dr dressuurzadel, toen dacht ik wel even: pfoeeee, wat een poedersuiker zadels hebben die Lamoenpony's eigenlijk ..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sommige zijn plankjes, andere zitten wel oké, maar het zijn eigenlijk wel allemaal poedersuikerzadels.
dus ik hoef iniedergeval niet over te schakelen.
. En Toontje zit helemaal niet vreselijk (felix zat trouwens ook niet vreselijk) Toontje rij ik altijd op als we tussendoor daar gaan rijden. En Felix heb ik geloof 1 ponykamp op gereden en nooit last van gehad met rijden. Vind ze zelf allebei erg lekker rijden. Hoop dat toontje er maandag en dinsdag van de trektocht is maar zal wel weg zijn met de huifkar. Verder zou ik het heeeel leuk vinden om weer op punky te gaan. (onze rocker met lang haar ((weten jullie dat nog??)) toen gingen we van alle paarden hun mensen persoon verzinnen. Kwam er zomaar op.
Ik ken echt een paar gasten die op hem zouden lijken, als ze een paard waren geweest 
(misschien koop ik er ook wel een ga nog ff zoeken op marktplaats enzo..) 

wil anders graag komen. 
en zwartwitje heeft er van kunnen genieten. Ik ben nu aan het sparen voor een boomloos zadel.Als het eenmaal zover is, moet je dat ook maar eens uitproberen