aangezien ze dus vaak met nieuwe en steeds verschillende paarden te maken krijgen. Cadanz, t paard die Rica heeft getrapt was sowieso vreselijk dominant... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aangezien ze dus vaak met nieuwe en steeds verschillende paarden te maken krijgen. Cadanz, t paard die Rica heeft getrapt was sowieso vreselijk dominant...
xx
.
. Bang dat het niet door zou gaan want het zou de 'laatste' buitenrit zijn voordat ik morgen weg ga. Maar we gingen toch
het was toen gelukkig droog. Toen we terug waren ging het net regenen. Het zou echt jammer zijn als ik vandaag alleen kon longeren ofzo.
ooooh heb geen zin.
.
!
! (behalve t allemaal netjes in een koffer proppen wil niet zo...)
veel succes! bergen tijdschriften is onmisbaar... als je mobiel zo`n vliegtuigstand heeft kan je misschien ook klooien met je mobiel
(dat heb ik teminste, wel handig!)
, het is 10 uur vliegen
.
.
10 uur... wat een verschil
hopelijk heb je geen last van turbelentie brrr.. doodeng lijkt me dat!
. Nee khou er ook niet van. Maar aan de ene kant vind ik het wel weer leuk want het is weer een tijdje geleden
. Nu krijg ik pas een beetje 'vakantiegevoel' als ik naar Schiphol ga enzo.
.
haha!
ik weet mijn klassenindeling al maar mij boeit t niet zoveel bij wie ik in de klas kom.
Ik wist al zeker dat mijn beste vriendin en ik niet bij elkaar komen, aangezien zij naar de HAVO gaat.
Ik kom bij 2 kinderen uit mijn vorige klas, de rest ken ik niet
Alhoewel.. hier in de regio had zowat iedereen een week meer dan ik. En die moeten die maandag, 27 aug alweer naar school.
in de herfst dan.
Beetje vaag allemaal
.
. Doeeeei
! xx 
.
. 

(hoe bedoel je trouwens met een bewijs? een paspoort? rijbewijs?
)
(ik denk omdat die roostermaker de link heeft veranderd aangezien t nog niet de bedoeling was dat iedereen t nu al zou weten
) 
Ga je in een huisje of op ponykamp?
. Pff ik ben kapot.
.