manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:13

Ja ik ga samen met Kim met de trailer en Kim rijd al om 9 uur. Dus ik ben dr sowieso rond half 9 al ofzo.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:42

he hallo,
Nou succes van t weekend bar!
Op naar de M1

Cis, ik zou als ik jou was ook gewoon een keer gaan kijken, de leeftijd zegt niet altijd iets. sommige paarden die nert zijn ingereden zijn ontzettend makkelijk en braaf, maar je hebt er natuurlijk ook rotzakken tussen... maar dat weet je natuurlijk niet als je het niet probeert....!

Ik ben net bij braamhof geweest en heb gevraagd of ze ook wei verhuren voor van de zomer.
Die man zei dat ze dat nog nooit hadden gedaan.
Maar hij wilde wel e.v.t een stuk wei verhuren aan mij (voor voice+veulen en annemoon) ik moet alleen vanavond even terug bellen, want hij moest nog even bedenken hoeveel hij per maand wil hebben daarvoor.
Dus ik ben benieuwd, want als het te duur is dan doen we het niet.
En dat zou jammer zijn want het is lekker dichtbij en nog gezellig ook........hé thirz......kim......

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:18

Whaha bar, moet je tegen emmy Tolhoek? Dat is geen concurrentie voor je hoor! Dat mens kan echt niet rijden Haha! ik hoop NIET dat ze op bokt zit...
@ Nel: zou echt gaaf wezen als ze op de braamhof komt te staan! Hopelijk vragen ze er niet al te veel voor...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 19:33

zegge hoezo jullie hadden ff veel te vertellen Lijst
Nu kom ik met mn verhaal hoor Knipoog *tja dagje gemist gister, heb je dat Clown

Ach gut Arme Tos, mn pa vertelde t ook die dinsdag aaf... *toen lag ze er ook nog Scheve mond
Tog sneu dat je als paardje ook egt op een manege, idd zonder pensioen ingeslapen moet worden... Maarja, op 3 beetjes lopen zal ze ook wel nie doen zonder reden, dus t zal wel flink zeer gedaan hebben *sneu paardje*
Mariekje22 schreef:
alleen jammer dat ik best snel bang ben haha, denk dat voor mij de olifanten wel iets is ofzo, die zijn tenminste groter dan een kat he Anne......

Clown hihi
Ach, die baby konijntjes mét tandjes overleefde je ook Knipoog ook kleiner dan een kat hè!
*ow enne een krokodil is ook groter dan een kat hè Tong uitsteken net als een tijger, leeuw...
Maar dat leek mij ook wel wat Lachen ik had (heb Schijnheilig ook van die boekjes van Lotte Verward Was een meisje wat een eigen aapje had en in de dierentuin woonde Haha! heerlijke boekjes!

Braamhof zou idd wel gezellie zijn Lachen én het is lekkr dicht bij huis; ideaal!
Spannend dan vanavond dat telefoontje! Hopen dat de prijs meevalt!
en je verzorger van Voice? verhuisd die dan mee? of vindt die Braamhof te ver? (of heb je tegen die tijd geen verzorger meer nodig?)

Pfft.. vanmorgen 10 voor 9 de trein, en tja dan gelden die kortingskaarten nog nie Rolleyes áltijd als ik die trein heb gezeur, omdat er mensen tog een kortingskaartje gekocht hebben. Vandaag dus ook: in middelburg nog omgeroepen dat t nog geen 9 uur was en blablabla.
Controle: in mijn coupe meteen al 2 mensen. De een trok meteen een briefje van 100 uit zn portemonnee Clown "Ow prima hoor, ik snap t. Tja nie opgelet"
De ander zat er duidelijk wel mee. Dat vrouwtje is vanaf middelburg tot Goes in discussie gweest "Ja, en je voelt je wel heel wat zeker! Welke idioot werkt er nou mee aan deze geldklopperij!" bladiebla
Om vervolgens in Goes de opmerking te maken: "het is nu 9uur, dus mag ik vrij reizen en hoepel nou maar op met je boeteformulier"
In Goes stapten er nog meer reismaten in, en die moesten ook allemaal t hele verhaal horen én daarna natuurlijk flink kibbelen Slapen
Jaja, de boete is hoog, maar moet je daar nou egt van Middelburg tot Roosendaal op zo'n toon en met zo'n volume over mauwen?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:36

tja, sommige mensen hebben gewoon niks beters te doen Anne.....

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:43

Barbie1986 schreef:
Ja ik ga samen met Kim met de trailer en Kim rijd al om 9 uur. Dus ik ben dr sowieso rond half 9 al ofzo.

oke ik ga miss wel ff kijken naar haar proef als ik wakker ben Bloos

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:40

Kims schreef:
Whaha bar, moet je tegen emmy Tolhoek? Dat is geen concurrentie voor je hoor! Dat mens kan echt niet rijden Haha! ik hoop NIET dat ze op bokt zit...
@ Nel: zou echt gaaf wezen als ze op de braamhof komt te staan! Hopelijk vragen ze er niet al te veel voor...

Nou ik vind dat je gelijk hebt hoor Kim, maar vorige keer was ze toch n keer 1e boven mij (met 1 punt). Ik had toen 180 en zij 181. Dus misschien dat ze die jurie om had gekocht ofzo Knipoog?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 09:54

Die boekjes van Lotte had ik ook Anne, vond ik geweldig Pling
Gaaf Nel, als je bij de braamhof komt! Kan ik Voice en t veulen knuffelen! Ze hebben er wei genoeg, dus ze zullen zo'n stuk ook niet direct missen.
Succes van t weekend met je L2 debuut Bar!

Zo, ga nu nog ff naar Nous en dan mn tas verder inpakken en dan lekker een weekend paardrijden Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:13

Jeeeeeeeeeeeeh ze vragen er gelukkig niet teveel voor, dus van de zomer komen we bij de braamhof op wei!
Maar eerst moet voice bevallen en daarna komen we!

Anne: als het goed is gaat de verzorgster gewoon mee, want die heb ik nog wel nodig en ze heeft een auto dus volgens mij is dat geen probleem voor haar!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:35

hmz...emmy tolhoek. Ik heb in Arnemuiden met een Emmy in de klas gezeten, misschien is het wel dezelfde! Kunnen jullie zaterdag niet even stiekum een foto van dr maken, dan weet ik het zeker Haha!
Gaaf Nel dat jullie nu gezellig bij de Braamhof gaan staan! Lekker dichtbij en je kent de halve stal dan alvast.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 21:31

Whoesh! Go jij! Go jij! Super tof Nel! en ook errug fijn dat je verzorgster gwoon mee verhuisd Lachen t klikte zo goed, zou zonde zijn als je op zoek moest naar een ander. Gelukkig niet dus!
tjee wordt druk daarzo op Braamhof: Thirz, Kims, Nel en Bianz zo nu en dan (tog?) hihi, zeg weten ze daar ook wat de eigenschappen zijn van de mensen van de Pdoes Gang? Schijnheilig *kijkt Bianz aan* Wij kwamen pas nog tot de conclusie dat wij gwoon allemaal lekkr gezellie niet sporen Haha! *Heb t trouwens nog geprobeerd Bianz Knipoog onze nieuwe mascara methode Ja Werkt perfect. Je moet even wennen aan je zicht, maar daarna OK dan! Súper!
(via HNTM, en die vent die ging uitleggen hoe je mascara op moest doen aan een model kwamen we op onze nieuwe methode: Men neme een mascara, en strijke dan van de puntjes tot de haartwortel over je wimpers, zodat de wimpers ipv naar boven gericht, naar beneden vóór je ogen komen te hangen. Indien nog niet het gewenste resultaat, wissel de mascara eens in voor wat gel; effect gegarandeerd, perfect gestijlde wimpers! )
owja en ik kwam vandaag zomaar de ideale vent, míjn prins tegen! Toevallig mn camera mee *klik*
lekkertje nie? Kwijl
Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 12:17

Toppie Nel! Weet je al ongeveer wanneer je er komt te staan of niet?

@ Cis: ik denk niet dat Emmy bij jou in de klas heeft gezeten haha, ze is een jaar of 25 nu denk ik Clown

Woehoe Annemijn! Kwijl Wat een lekkertje! Ik zou gelijk een date regelen als ik jou was!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 13:23

Ja als het veulen van voice er is.
Mn schoonmoeder wil het veulen nog een paar weken thuis houden en dan komen ze, dus het is wachten op het veulen....
Voice is eind mei uitgerekend, dus als het mee zit komen we begin juni, en anders in juli...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 15:55

Citaat:
Woehoe Annemijn! Kwijl Wat een lekkertje! Ik zou gelijk een date regelen als ik jou was!!

hee, ik ben ook nie gek natuurlijk Haha! Heb al een date gefixt Ja

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:53

Goedemorgen! Ik ben net op wedstrijd geweest. Had mn L2 debuut!
Ik had 180 punten en 2e plek en 191 punten en 1e plaats Haha!!
Ik ben echt zo blij! Ben nu dus L2+2!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 13:03

Gefeliciteerd Bar, echt super goed!!!!!!!!!!!

Tjonge wat is het lekker weer, nou bar volgens mij ben je wel blij dat je vanmorgen heb gereden, want vanmiddag zal het wel zweten zijn in je wedstrijdkleding...

He bianz, wat vond je van mn schoonmoeder rug? zeker wel interresant?!
En heb je zwangere doos voice nog gezien?

Oke wij gaan genieten van het weer!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:20

Hoooii!
Gefeliciteerd Bar! je racet echt door al die proeven heen joh!
Nou het is zeker warm Nel; Thirz en Mariekje zitten denk ik ook wel te zweten op de paarden! Maar ach, dat hebben ze er vast dubbel en dwars voor over! We zijn natuurlijk hardstikke benieuwd naar foto's en verhalen!
De vissen van je schoonouders poedelen heerlijk in de vijver: ze hebben het volgens mij super naar de zin. Wat is het leven van een vis in een vijver toch ideaal: beetje zonnen, zwemmen, eten... best goed toch? En wat ziet Marjan er goed uit met d'r rug! Echt zo'n enorm verschil! Hopen dat ze nu binnen een paar maanden weer vollop goed kan gaan functioneren; dat zou helemaal fijn zijn. Ah en Voiceje; ze heeft echt een zwangere buik! Ik wilde d'r lekker aaien, maar elke keer als ik net lekker over d'r neus aan het kriebelen was, kwam Annemoon met d'r oren in d'r nek er even tussen staan! Hoezo jaloers? Maar Voice ziet er iig heel goed uit! Kan niet wachten tot d'r veulen d'r is: heb beloofd om dan snel te komen kijken!
Cis, wat ongelofelijk tof, die stage! Ik wil zo met je mee... Zeg, ik kan vast wel eens een weekendje over komen? Haha! Ben je al naar het paard wezen kijken? Zoals anderen ook al zeiden: leeftijd zegt niks; gewoon zelf gaan proberen of het iets voor je is!
Ow ja Anne, één tip: onze nieuwe mascara methode moet je maar niet uitproberen met dit warme weer, want dan loopt het zo in je ogen hoor! Ik zeg het maar even Tong uitsteken Maar kan me natuurlijk voorstellen dat je prins meteen voor je valt!
Wat zielig voor Tos dat ze nog niet van haar oude dag heeft mogen genieten, maar wel gelukkig dat ze nu geen pijn meer hoeft te hebben.
Nou, ik ga nu eindelijk van het lekkere weer genieten; vanochtend een uurtje in de zon gezeten en toen van 11 tot 15 uur aan mijn scriptie gewerkt. Heerlijk doorgewerkt, dus nu heb ik het dubbel en dwars verdient, al zeg ik het zelf Clown
Tot laters!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 16:52

bar het ging heel goed Lachen je reed heel netjes je had zelf voor dat halthouden op de a-c die kim verkeerd leeste een 6 :p goed gedaan(y)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 21:41

Jeej, super Bar! jij blij dat je lekkr tog in de L2 gestart bent Haha!
Citaat:
Ow ja Anne, één tip: onze nieuwe mascara methode moet je maar niet uitproberen met dit warme weer, want dan loopt het zo in je ogen hoor! Ik zeg het maar even

Ow, ik loop al 2 dagen zo Ja t loopt niet in mn ogen, maar houdt wel perfect t stof uit mn ogen! Ideaal!
Phoe! hard gwerkt dan vandaag Bianz! zeker verdiend om even in t zonnetje te zitten Ja
Tja vandaag ben ik nog nie eens zo heel veel buiten gweest. We mochten naar buiten met zn 2en in de les, maar ik dat manege rondje al wel wat beu.. en t nieuwe bos daar ga ik die paarden met dit weer nie doorheen jagen. Dus maar binnen gebleven en nu gaan we volgende week om 11 uur even naar t strand Lachen
Weet je al wat je gaat doen Cis? een keertje t paardje proberen? Als t egt nie gaat merk je dat snel genoeg tog?

oeh, ik ben zo benieuwd naar alle verhalen van Thirz en Marieke! Zal wel flink warm gweest zijn, denk ik zo. Dus kom maar op met al die verhalen en foto's!!
*terug reis ook overleefd met de trein? Verward of gingen jullie tog nie meer met de trein?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 21:01

hallo, ik/wij zijn weer terug in het zeeuwse.....
Hebben een super weekend gehad, geweldig weer, gister wel iets te warm, maar we mochten niet klagen.
Thirz en ik hebben besloten dat we maar in Loon op zand gaan wonen, vet mooie/grote huizen, veel wei en leuke paarden, nu nog een rijke vent he Thirz, kleine Jan van 18 was net iets te jong hahaha.....
Vrijdagavond hebben we nog een buitenrit gemaakt, wij met ons domme hoofd achteraan gaan rijden, kwamen zwart van al het zand terug, maar was wel leuk ritje. Ik zat op Tom(metje) was gelijk verliefd toen ik m zag, een lekker stevig beestje, een kruising van vanalles en nog wat, maar erg leuk. Thirz zat op een heel rustige schimmel, ook een lief beestje.
De volgende dag, na een erg slechte nacht, wat slapen die bedden daar verrot zeg, zwaar ingezakt, had gewoon pijn in mn rug, lekker ontbeten en naar de stal om een paard uit te zoeken, ik mocht weer op Tom(metje) en Thirz mocht op Jerry een zeer voorwaartse, hard in de mond zijnde haflinger, dus na een uur rijden viel bij mij ineens het kwartje, dat wij dus op Tom en Jerry zaten hahaha.....het waren wel twee tankjes zeg, hadden op het einde geen handen meer over, konden bijna niet meer lichtrijden/ligtrijden van de pijn in onze knieen. Eindelijk na 4 uur rijden terug op de manege, moesten we nog een uur, omdat wij die dag een 5 uurs rit hadden, gingen we met een jong paard naar buiten, daar moesten we afstand van houden. Nou hoe ons dat is gelukt weet ik niet, maar na het rijden konden we bijna niet meer lopen van de pijn.
Voor de volgende dag maar 2 andere paarden gevraagd, die van mij heette Cinderella en die van Thirz Wiebertje, 2 erg leuke beestjes, al vonden ze elkaar niet zo aardig. de omgeving was ook echt super, grote zandvlaktes, afgewisseld met bospaden, en smalle bospaadjes met veel takken om over te springen, en laaghangende takken om onder door te kruipen, wij wilden dus ook geen grote paarden hahaha, anders hadden we echt een probleem gehad. Hebben nog bij een meertje de paarden laten drinken, echt leuk. Tussen de middag in een restaurantje wat gegeten, dit was dan nog wel voor eigen rekening.
wij hebben dus een zeer geslaagd weekend gehad, en hadden het idee om dit misschien ook eens in het najaar met zn allen te gaan doen, maar dan 1 dag paardrijden, 1 nacht slapen, en dan bijvoorbeeld de dag erna naar de efteling, beekse bergen of iets anders leuks daar in de buurt.......

wat we trouwens wel jammer vonden was dat de paarden daar allemaal in stands staan, en ze dus idd bijna allemaal drukplekken of rare bulten hadden, maar ja, om daar over te gaan klagen verpest je weekend alleen maar. hadden ook rare dekjes trouwens, een soort kussenslopen met hooi gevuld, dat nam het zweet van de paarden beter op volgens de eigenaar, want gewone dekjes konden ze nooit zo snel droog krijgen als deze dingen.....wij hadden er onze gedachtes over maar goed. Thirz heeft een aantal foto's gemaakt, dus die zou ze er van de week een keer op zetten....
ga er nu weer vandoor....
doei doei......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 09:48

OEh klinkt egt super gaaf Mariekje! En t lijkt mij wel een erg tof idee Ja van t najaar eens kijken of we met zn allen kunnen! En idd een pretpark/ dierentuin als afsluiter is ook leuk *LOL* Scheelt ook miss wat in de spierpijn Knipoog

Ja Loon op Zand lijkt mij ook egt gaaf! *roepen mn ouders iig egt al heel lang. Schijnt qua omgeving een beetje op Schouwen te lijken? (dat bos daar) maar dan met meer zandvlaktes? Mn ouders willen daar iedere zomer vakantie een keertje gaan wandelen; vroeg opstaan en daar dan egt een lange dag wandeling maken. Maarja in de zomer is t zo warm.. om dan door dat zand te moeten ploeteren is nie zo geslaagd...

Dat klinkt ook wel als leuke paardjes Haha! Super hoor! *wou ook mee Verdrietig
Ik ben egt super benieuwd naar de foto's! (ook naar die kussenslopen Clown op dit moment lijkt t mij egt super voor de rug van t paard *not* Ach, gwoon een simpelere versie van een Anky dekje Tong uitsteken)
enne kleine Jan? tell me more? Knipoog hadden jullie een tof type? mét centjes?
*hihi, nog eentje voor t vragen lijstje: zou je in een groot huis, mét ijsblokjesmachine, met bad, met weitje, met stalletje, met paarden in Loon op Zand willen wonen? Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:21

Haai, ff een kort berichtje, want moet zo weer weg! Net terug van een enerverend dagje cursus, over hoe je stagiaires begeleid (al gaat de stagiair die ik nu begeleid al bijna weg, maar ach Clown ) Was best leerzaam, al hou ik helemaal niet van rollenspellen! Volgende week nog een dagje en dan heb ik weer een mooie diploma op zak Lachen

Marieke heeft heel t verhaal al gedaan: fijn! Maar t was dus echt super, volgende keer kies ik gelijk voor Wieber, zo'n relax paard! En wat ik dus echt heel gek vond is dat je daar over dat zware zand liep en dat de zee nergens was. Echt zo'n groot strand zonder zee Vork Maar wil zeker nog een keer terug!
De foto's én het filmpje (van de galop!) plaats ik zsm! Doeidoei!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:22

En wanneer komt de functie eigen berichten weer terug? Boos!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 17:50

irri hè zo zonder eigen berichten functie Ja vind ik ook!

Gelukkig nog iemand die totaal nie van rollenspellen houdt Haha! Kan best lollig zijn hoor, maar tog nie helemaal mijn ding Clown whaha en deed je het al die tijd goed? of heeft je stagiair nu een flinke achterstand vanwege t ontbreken van die cursus-info bij jou? Tong uitsteken

Ja, kan me voorstellen dat je dan de zee mist. *zowiezo misschien ook wel vanwege t verkoelende windje wat meestal van zee waait? Volgende keer wil ik égt mee! Kunnen jullie mooi de leuke paardjes adviseren *LOL*
filmpje van de galop?! Leuk! ben benieuwd!
en ook errug benieuwd naar de foto's natuurlijk Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 18:01