Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

idd met die freaky skinhead!
ie droeg echt van die rare kleren !
, gisteren moestk elpen alles klaar zettn vo de opendeurdag da vandaag is , en ij liep daar ook rond ...
ij ad zo'n petje aan liek dan oude boeren aan doen, zo'n bovenste van een overal, daaronder zo'n versleten jeansbroek en daaronder van die veiligheidschoenen zukke klompen azo
en kmoest weer lachn met em omdatie weer zo spastisch aant doen was
en int school staat er zo'n "vijver" achtig iets waar de vissen in zitten é , en we moesten efkes elpen met die vissen daarin te doen ( zaddn nieuwe gekocht en ze moestn derin) en ik en arantza en sarah stonden da te lachen en ineens komt Delanotte (die leerkracht) van achter me en ij pakt me vast bij m'n benen en klag bijna bij de vissen é gvd!
whaha kmoest zo lachen met die gast!
das van op 3daagse na planckendael in de trein ij was ons aant tellen 

hah
kga ki zoeken
Alison schreef:Haj!
nja heleneidd met die freaky skinhead!
ik kende em nie , nja kzag em af en toe es voorbij lopen op de speelplaats.. écht e raarnie droeg echt van die rare kleren !
fack zeg en die dag da we da gehoord ebbn dat da em was begon verre iedereen te bleten omdatij int ziekenhuis lag en ook omda ze da nooit verwacht addn van em want blijkbaar wast ne kwn oe lievn enzow , majah pff tis ne mutten !
miekeeuh: die leerkracht is vies

tis allesinds ne grappigerd

tzal der weer nie in zitten denkek 

" ... LOL tja ...
thah 
... tjah
kga morgen nog es proberen en zondag mss ook want tschijnt dat zondag wa beter weer ga zijn dusja
whaaaa , We singing : I believe I can touch the skyyy