Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FeLaRe

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:41

Reentjuh schreef:
Oké, dan heb ik niets gezegd Haha!

Wat heb je gezegd dan???? Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 19:59

scheepie schreef:
Reentjuh schreef:
Oké, dan heb ik niets gezegd Haha!

Wat heb je gezegd dan???? Knipoog

Helemaal nix Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:29

ooooohw wat een leuke foto's!!! Die laatste staat nu op mijn bureaublad. Pling

Scheepie, heel veel succes morgen met de verhuizing. Ik ga morgen na mijn werk naar school en dan meteen door naar de camping. Heb je vragen mbt Yus dan is Anique de supergroom er Haha! Maar het zal wel goed gaan hoor op het land.

Ik heb trouwens ook weer geluk hoor! Ik krijg voor mijn opleiding zo veel vrijstelling dat ik als ik heeeel hard werk, ik in december al klaar kan zijn Haha!
Ik heb een vakverwante opleiding, dus hoef haast alleen maar het stukje lesbevoegdheid te gaan doen.
Dus dan kan ik in september aan mijn master beginnen als ik er zin in heb! Dus even hard leren en dan klaar!!!! whiiiiii ben helemal blij!

Nou, morgen nog even alle puntjes op de i zetten!

Nu even een doucheje pakken en dan lekker onder de wol. Gelukkig is het niet zo warm als gisteravond!

Kuss Mir

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:40

Serada schreef:
Hier nog een kleine collage van onze grote knuffelbeer Ietsen... Haha!

Afbeelding

Ahhhhh wat lief Nagelbijten / Gniffelen
Moest even een heleboel bijlezen en ben er nog niet helemaal.
Maar kwam mijn schatje tegen Lovers
Mooie foto's hoor, ik blijf ze bewonderen Knipoog

Deborah welkom
Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben bij ons Haha!
Ik ben Wilma.
En deze mooie lieve man is van mij en hij heet Ietsen *LOL*

Ja Lin, ik zit naar de 23e uit te kijken hoor, dan kan ik Ietsen zijn vader zien lopen Nagelbijten / Gniffelen
In de Z2 Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:21

Nou Wil ik ben heel benieuwd hoor Haha! Als Anique niet hoeft te werken gaat ze ook mee dus nu is er nog maar 1 plekje in de auto voor de liefhebber.

Jee Mir wat goed zeg dat je zoveel vrijstelling kan krijgen. Het is een paar maandjes eraan trekken en dan heb je ook dat papiertje weer binnen. Knap hoor en het is natuurlijk ook goed voor je bankrekening! Knipoog

Ik zal er waarschijnlijk gewoon mijn jaren aan moeten trekken. Gister een lange maar wel een leuke dag gehad met heel veel leerstof. Ik kwam gister thuis en ik was nog klaarwakker, ondanks de slechte nacht van daarvoor. Gelukkig gaat het met Max alweer een heel stuk beter. Afgelopen nacht heeft hij weer aan één stuk geslapen en niet gehoest of overgegeven. Zijn maag is nog wel een klein beetje van streek maar niet zo erg als het was.

Vanmiddag gaat mijn les niet door want Con ligt (weer) in het ziekenhuis Vriendjes zijn? Ze is opgenomen omdat haar nieren het bijna niet meer deden. Ze is een paar weken geleden gevallen en had daardoor gekneusde ribben opgelopen. Ze heeft daarvoor veel antibiotica gekregen maar haar nieren konden dat dus waarschijnlijk niet aan. Ze werd de afgelopen dagen zieker en zieker en toen ze in het ziekenhuis was voor een andere controle hebben ze haar accuut opgenomen. Haar waarden waren 10 keer hoger dan wat normaal is Bloos! Ik zou haar vandaag weer bellen om te horen hoe het en dat horen jullie wel van me.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:47

Joh Lin dat is niet zulk goed nieuws over Con....Wil je haar veel beterschap en sterkte van me wensen als je haar spreekt? Ach gut

Ik ben nu aan het werk. Hier is het chaos. Ik ga straks niet naar school, want dan redden ze het hier niet. Net een collega boos naar huis gegaan......Lekker zooitje dus weer Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 11:08

Yustin schreef:
Joh Lin dat is niet zulk goed nieuws over Con....Wil je haar veel beterschap en sterkte van me wensen als je haar spreekt? Ach gut

zal ik doen hoor Knipoog

Citaat:
Ik ben nu aan het werk. Hier is het chaos. Ik ga straks niet naar school, want dan redden ze het hier niet. Net een collega boos naar huis gegaan......Lekker zooitje dus weer Tong uitsteken
Jemig zeg, het gaat weer lekker bij jullie zeg. Hoe komt dat toch?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:29

Goedemorgen!!!

Wat is het weer rustig hier!
Maar vindt de rest de BBQ foto's niet leuk??? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:47

Gaaaave foto's van de bbq! wat is sanne toch een schatje he!!

scheepie, we hebben gisteren al gezellig gekletst (nou ja, ik ging ongeveer 2 uur later van stal weg dan de planning was Tong uitsteken) maar nou zie ik dat je wel even je "locatie" moet veranderen!
(onder je naam)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:54

Reentjuh schreef:
Goedemorgen!!!

Wat is het weer rustig hier!
Maar vindt de rest de BBQ foto's niet leuk??? Knipoog

Ze zijn heel leuk geworden hoor Ireen Haha!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 22:29

Ireen de foto's van de BBQ zijn heel erg leuk hoor. Knipoog
Zeker voor herhaling vatbaar. Haha! Haha!

Zo vanmiddag weer een lekker middagje stal gehad.
Wat hebben we toch een lekker weertje Nagelbijten / Gniffelen
Ietsen was weer heel erg lief met het longeren.
Ik heb wat foto's kunnen maken, en hij bleef lief luisteren.
Ook toen ik mijn longeerzweep even weg deed, anders kon ik geen foto's maken Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
heel lief in stap Haha!

Afbeelding
Hier een stapje harder Haha!

Na de arbeid weer even lekker met water gespeeld, dat gaat hij ook steeds leuker vinden Haha!
En toen weer lekker in de wei gezet.

Afbeelding
Het was moeilijk om hem bij mij vandaan te krijgen.
Afbeelding
Wat zie ik nu?? Knipoog
Beweging in het andere land.
Dave had zich even terug getrokken, dus ben ik in sluipgang met camera in de hand er op af gegaan Haha!
Tja de vrouw met het paard bezig, en hij lekker luieren in de zon starend naar een dobbertje Nagelbijten / Gniffelen
Dit is weer eens iets anders, een foto maken van de fotograaf Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Wat een rust Haha!

Afbeelding
oh wat is dat gras lekker
Afbeelding
En natuurlijk even het vrouwtje in de gaten houden Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:54

Ik heb net even de foto's bekeken Wil echt een mooie prins hoor Pling

Naomi (ik ook natuurlijk) vond het onwijs leuk dat jullie er waren. En Lin ze waren erg blij met je . Of je volgende maand weer komt Haha!

Reuze bedankt en natuurlijk tot heel gauw.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:41

hallo mag ik wat vragen?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:44

Owens_hartje waarom longeer jij met stijgbeugels naar beneden?
dan klappen ze toch steeds tegen je paard aan?

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:05

Flurk schreef:
Owens_hartje waarom longeer jij met stijgbeugels naar beneden?
dan klappen ze toch steeds tegen je paard aan?

Je meent het, wat denk je dat je benen dan doen?? Knipoog
Hij is nog niet helemaal beleerd vandaar Nagelbijten / Gniffelen
En als ik er ooit af zou vallen kan ik niet even snel mijn beugels opsteken.
Nu is hij dat gewent, en zal dan niet zo snel reageren als dat zou gebeuren. Knipoog
Ik denk dat je nog veel moet leren op het gebied van het beleren van jonge paarden.
Maar als je goed nadenkt was je vraag wel overbodig.
Een kleine quote op je onderschrift.
Ik ben dus heel direct met mijn antwoord Haha!
Laatst bijgewerkt door Owens_hartje op 17-09-06 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:10

Xantaatje schreef:
Ik heb net even de foto's bekeken Wil echt een mooie prins hoor Pling

Naomi (ik ook natuurlijk) vond het onwijs leuk dat jullie er waren. En Lin ze waren erg blij met je . Of je volgende maand weer komt Haha!

Ja zeker Monique, het is een lieve mooie prins Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik vond het erg leuk om zo eens bij je te komen buurten.
Zal denk ik wel wat vaker gebeuren, en waarom dat hoor je nog wel Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
FF gissen, NEE ik ga absoluut niet van stal veranderen.
Heb het vreselijk naar mijn zin bij Arjan. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:30

Je bent altijd welkom. Ik vond het heel gezelig.

Wie wil er nou wel weg bij Arjan Haha!

Ik hoor de reden van je bezoekjes wel (ben natuurlijk heel nieuwsgierig)

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 17:34

hoi
ik vond het ook heel leuk dat jullie er waren lin en wil
echt toppie en lin nog bedankt voor het voorlezen
je deed het echt heel goed hoor

en wil leuke fotos hoor van je paard en die van dave is ook wel leuk hoor haha hebbe zo toch nog een hobby op stal wel leuk hoor hebbe ze ook wat te doen dan alleen maar bij de paarden te zitte alleen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:02

Xantaatje schreef:

Nou Naomi heeft het heel goed gedaan en het was heel leuk om te doen hoor. Ik kom de volgende keer met alle plezier Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:05

vesratje schreef:
hoi
ik vond het ook heel leuk dat jullie er waren lin en wil
echt toppie en lin nog bedankt voor het voorlezen
je deed het echt heel goed hoor

en wil leuke fotos hoor van je paard en die van dave is ook wel leuk hoor haha hebbe zo toch nog een hobby op stal wel leuk hoor hebbe ze ook wat te doen dan alleen maar bij de paarden te zitte alleen

Ik vond het heel gezellig dus ook leuk om te doen. Je hebt netjes gereden hoor Maaike en ik kan ook beamen dat het zeker niet makkelijk is, zo'n hele proef te rijden. Doe je volgende keer weer me?

Dave houdt van vissen dus die gaat daar dan ook lekker zijn gangetje. Vooral met dit mooie weer, neemt hij het er nog even van. Haha!

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:11

hoi lin
ja volgende keer doe ik weer mee
maar was echt heel zenuwachtig maar het ging nou wel beter
het rijden dan toen ik ging oefenen maar dat lig ook beetje aan de laarsen die ik aan had zodat ik beter zat maar deden nog wel beetje pijn maarja moet ze nog inlopen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:15

Vandaag heb ik een lekkere paardendag gehad. Vanmorgen zijn Wil en ik gezellig bij Naomi (van Monique) en Maaike wezen kijken, die een onderlinge wedstrijd hadden op stal De Krekel. Ik begon voor te lezen voor Naomi en op een of andere manier stond ik daar 5 proeven verder ook nog haha! Haha! De meiden hebben heel leuk gereden en de koffie smaakte ook goed. Wil en ik wilden eigenlijk ook nog even bij Natas gaan kijken want die was ook langs geweest maar dat ging niet lukken. Het liep allemaal een beetje anders dus daar gaan we volgende week zondag heen. Haha!

Vanmiddag heb ik met Thom en Jesscia & Kirrin een heerlijke buitenrit gemaakt. We hadden beide zoiets van, we zien wel en als we het zat zijn gaan we gewoon terug. Nou dat gebeurde dus niet en 2 uurtje later kwamen we pas weer aan op stal. We zijn een rondje dijk, Abtswoude, Oostveenseweg geweest en het was heel gezellig. De mannen hebben zich keurig gedragen en Thom was aan het einde gewoon moe geworden hihi. Kirrin kon volgens mij nog wel keer dit rondje maken want die had nog energie voor 10 paarden. Haha!

En nu koffie.... Koffie (of thee)!

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:35

Haha! ja die arme Linda, maar je hebt een lekker glaasje water gehad van Henk. (had ik niet gehad hoor Haha! ). Naomi was zo trots dat jullie er waren. Ook hartstikke leuk dat Natascha er was.

Je hebt dus nog heerlijk gereden Lin.

Jeetje Tonke ik zag net de foto van Sanne. Wat een lekkere krullenbol zeg. Zie haar nog liggen in haar kinderwagen. Wat gaat dat hard zeg.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 19:32

Heeey allemaal daar ben ik ook weer! We heben een heerlijk weekendje op de camping gehad! Het was zo lekker dat we volgend weekend misschien weer gaan! Haha!
Zo te lezen heben jullie ook een heerlijk weekend achter de rug!

Wil zo te zien gaat het goed met Ietsen! gaaf hoor!

Dave heb je nog iets gevangen?? Clown

Lin ik hoorde van Anique dat jij je vandaag over Yus hebt ontfermd! Thanks Kusje

Nou mensen ik ga nog even iets drinken, de was ophangen en dan lekker mijn bedje in. Morgen weer een zware week voor de boeg. Hoop gezeik op mijn werk, dus ik heb niet echt veel zin moet ik toegeven Knipoog
(voor degene die het gevolgd hebben. Er is vrijdag een collega boos weggegaan en nu krijg ik via de mail te horen dat er nog iemand weg gaat!) Ze zijn allemaal een beetje overwerkt ben ik bang.....

Tot morgen xxx

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 20:18

Yustin schreef:
Heeey allemaal daar ben ik ook weer! We heben een heerlijk weekendje op de camping gehad! Het was zo lekker dat we volgend weekend misschien weer gaan! Haha!
Zo te lezen heben jullie ook een heerlijk weekend achter de rug!

Lekker meid, zeker nu het een mooie nazomer is, moet je er nog van genieten!

Citaat:
Dave heb je nog iets gevangen?? Clown

Ja...wel 10 visjes...

Citaat:
Lin ik hoorde van Anique dat jij je vandaag over Yus hebt ontfermd! Thanks Kusje
Yep, hij heeft lekker op het land gelopen en ik heb gemest. Zijn voerbakjes staan ook voor hem klaar en hij heeft peentjes gehad Knipoog

Citaat:
Nou mensen ik ga nog even iets drinken, de was ophangen en dan lekker mijn bedje in. Morgen weer een zware week voor de boeg. Hoop gezeik op mijn werk, dus ik heb niet echt veel zin moet ik toegeven Knipoog
(voor degene die het gevolgd hebben. Er is vrijdag een collega boos weggegaan en nu krijg ik via de mail te horen dat er nog iemand weg gaat!) Ze zijn allemaal een beetje overwerkt ben ik bang.....

Lekker zootje zeg, veel sterkte morgen Ach gut