Reentjuh schreef:Oké, dan heb ik niets gezegd
Wat heb je gezegd dan????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Reentjuh schreef:Oké, dan heb ik niets gezegd
scheepie schreef:Reentjuh schreef:Oké, dan heb ik niets gezegd
Wat heb je gezegd dan????
Maar het zal wel goed gaan hoor op het land.
Serada schreef:Hier nog een kleine collage van onze grote knuffelbeer Ietsen...![]()
Als Anique niet hoeft te werken gaat ze ook mee dus nu is er nog maar 1 plekje in de auto voor de liefhebber.
Ze is opgenomen omdat haar nieren het bijna niet meer deden. Ze is een paar weken geleden gevallen en had daardoor gekneusde ribben opgelopen. Ze heeft daarvoor veel antibiotica gekregen maar haar nieren konden dat dus waarschijnlijk niet aan. Ze werd de afgelopen dagen zieker en zieker en toen ze in het ziekenhuis was voor een andere controle hebben ze haar accuut opgenomen. Haar waarden waren 10 keer hoger dan wat normaal is
Ik zou haar vandaag weer bellen om te horen hoe het en dat horen jullie wel van me.
Yustin schreef:Joh Lin dat is niet zulk goed nieuws over Con....Wil je haar veel beterschap en sterkte van me wensen als je haar spreekt?![]()
Jemig zeg, het gaat weer lekker bij jullie zeg. Hoe komt dat toch?Citaat:Ik ben nu aan het werk. Hier is het chaos. Ik ga straks niet naar school, want dan redden ze het hier niet. Net een collega boos naar huis gegaan......Lekker zooitje dus weer
) maar nou zie ik dat je wel even je "locatie" moet veranderen! Reentjuh schreef:Goedemorgen!!!
Wat is het weer rustig hier!
Maar vindt de rest de BBQ foto's niet leuk???

Flurk schreef:Owens_hartje waarom longeer jij met stijgbeugels naar beneden?
dan klappen ze toch steeds tegen je paard aan?

Xantaatje schreef:Ik heb net even de foto's bekeken Wil echt een mooie prins hoor![]()
Naomi (ik ook natuurlijk) vond het onwijs leuk dat jullie er waren. En Lin ze waren erg blij met je . Of je volgende maand weer komt![]()
Reuze bedankt en natuurlijk tot heel gauw.
Xantaatje schreef:Naomi (ik ook natuurlijk) vond het onwijs leuk dat jullie er waren. En Lin ze waren erg blij met je . Of je volgende maand weer komt![]()
Reuze bedankt en natuurlijk tot heel gauw.
vesratje schreef:hoi
ik vond het ook heel leuk dat jullie er waren lin en wil
echt toppie en lin nog bedankt voor het voorlezen
je deed het echt heel goed hoor
en wil leuke fotos hoor van je paard en die van dave is ook wel leuk hoor haha hebbe zo toch nog een hobby op stal wel leuk hoor hebbe ze ook wat te doen dan alleen maar bij de paarden te zitte alleen
De meiden hebben heel leuk gereden en de koffie smaakte ook goed. Wil en ik wilden eigenlijk ook nog even bij Natas gaan kijken want die was ook langs geweest maar dat ging niet lukken. Het liep allemaal een beetje anders dus daar gaan we volgende week zondag heen.
ja die arme Linda, maar je hebt een lekker glaasje water gehad van Henk. (had ik niet gehad hoor
). Naomi was zo trots dat jullie er waren. Ook hartstikke leuk dat Natascha er was.
Yustin schreef:Heeey allemaal daar ben ik ook weer! We heben een heerlijk weekendje op de camping gehad! Het was zo lekker dat we volgend weekend misschien weer gaan!![]()
Zo te lezen heben jullie ook een heerlijk weekend achter de rug!
Citaat:Dave heb je nog iets gevangen??![]()
...wel 10 visjes...Yep, hij heeft lekker op het land gelopen en ik heb gemest. Zijn voerbakjes staan ook voor hem klaar en hij heeft peentjes gehadCitaat:Lin ik hoorde van Anique dat jij je vandaag over Yus hebt ontfermd! Thanks![]()
Citaat:Nou mensen ik ga nog even iets drinken, de was ophangen en dan lekker mijn bedje in. Morgen weer een zware week voor de boeg. Hoop gezeik op mijn werk, dus ik heb niet echt veel zin moet ik toegeven![]()
(voor degene die het gevolgd hebben. Er is vrijdag een collega boos weggegaan en nu krijg ik via de mail te horen dat er nog iemand weg gaat!) Ze zijn allemaal een beetje overwerkt ben ik bang.....