Lucky Stable Bokkers!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annika_s

Re: Lucky Stable Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:21

hhihi beter nik

@t merit....uhm nja het lag er een beetje aan heolaat jij klaar was met school...ik ben hele dag vrij dus Lachen me moeder zou je nog even belen geloof ik mss heb je jou nummer ff voor me ? dan belt ze je wel even ?

Piekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:32

Bedankt voor al jullie fijne reacties Haha! Ben er echt super blij mee! Gelukkig, je merkt meteen wie je vrienden zijn, echt wauw.. toppie! Haha!

,,, Right to the point..
Ik vind het eerlijk gezegd klein beetje kinderachtig, ik heb al aan Nikky uitgelegd waarom ik hem heb gekocht en blijkbaar is ze het daar niet mee eens. Ik bemoei me er verder niet meer mee, maar naar de andere kant van het verhaal wordt niet gevraagd.

Om ook nog een paar dingen recht te zetten: Ik heb niet gevráágd om die hele kast, Michou kwam er zelf mee, ik weet niet wat jullie zouden doen, maar als er 4 dekjes, 4 paar peesbeschermers 4 paar kogelbeschermers, zweetdeken, Petrielaarzen en een bontonderlegger worden aangeboden voor 100,- heb ik dus "ja" gezegd.

Jullie mogen me nu best een poedersuiker/tyfus/paasei/prutsmutsen kind vinden, maar ik ben toch blij dat ik mijn kant van het verhaal een beetje kan uitleggen.

Ik zet nog wel een paar vraagtekens bij deze quotes
nikje schreef:
whahaha
maar niet echt gaan versprijden op stal want straks krijg ik nog gezeik whahha

tisje schreef:
haha nou ik zal wel tegen haar zeggen "zo wat een mooi bontje, dat is zeker die ene die nikki zo graag wilde" kijken wat ze zegt... stom kind

LaFunkyJazz schreef:
Nik je zeurt niet, ik ben het helemaal met je eens.
het is een naaistreek van michou en anniek.

Als ik dr zie ga ik nog wel even een hartig woordje met haar spreken hihi (anniek dan, michou zie ik niet)

Ik bedoel; zeg het dan gewoon recht in mijn gezicht en niet achter mijn rug om...
Nu heb ik geen enkele kans om mezelf te verdedigen of te beargumenteren... Ik had eerljk gezegd iets meer volwassenheid verwacht...

Anniek

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:34

sorry hoor, maar ik vind het gewoon heel raar hoe jij tegen nikki gedaan hebt! en dat mag ik dan best zeggen...

Piekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:37

tisje schreef:
sorry hoor, maar ik vind het gewoon heel raar hoe jij tegen nikki gedaan hebt! en dat mag ik dan best zeggen...

Ik doe níks tegen nikki, ik koop gewoon iets wat mij wordt aangeboden door Michou?

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:41

ik ga er verder niet op in.
ik vind je een heel aardige meid. maar wat ik zo heb gehoord, denk ik van, sorry maar dat is echt niet leuk. als jij in nikki haar plaats stond had je dit ook niet leuk gevonden. dat is het laatste wat ik er over zeg

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:15

ik ben het met tis eens...

nikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:29

aniek te 1e de jet niet achter jou rug om!!!! heb het ook aan jou gemeld!! en ik mag hier zeggen wat ik wil!! het zijn mijn vrienden en ik wou mijn verhaal kwijt!! het gaat mij ook niet om die spullen!! heb ik ook duidelijk gezegt waarom!! en jah jij wou dat bontje want jou paard heeft schuurplekken mis moet je dat 1 uur perdag rijden 1 plaats van 8 tip!! kijk maar wat je er mee doet!! en je had ook kunnen zeggen nikki zei dat ze het over wou nemen! we zouden het er nog over hebben maar jij koopt het snel heel achterbaks!! dus jij bent de gene die achterbaks is! niet ik!! maar ja!! je verpest het voor je zelf allemaal!! voor mij is dit nu ook klaar! ik weet hoe jij bent!! En jah ik heb ook al verhalen over mij gehoord die jij hebt versprijd! hhmm over achterbaks gesproken :S.. maarjah maar mij niet uit hoor meid! owjah ik heb die donkerbruine peesje van BR gekocht voor sam! dus mijn eigendom!! hang ze maar aan mijn stal BVD..

nikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:37

Posts: 33 Bedankt voor al jullie fijne reacties Ben er echt super blij mee! Gelukkig, je merkt meteen wie je vrienden zijn, echt wauw.. toppie!

Waren wij jou vrienden ooit dan??
en jah je hebt het voor je zelf verpest

nikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:39

ow aniek voor mij is dit nu klaar dus van mij heb je geen gezeik meer! Je weet hoe ik er over denk! en daar doe je maar mee wat je wilt!

nikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:54

joyce tiss heeft op orlando zonder beugels gestapd en dat ze lekker Haha!

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:14

Ik heb vandaag ook nog gesprongen met Lara Lachen
Ze was in het begin alleen een beetje druk, hele tijd hard lopen en uit het niets sprong ze oppeens met 4 benen tegelijk in de lucht Rolleyes
Maar verder heb ik wel lekker gesprongen.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:31

hihi ok Nikki Tong uitsteken

@ Anniek
Als ik jou gezien had had ik het gemeld ja.
Dat van dat bontje is een naaistreek. totaal respectloos tegenover Nikki.
Dit is wat ik erover kwijt wil, wil je nog een reactie, of heb je zelf wat te melden, spreek me maar aan.
Wie wil er 1 x in de week met mij springen Haha!, moet van Marjolein Tong uitsteken

En Tis moet mij filmen ja Nagelbijten / Gniffelen

Piekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:02

nikje schreef:
aniek te 1e de jet niet achter jou rug om!!!!

Nee het gaat mij meer over de anderen die vanalles roepen

en ik mag hier zeggen wat ik wil!! het zijn mijn vrienden en ik wou mijn verhaal kwijt!!

Mee eens
mis moet je dat 1 uur perdag rijden 1 plaats van 8 tip!!

Deze slaat nergens op?

en je had ook kunnen zeggen nikki zei dat ze het over wou nemen! we zouden het er nog over hebben maar jij koopt het snel heel achterbaks!!

Heb ik ook gezegt tegen Michou, die zei: Ja dan is ze te laat, nu heb ik het al aan jou belooft

dus jij bent de gene die achterbaks is! niet ik!! maar ja!! je verpest het voor je zelf allemaal!! voor mij is dit nu ook klaar! ik weet hoe jij bent!! En jah ik heb ook al verhalen over mij gehoord die jij hebt versprijd! hhmm over achterbaks gesproken :S..

Oké hier weet ik dus niks van? Bloos!
maarjah maar mij niet uit hoor meid! owjah ik heb die donkerbruine peesje van BR gekocht voor sam! dus mijn eigendom!! hang ze maar aan mijn stal BVD..

Dit moet je maar met Michou overleggen, ik heb ze nu gewoon overgekocht, ik ben hier geen partij meer in.. excuse me

Verder hoef ik hier niet meer op in te gaan, aangezien niemand hier HELE verhaal kent, waardoor ik eerlijk gezegd ook niet vind dat je kunt oordelen..

Anniek

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:06

Anniek, spreek nikki even persoonlijk aan als je problemen hebt, net als nikki dat gedaan heeft bij jou.

en dat je die peesjes wilt houden ga ik al helemaal geen woord vuil overmaken, want dat zegt al genoeg over jou.

Nu klaar, derest doe je maar even gewoon IRL!!

OK, happynews, Natas @ springwork Haha!
viewtopic.php?f=10&t=719843

Voor de allereerste keer in haar leven!!

Piekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:10

nikje schreef:

Waren wij jou vrienden ooit dan??
en jah je hebt het voor je zelf verpest

Clown

@Joyce; als jij spulletjes koopt hoef je toch ook niet de geschiedenis te weten van die spulletjes? Ik bedoel ik koop wat van Michou, ga ervanuit dat ik het dan ook krijg of zie ik dat verkeert?

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:22

Anniek, nogmaals, regel dit soort dingen gewoon ff IRL
En als je later hoort dat het van iemand anders is dan ja, je hebt een hele kast gekocht.. Die peesjes zijn van Nikki.

Ditis het enige wat ik er over internet over zeg.

Piekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:23

LaFunkyJazz schreef:
ja, je hebt een hele kast gekocht

Is dit verboden dan?
Naja ik ga er ook verder niet meer op in
Anniek

Mick_G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 22:26

Ik wil wel samen met je springen! Jij gaat nu denk ook nog niet zo heel hoog? (tot 90 cm/ 1 m?)

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:30

haha!
ik kom dan wel weer foto's maken!
ik ga met chels binnenkort denk ook maar eens balkjes lopen enzo!

nikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:41

sorry aniek wil hier nog 1 ding over zeggen telkens als jij het even niet weet dan zegje nou daar weet ik niks van regel maar met michou! Heell laf vind ik dat!! En als jij er gelukkig van wordt om met MIJN peesjes te rijden! veel plz zal ze NIET uit je kast jatten! Maar ik vraag me af of je er voor betaald hebt want heb van meerdere mensen gehoord dat jij de in bak idoor een les heen begon te schreeuwen wat je allemaal van michou had gehad! maar laat maar wees er maar trost op meid!! (en je had bij de kasten nog wel zo stoer gezegt neej hoor die peesje hoef ik niet naaaaaaaaat heeft cop..)

Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:59

LaFunkyJazz schreef:
Wie wil er 1 x in de week met mij springen Haha!, moet van Marjolein Tong uitsteken

Zaterdagavond (rond 1930-2000) gaat Dees altijd springen. Je bent welkom.

nikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:26

ik ook??

Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:40

Ja hoor, waarom niet ?

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:53

@joyce: had je trouwens mn mailtje gehad van vanmiddag (vakantie)? er ging namelijk vanalles mis op de computer...

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:54

Pegasus schreef:
LaFunkyJazz schreef:

Zaterdagavond (rond 1930-2000) gaat Dees altijd springen. Je bent welkom.

ow leuk! dan kom ik wel een keer foto's maken Haha! als dat van joyce mag (want mijn camera is bagger)