Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik hoop NIET dat ze op bokt zit...
*tja dagje gemist gister, heb je dat 
Arme Tos, mn pa vertelde t ook die dinsdag aaf... *toen lag ze er ook nog
Mariekje22 schreef:alleen jammer dat ik best snel bang ben haha, denk dat voor mij de olifanten wel iets is ofzo, die zijn tenminste groter dan een kat he Anne......
hihi
ook kleiner dan een kat hè!
net als een tijger, leeuw...
ik had (heb
ook van die boekjes van Lotte
Was een meisje wat een eigen aapje had en in de dierentuin woonde
heerlijke boekjes!
én het is lekkr dicht bij huis; ideaal!
áltijd als ik die trein heb gezeur, omdat er mensen tog een kortingskaartje gekocht hebben. Vandaag dus ook: in middelburg nog omgeroepen dat t nog geen 9 uur was en blablabla.
"Ow prima hoor, ik snap t. Tja nie opgelet"
Barbie1986 schreef:Ja ik ga samen met Kim met de trailer en Kim rijd al om 9 uur. Dus ik ben dr sowieso rond half 9 al ofzo.
Kims schreef:Whaha bar, moet je tegen emmy Tolhoek? Dat is geen concurrentie voor je hoor! Dat mens kan echt niet rijdenik hoop NIET dat ze op bokt zit...
@ Nel: zou echt gaaf wezen als ze op de braamhof komt te staan! Hopelijk vragen ze er niet al te veel voor...
?

Super tof Nel! en ook errug fijn dat je verzorgster gwoon mee verhuisd
t klikte zo goed, zou zonde zijn als je op zoek moest naar een ander. Gelukkig niet dus!
*kijkt Bianz aan* Wij kwamen pas nog tot de conclusie dat wij gwoon allemaal lekkr gezellie niet sporen
*Heb t trouwens nog geprobeerd Bianz
onze nieuwe mascara methode
Werkt perfect. Je moet even wennen aan je zicht, maar daarna
Wat een lekkertje! Ik zou gelijk een date regelen als ik jou was!! Citaat:Woehoe Annemijn!Wat een lekkertje! Ik zou gelijk een date regelen als ik jou was!!
Heb al een date gefixt
!
Ben je al naar het paard wezen kijken? Zoals anderen ook al zeiden: leeftijd zegt niks; gewoon zelf gaan proberen of het iets voor je is!
Maar kan me natuurlijk voorstellen dat je prins meteen voor je valt!
je reed heel netjes je had zelf voor dat halthouden op de a-c die kim verkeerd leeste een 6 :p goed gedaan(y)
Citaat:Ow ja Anne, één tip: onze nieuwe mascara methode moet je maar niet uitproberen met dit warme weer, want dan loopt het zo in je ogen hoor! Ik zeg het maar even
t loopt niet in mn ogen, maar houdt wel perfect t stof uit mn ogen! Ideaal!

of gingen jullie tog nie meer met de trein?
van t najaar eens kijken of we met zn allen kunnen! En idd een pretpark/ dierentuin als afsluiter is ook leuk
Scheelt ook miss wat in de spierpijn
Super hoor! *wou ook mee
op dit moment lijkt t mij egt super voor de rug van t paard *not* Ach, gwoon een simpelere versie van een Anky dekje
)
hadden jullie een tof type? mét centjes?
) Was best leerzaam, al hou ik helemaal niet van rollenspellen! Volgende week nog een dagje en dan heb ik weer een mooie diploma op zak
Maar wil zeker nog een keer terug!
vind ik ook!
Kan best lollig zijn hoor, maar tog nie helemaal mijn ding
whaha en deed je het al die tijd goed? of heeft je stagiair nu een flinke achterstand vanwege t ontbreken van die cursus-info bij jou? 
best wel grappig vind ik altijd, zo'n effect