@t merit....uhm nja het lag er een beetje aan heolaat jij klaar was met school...ik ben hele dag vrij dus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nikje schreef:whahaha
maar niet echt gaan versprijden op stal want straks krijg ik nog gezeik whahha
tisje schreef:haha nou ik zal wel tegen haar zeggen "zo wat een mooi bontje, dat is zeker die ene die nikki zo graag wilde" kijken wat ze zegt... stom kind
LaFunkyJazz schreef:Nik je zeurt niet, ik ben het helemaal met je eens.
het is een naaistreek van michou en anniek.
Als ik dr zie ga ik nog wel even een hartig woordje met haar spreken hihi (anniek dan, michou zie ik niet)
tisje schreef:sorry hoor, maar ik vind het gewoon heel raar hoe jij tegen nikki gedaan hebt! en dat mag ik dan best zeggen...
nikje schreef:aniek te 1e de jet niet achter jou rug om!!!!
Nee het gaat mij meer over de anderen die vanalles roepen
en ik mag hier zeggen wat ik wil!! het zijn mijn vrienden en ik wou mijn verhaal kwijt!!
Mee eens
mis moet je dat 1 uur perdag rijden 1 plaats van 8 tip!!
Deze slaat nergens op?
en je had ook kunnen zeggen nikki zei dat ze het over wou nemen! we zouden het er nog over hebben maar jij koopt het snel heel achterbaks!!
Heb ik ook gezegt tegen Michou, die zei: Ja dan is ze te laat, nu heb ik het al aan jou belooft
dus jij bent de gene die achterbaks is! niet ik!! maar ja!! je verpest het voor je zelf allemaal!! voor mij is dit nu ook klaar! ik weet hoe jij bent!! En jah ik heb ook al verhalen over mij gehoord die jij hebt versprijd! hhmm over achterbaks gesproken :S..
Oké hier weet ik dus niks van?![]()
maarjah maar mij niet uit hoor meid! owjah ik heb die donkerbruine peesje van BR gekocht voor sam! dus mijn eigendom!! hang ze maar aan mijn stal BVD..
Dit moet je maar met Michou overleggen, ik heb ze nu gewoon overgekocht, ik ben hier geen partij meer in.. excuse me
nikje schreef:
Waren wij jou vrienden ooit dan??
en jah je hebt het voor je zelf verpest
LaFunkyJazz schreef:ja, je hebt een hele kast gekocht
LaFunkyJazz schreef:Wie wil er 1 x in de week met mij springen, moet van Marjolein
![]()
Pegasus schreef:LaFunkyJazz schreef:Wie wil er 1 x in de week met mij springen, moet van Marjolein
![]()
Zaterdagavond (rond 1930-2000) gaat Dees altijd springen. Je bent welkom.